تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۵۱۶۰۲
کبنا گزارش می‌دهد

فرماندار گچساران از انتقاد تاجگردون عصبانی شد و تهدید به افشای تخلفات کرد

۴۶
۳
فرماندار گچساران از انتقاد تاجگردون عصبانی شد و تهدید به افشای تخلفات کرد
کبنا ؛فرماندار گچساران از انتقادات تاجگردون در خصوص گلزار شهدای این شهر عصبانی شد و او را تهدید به افشای تخلفات و ارائه مستندات به رسانه‌ها کرد.
سیستم خنک‌کننده گلزار شهدای شهرستان گچساران مدت‌ها است که خراب است و امام جمعه گچساران نیز بار‌ها این موضوع را تذکر داده بود و همچنین غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به استاندار کهکیلویه و بویراحمد نوشت: یکی از با ارزش‌ترین نقاط یک شهرستان گلزار شهدای آن شهر است و امروز در روز عاشورا و در گرمای قریب به ۵۰ درجه با حضور در گلزار شهدای عزیز گچساران از انتقاد خانواده‌های عزیز شهدا خجالت زده شدم. سربسته بگویم اگر توان مالی حل مشکلات سیستم خنک کننده آنجا که قریب یک سال از خرابی آن می‌گذرد وجود ندارد، هستند؛ انسان‌های محترمی که آن مجموعه را با هزینه شخصی تامین کرده‌اند، اکنون کمک کنند و یارتان باشند. بعد از صحبت‌های تاجگردون انتقادهای حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه گچساران، فرماندار شهرستان گچساران امروز در جلسه شورای اداری از انتقاد تاجگردون بابت نامه به استاندار عصبانی شد و واکنش تندی نشان داد و گفت: تخلفات‌تان را به رسانه‌ها می‌دهم.


به گزارش کبنا،  حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع گلزار شهدای گچساران، گفت: بار‌ها بیان کردم چون می‌خواهم جایگاه و قداست تریبون نماز جمعه حفظ شود از بیان برخی مسائل نیز اجتناب می‌کنم، بنابراین گلایه داریم از مسئولین ناکارآمد و ناتوان؛ که حالت خوشبینانه این است که فقط ناتوان باشند و اگر خدای ناکرده تعمدی هم در مسئولیت‌شان داشته باشند که خود به نوعی خیانت محسوب می‌شود. با این وجود قرار بود دولت بشود یک دولت جهادی و انقلابی، اما وضعیت گلزار شهدای والامقام گچساران که همه به نوعی مدیون شهداء هستیم پس تا کی باید اینگونه باشد؟ چندبار بیان و پیگری کردیم که به خطبه‌ها هم نکشد اما متأسفانه هم هیچ جوابی نگرفتیم.
امام جمعه گچساران گفت: پس بدانید این دولت و آن دولت هم برای‌مان فرقی ندارد آنچه که مهم است اسلام و مکتب تشیع و حرمت خانواده‌های سرفراز شهیدان است اینکه کسی فلان پست را داشته باشد مهم نیست و بدهکار کسی هم نیستیم و لذا آقایان مسئول خوب حواس‌شان را جمع کنند و اگر رسید به آنجایی که بیش از این به خانواده شهداء و قبور مطهر شهداء هم بی‌حرمتی شود بسیار شدیدتر برخورد خواهیم کرد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: پس اگر نمی‌دانند، بدانند که گچساران یک شهر گرمسیری و در فصل تابستان قرار داریم و اکثرمردم به زیارت قبور شهداشان ‌می‌روند، کی باید این مشکل حل شود؟، بنابراین پیمانکار ظرف ۱۰روز پیگری و مشکل را حل کند و اگر نشد به کلی مسئولین حق مداخله ندارند حقیر به عنوان یک طلبه با خانواده شهداء جلسه می‌گیریم و با همت خانواده شهداء مشکل را مرتفع می‌کنیم چرا که برخی مسئولین ناکارآمد هستند و کسی هم نصیحت نکند.
