تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۴۵۲۰۰۹
ایمان سبحان‌نژاد در دیدار با معاونان و مدیران کل حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش؛

ضرورت رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در سرفصل‌های مختلف / جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و ورزشی

۱
۰
ضرورت رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در سرفصل‌های مختلف / جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و ورزشی
کبنا ؛
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در سر فصل های مختلف آموزشی و تربیتی در بین استان ها تاکید کرد.
به گزارش کبنا، ایمان سبحان‌نژاد در یک سفر دو روزه در دیدار با برخی معاونان و مدیران کل ستادی وزارت آموزش و پرورش در تهران با بیان این مطلب گفت: باید عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در سر فصل های مختلف از جمله سرانه دانش آموزی،مدارس شبانه روزی، هزینه های اداری، اجاره بها حامل های انرژی،پرداخت حق التدریس، هزینه های عمرانی ،پاداش بازنشستگان و برون سپاری انجام شود.
وی افزود: رعایت عدالت در تمامی شاخص های ذکر شده به مثابه رعایت عدالت آموزشی، تربیتی و فرهنگی است که در نتیجه بازخورد آن، عرصه تعلیم و تربیت وآموزش و پرورشی پویا و با نشاط در تمامی نقاط کشور را در پی دارد.
سبحان نژاد همچنین خواستار افزایش میزان سرانه های دانش اموزی به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، یارانه غذایی،خرید دفترچه دانش آموزان مناطق محروم و توسعه اردوگاههای آموزشی و فرهنگی و فضاهای ورزشی شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت صیانت از اموال منقول و غیرمنقول اشاره کرد و گفت: راهکار مناسب برای نگهداری از این اموال تامین نیروی انساني مورد نیاز است که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه باید چاره اندیشی کند. 
سبحان نژاد یکی از مشکلات پیش روی ادارات آموزش و پرورش در شهرستانها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را کمبود نیروی انسانی در پست های از جمله خدماتی،سرایداری و راننده  اعلام کرد و افزود: به علت حذف شدن تعداد زیادی از پست های ذکر شده استان کهگیلویه و بویراحمد، هم اکنون نیاز مبرم به ۵۸۰ نیروی خدماتی دارد.
وی در ادامه به تعیین‌تکلیف نیروهای طرح مهرآفرین و پرداخت مبلغ علی الحساب حاصل از افزایش حقوق با اجرای طرح رتبه بندی اشاره کرد و خواستار توجه ویژه وزارتخانه برای رفع این دو مهم شد.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ساماندهی مراکز رفاهی و مرتفع نمودن مشکلات بیمه ای فرهنگیان ،ایجاد الگوی فضای طرح بوم متناسب با استعدادهای گردشگری و توریستی استان با استفاده از فضاهای مازاد بر سرانه فضاهای آموزشی استان تاکید کرد و گفت: باید ساماندهی خودروهای فرسوده و صدور مجوز برای تعیین تکلیف آنها به طور جد در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.
سبحان نژاد در پایان سخنانش از جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در این سفر دو روزه برای حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: این اعتبار برای خرید تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و ورزشی اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
/ تخلف بزرگ که انتظار می رود نیروهای امنیتی نهادهای بازرسی به این موضوع ورود کنند و جلوی اینچنین تخلفاتی که دامنه ان به اختلاف و درگیری بین مردم می انجامد بگیرند
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
1