تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۵۲۵۱۶
در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه؛

مدیر آموزش و پرورش گچساران: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید به آموزش و پرورش اهمیت دهیم

۱
۰
مدیر آموزش و پرورش گچساران: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید به آموزش و پرورش اهمیت دهیم
کبنا ؛
در آستانه فرا رسیدن سال جدید تحصیلی و فصل بازگشایی مدارس و به منظور اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پروژه مهر، انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گزارشی از اهم اقدامات، طرح ها و فعالیت های در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش را ارائه نمود.
به گزارش کبنا به نقل  از روابط عمومی آموزش و پرورش گچساران، انوشیروان قیطاسی امروز جمعه (25 شهریورماه 1401) ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی،گفت: پیشاپیش فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بهار تعلیم و تربیت، بازگشایی مدارس و یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید را گرامی داشت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است در سخنان خود با تاکید بر این که نهاد فکر و اندیشه هر فرد از همان دوران کودکی و در جمع دوستان همکلاسی و در مدرسه شکل می گیرد افزود: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم آن هم در دنیای پر هیاهوی امروزی و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد تفکر و شکل گیری اندیشه ها، اهمیت دهیم، همانگونه که رهبرمان امام خامنه ای فرمودند اولویت اول در کشورمان آموزش و پرورش است.
قیطاسی با اشاره به اینکه آموزش در دو سالی که بیماری کرونا فراگیر شده بود، با مشکلات فراوانی روبرو شد، اظهار داشت: در سال تحصیلی نیاز است با همکاری و مشارکت مردم و مسئولین با مجموعه آموزش و پرورش شهرستان طرح ها و برنامه ها را در حوزه تعلیم و تربیت به بهترین شکل اجرا کنیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در بخشی دیگری از سخنان خود به فعالیت های پروژه مهر ۱۴۰۱ اشاره نمود و اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد و نشست های مشورتی متنوع، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است تا بازگشایی مدارس با حضور فرهنگیان، مسئولین، دانش آموزان و والدین آنان صورت مطلوب برگزار‌ و با اجرای برنامه های متنوع و متناسب سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با شور و نشاط خاصی آغاز گردد.
وی در پایان سخنان خود از مردم شهید پرور، فرهنگ دوست، علم پرور شهرستان گچساران تشکر کرده و درخواست کرد با مسئولین آموزش پرورش و با مدیران مدارس همکاری بیشتری داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Romania
دست آقای قیطاسی درد نکنه که به نیروهای تاجگردون پست داد
45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1