تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۵۱۹۶۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

استقرار دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۱
۳
استقرار دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه کمیته تخصصی استقرار دبیرخانه راهبری  کشوری درس آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره  متوسطه اول در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  قرآن  نه به عنوان یک  کتاب درسی بلکه کتاب زندگی است و استقرار دبیرخانه این کتاب ارزشمند  برای اولین بار در استان  کاری  ستودنی و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تولید محتوا و استقاده از ظرفیت‌های  ائمه جمعه و صاحب نظران دبیران تخصصی  درس قرآن  و معارف اسلامی در دبيرخانه مورد توجه قرار گیرد گفت: تاقبل از بازگشایی مدارس و در پروژه مهر  فعالیتهای  کمیته راهبری کیفیت بخشی درس آموزش قرآن و معارف اسلامی  به خوبی تبیین شود تا بتوانیم در طول سال تحصیلی از همه  ظرفیتها  استفاده نماییم.

عزت خواه گفت: تبیین الگوهای مشارکتی معلمان در راهبردهای آموزشی، اشاعه روش‌های تلفیق قرآن و معارف به یکدیگر، همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و دفتر تالیف کتب درسی، شناسایی و بهره گیری از اساتید و منابع معتر در زمینه قرآن و معارف اسلامی جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات معلمان و بسط، گسترش و اشاعه تجارب و دستاوردهای موفق معلمان از مهمترین  اهداف دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی است.
محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از توجه به نقش پشتیبانی علمی - موضوعی دبیرخانه های راهبری دروس از پیگیری وتلاش برای استقرار دبیرخانه در دوره دوم متوسطه در استان خبر داد.
داوود نیک بخت رئیس گروه‌های آموزشی و کیفیت  بخشی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  از برنامه ریزی برای برگزاری همایش کشوری  دبیرخانه درس قرآن و معارف اسلامی در آذرماه خبر داد.
وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده  از ظرفیت ، معلمان پرتلاش وتوانمند، نخبگان و فضای مجازی  برای  استمرار استقرار این دبیرخانه  در استان  برنامه ریزی اصولی و مدون داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

زهره نوروزی ازمدرسه حضرت سکینه ناحیه یک قزوین
Iran, Islamic Republic of
جلسه بسیار عالی بود
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1