وی افزود: با این وجود نیز دربحث مصلی هم به دولت قبل بیان کردیم و دراین دولت هم بار‌ها مطرح شد اما کاری انجام نشد بنابراین یا صاحب الزمان(عج) می‌گوییم که با عنایت امام زمان (عج)نیز مشکل حل شود اگر مسولین می‌توانند عملاً کار کنند پس جهادی پای کار بیایند و نه اینکه فقط وعده ‌های توخالی باشد.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: روز گذشته به مدیرکل بنیاد شهید نیز بیان کردم که آقای مدیر کل مشکل را مرتفع کنید که متأسفانه بیان کردند که به شرکت نفت و شهرداری بگویید تا مشکل را مرتفع کنند!! به نظرم کمتر آدم صبوری مثل بنده پیدا می‌شود گرچه برخی هم می‌گویند امام جمعه تند، اما به خاطر عدم حل این مشکلات انگار دارم در آتش می‌سوزم، وقتی چند بار می‌گوییم و فریاد می‌زنیم و کسی هم اقدامی نمی‌کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: همه ما مدیون شهداء و خانواده‌های شهدا هستیم پس کی قرار است این مشکلات مرتفع شود که اگر شهداء نبودند الان این شرایط امنیت، عزت و افتخار را نداشتیم والله قیامت باید پاسخگو باشید. اما اینکه به خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و... بی‌توجهی کنیم شایسته دولت انقلابی و جهادی نخواهد بود.
بعد از صحبت‌های امام جمعه گچساران، تاجگردون استوری دیگری را در این باره منتشر کرد و گفت: به حرف خانواده شهدا گوش ندادید، حداقل حرف امام جمعه محترم را احترام بگذارید.


روانبخش دیهیم‌خوب فرماندار گچساران بعد از این صحبت‌ها در شورای اداری این شهرستان به شدت عصبانی شد و به جای ارائه راهکار برای رفع این مشکل منتقدین را تهدید به افشای تخلفات‌شان کرد.
فرماندارگچساران گفت: اگر بخواهند در قالب دلسوزی برای شهرستان سیاهنمایی کنند تمام اسناد و مدارک تخلفات گذشته آن‌ها را به اصحاب رسانه ارائه می‌دهم.
فرماندار گچساران با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه گزارشات ادارات به مردم است و باید این گزارشات بر پایه صداقت به مردم ارائه شود تا اثرگذاری خوبی درجامعه ایجاد کند.
دیهیم خوب عنوان کرد: دولت انقلابی با خواسته مردم تشکیل شد و برای ما نیز این دولت یک معیار است، کسانی که در دولت انقلابی کار می‌کنند باید فاکتور و شرایط کار در آن را داشته و برای انجام مسئولیت خود تلاش کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری بر تولید تأکید بسبار دارند، در این راستا پیچ و خم‌های اداری بسیاری وجود دارد که باید مانع‌ها برداشته شود.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما از سرمایه گذارنی که می‌خواهند تولید داشته و به چرخه اقتصادی کمک کنند استقبال کرده و همکاری‌های لازم را با آن‌ها انجام خواهیم داد.
دیهیم خوب بیان کرد: مواردی از روی دلسوزی پیرامون امور شهرستان از سوی امام جمعه گچساران مطرح شد، که انتظار می‌رفت پدر معنوی شهرستان برای مطرح کردن موضوعات حداقل اول با مدیر اداره مربوطه مطرح و آن را پیگیری کنند هر چند امام جمعه از روی احساس مسئولیت و دغدغه آن را مطرح کردند.
وی افزود: شخصی در روز عاشورا برای ما پیغام آورد که اگر نمی‌توانید مشکل گلزار شهدا گچساران را برطرف کنید، تا شخص دیگری گفته آن را برطرف کند. ما به آن‌ها پاسخ دادیم به آن شخص بگویید چطور در این ۱۰ سال گذشته آن را برطرف نکردید.
