تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۵۲۱۵۶
با اشاره به درخواست تل‌آویو از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

مختومه شدن پرونده هسته‌ای ایران یکی از شروط توافق برجام است

۰
مختومه شدن پرونده هسته‌ای ایران یکی از شروط توافق برجام است
کبنا ؛عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از شروط احیای توافق هسته ای این است که آمریکایی ها کل پرونده هسته ای ایران را برای همیشه مختومه اعلام کنند.
به گزارش کبنا، ابراهیم رضائی، در واکنش به درخواست تل‌آویو برای تداوم تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران، گفت: فعالیت‌های صهیونیست‌ها علیه جمهوری اسلامی مهم نیست زیرا رژیمی نامشروع محسوب شده و در معادلات جهانی جایگاهی ندارند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقسیم کار میان ایالات متحده و صهیونیست ها صورت گرفته است، اظهار کرد: در واقع کاخ سفید برای اعمال فشار بیشتر علیه کشورمان در روند مذاکرات، نقش اهرم را به رژیم صهیونیستی سپرده است.
وی با بیان اینکه صهیونیست ها دائما در حال بهانه تراشی برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستند تا کشورمان را در معرض اتهام قرار دهند، ادامه داد: این مهم در حالیست که یکی از شروط احیای توافق هسته ای، آمریکایی ها کل پرونده هسته ای ایران را برای همیشه مختومه اعلام کنند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هر چند شبهه ای وجود ندارد که گروسی ابتدا کارمند سرویس های امنیتی آمریکایی-صهیونیستی محسوب می شوند و سپس مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، لذا انتظار می رود کاخ سفید چنین موضوعاتی را کنترل کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین تا زمانی که روند تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران و پرونده هسته ای بسته نشود، توافقی در کار نخواهد بود.

منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
1