دیهیم خوب ادامه داد: قرار داد گلزار شهدا 7 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که پیمانکار این پروژه می‌گوید ۷ هزار میلیارد ریال طلب کار هستم، باید بدانیم این اعتباری که به این پروژه تخصیص داده بودند در سال‌های گذشته کجا هزینه شده است.
فرماندار گچساران ادامه داد: چرا باید سیاه‌نمایی کنند، و آرامش شهرستان را با اینگونه حرف‌ها برهم بزنند، من اهل حاشیه نیستم ولی در جایی که بخواهند سیاه‌نمایی کنند ملاحظه نخواهم کرد و حقایق تخلفات آن‌ها را با وجود اسناد و مدارک در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.
دیهیم خوب اضافه کرد: چگونه به خودتان اجازه می‌دهید به استاندار انقلابی و پر تلاش پیغام دهید که اگر نمی‌توانید مشکل گچساران را برطرف کنید بگویید تا ما انجام دهیم، در چند سال گذشته چگونه مشکلات ایجاد شده توسط خودتان را برظرف نکردید.
فرماندار گچساران اظهار کرد: زمانی که در سمت فرماندار گچساران قرار گرفتم درست یک روز بعد از آن برای روز پرستار به بیمارستان شهید رجایی شهرستان رفتم در آنجا پرده از بدهی عظیم ۵۰۰ میلیارد ریالی این بیمارستان که در چند سال گذشته به وجود آمده و آن را برطرف نکرده بودند، برداشته شد.
دیهیم خوب تصریح کرد: شهری که در بیشتر ادارات و بیمارستان بدهکاری بسیار از گذشته دارد را تحویل گرفتیم، به آن‌ها می‌گویم در این چند سال چکار کردید؟
وی افزود: تا کنون ملاحظه کردیم ولی دیگر سکوت نمی‌کنیم تمام تخلفات گذشته را رو خواهیم کرد با اسناد و مدارک آن‌ها را در اختیار خبرنگاران خواهیم گذاشت.
فرماندار گچساران بیان کرد: ما ۱۳۰ هکتار از زمینی که به عنوان پروژه بی‌شناسنامه در اختیار گرفته بودند را برگرداندیم، بگذارید شهر در آرامش باشد و نیرو‌های پر تلاش کار خود را انجام دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برو
Iran, Islamic Republic of
درو بر دیهیم خداترس
افشا کن رسوا کن خدا با توست.
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر مدرکی دارید دال بر تخلف چرا به قوه قضاییه نداده اید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگر چهار نفر مثل آقای دیهیم جلوی تخلفات و قلدری های متکبرانه تاجگردون ایستاده بودند کارش به اونجاها نمی کشید.
خداوند به امثال آقای دیهیم طول عمر با عزت دهد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلی از تخلفات تاجگردون با زیرکی طوری صورت گرفته که هزاران مورد بدون مدرک می شه شمارد.
بعدش هم هم اونهایی که مستند بود مگه به کجا رسید!
برخی لابی های قوی دارند که مگر خدا رسواشون کنه.
باوی
Iran, Islamic Republic of
مدارک فرستادن و بررسی شده برای همین اعتبارنامه رد شد و دیگه تایید شدن به گور خواهد دید
Iran, Islamic Republic of
البته لحن مدیر کل بنیاد شهید هم همینجوره که میگه خودتون برید درست کنید دریکی از روستاها هم گفته بود اون آقایی که اهل این روستاهست وفلان مال را دارد برود و گلزارشهدارا درست کند
گچساران و باشت همه طوایف
Iran, Islamic Republic of
آقای دیهیم معلم خوب؛کاش در مدرسه میماندید و خودتان را درگیر کارهای سیاسی و غیر تخصصی نمی کردید و حالا بخواهید از مسولیت فرار کنید و تهدید و به قول خودتون افشاء گری گیری🤔
همه چیزهایی که شما قصد دارید افشا کنید سید ناصر از قبل داده به دوستاتش در مجلس؛ دوستان کار نابلدی که همه به ناحق برچسب زدند ولی هیچ اثباتی نکردند و فقط تهمت و تهمت زدند (زاکانی و دارو دسته اش)
البته خودشون دارن یکی یکی اظهار پشیمانی میکنند چون توی این چند مدت مردم رو بیچاره کردند با ندانم کاری
از مسولیت فرار نکنید
یا حق
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر آقای دیهیم.
خداوند جای حقی نشسته آقای دیهیم افراد معلوم الحال بیش از پیش رسوا خواهند شد.
شما با همین شهامت و صداقت پیش بروید عالیست و آگاهان منصف شما را درک می کنند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محترم؛وقتی توان فرماندار بودن ندارید قبول نمیکردید
Iran, Islamic Republic of
بهترین و صادقترین فرمانداری که تا حالا در گچساران خدمت کرده همین آقای دیهیم هست که با شجاعت در برابر رانت خواران ایستادگی می کند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
مگه تو توان سنج مردمی وقتی یه مشت. توان دارند ایشان هم توانش به مراتب از این ها بیشتره
Iran, Islamic Republic of
حضرت حجه الالسلام حاج آقای حجازی سلام علیکم بیا جهت رضای خدا . نگاهی به دور و برت بینداز ببین این مسئولین دور و برت چه سنخیتی و قرابتی با انقلاب و شهدا داشتند ببین که کی و کجا و چگونه انقلابی شده اند که بفهمند حرمت خون شهید و مقام شهید و درد دل پدران و مادران کمر شکسته شهدا را درک کنند حقیقتا انقلاب و آرمان شهدا ارث پدر کسی نیست گوشت نذری ریاکاران نیست که بخواهند به میل خودشان به احزاب مورد نظر خودشان هدیه دهند و آن را مصادره به نفع عده ای خاص کنند انقلاب متعلق به خانواده شهداست که الحمد الله رب العالمین هیچ کدام از این مسولین هیچ قرابتی با شهدا ندارند و کوچگترین گردی از مصیبتهای انقلاب بر دامان هم ننشسته است .. انقلاب را به تازه به دوران رسیده های بی درد و مرفه نسبت ندهند و تقدیم نکنند که کسی نتوانتد به آنها بگوید پشت چشمتان ابروست کسانی که با خرج کردن و خریدن پستی در انتخابات به پستی و مقامی رسیده نمیتواند داییه و داعییه انقلابی گری باشد باید سود خرج کردشان را محاسبه کنند ببینند تا کی باید تصدی این پست باشند .. تا ان شاءالله حق به حقداران واقعی برسد
Iran, Islamic Republic of
می خواهی برای یک شهر تعیین تکلیف نکنی. چرا ناتوانی و ضعف خودت را به گردن دیگران می اندازی.
بودجه بیار حلش کن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
مالل سرحد نشین بسن وپادوک. دشت مورم خالی بیداد اینکه شوک
Iran, Islamic Republic of
اگر تخلفاتی بوده همان جایی هست که از خودتان هست مگه بودجه کلزار شهدا دست نماینده بوده که بخواد تخلف کنه چه ربطی به شخص تاجگردون داره.آنقدر مستندتر وبزرگتر دنبال تخلفات گشت ولی هنوز پیدا نکرده اگر بوده هم مربوط به مجربان بوده نه تاجگردون
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای فرماندار حرف حق می زنند یک هزارم تخلفات تاجگردون هم رو نشده.
اینقدر ظلم تبعیض پارتی بازی و بی عدالتی در طول 8 سال روا داشت که بایستی هزار برابر اونچه در مجلس پرونده شد براش پرونده می شد. ولی چون بسیاری از مداخلات و سوء استفاده ها با زیرکی و بدون ردپا بوده به خودش اجازه میده که همچنان عرض اندام کنه ولی حنای تاجگردون دیگه هیچ رنگی نداره.
Iran, Islamic Republic of
چی دست نماینده نبود؟!
8 سال حاکم مطلق استان و شهرستان و خان سرحد و گرمسیر غلام تاج بود و تا تونست برای خود و اطرافیانش استفاده برد و سوء استفاده کرد حالا شده مدعی العموم!
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ،احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
ااگر دولت دولت انقلابی بود یک استانی را بدون استاندار یک سال رها نمی کرد..دولت انقلابی که با شعار بخواهد خودش را نگهدارد ولی عمل نداشته باشد چه انقلابی گری اگر متوجه نشده که استاندار ندارد وای به احوالش
غیرت
Iran, Islamic Republic of
با سلام.چرا از روی غرض صحبت میکنی.پر تلاش ترین استاندار جناب دکتر احمدزاده انشاء الله همیشه موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
قبول دارید ائمه جمعه همه کاره شهرستانها واستانها هستند عملا همه چیز را می دانند وحل همه مشکلات هم با ایشان است .
احمد
Iran, Islamic Republic of
من سیاسی نیستم ولی تاجگردون درست گفته حرف بدی که نزده
علی
Iran, Islamic Republic of
. تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون آدم باهوشی بود چرا این اشتباه را کرد نامه به استانداری زد که هیچ گونه علق و علاقه ای و وابستگی به گچساران ندارد نامه زد یک حساب سر انگشتی می کرد و یار ان پای کار بودند یه ندایی میداد شیخ جابری انصاف ظرف سه روز تکمیلش می کرد باعث ناراحتی این عزیز همشهری نمیشد
Iran, Islamic Republic of
اعمال شما هم روزی رسوا می‌شود
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم دنبال کارهای گذشته باشین بهتره که کار جدیدی را شروع کنین
اینجوری هم خودتون راحت ترین وهم ملت
چار دیگه هوا سرد میشه دوباره باید دنبال وسایل گرمایشی باشین
کلا بیخیال بشین بهتره
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا راست می گویید موارد و تخلفات را بگویید تا مردم هم بدانند.
مجلس که یزی نگفت .
شما هم که بگم بگمتان تا آسمان رفته است.
واقعا اگر چیزی هست بگوئید تا مردم بدانند.
یا نگران کم کاری و ناتوانی خود هستید تا با اینگونه ادبیاتی بتوانید سرپوشی بر ناتوانی های خود بگذارید.

گچساران و پروژه ها همه تعطیل.
فلا
Iran, Islamic Republic of
تاجو خت بگر
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سلام تاجگردون نعمتی بود برای جنوب کشور حیف و صد حیف
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر فرماندار شجاع گجساران انشاالله که با همین شجاعت و قاطعیت به افشاگری بپردازد و پرده از تخلفات 8 ساله سود جویی و فرصت طلبی و فریب کاری بعضیا بردارد.
حسبی الله
Iran, Islamic Republic of
باسلام..اگر شما تخلفی بلد بودین در مورد این بنده خدا چرا چندسال یا همون موقع اومد دستتون مستندات اقدام نکردی...پس حتما شما هم چیزی زیر سرتون بوده .ای کاش آقا امر کند بی کفایتان جمع شوند و کشور سرو سامان بگیرید
اکبری گورو
United Kingdom
پسر مباشر بشین سرجات.و هم الان تا یه دوره ای نون خور جمهوری اسلامی بودی که خوب فهمیدن چه جور آدمی هستی دمت گرفتن انداختنت بیرون دیگه زمانه رنگ عوض کردن تمام شده
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون یه چهره ملی با این حرف‌ها تخریب نمیشه خودتون خسته نکنید ملت فهیمند
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت هم فرماندار وهم بخشدار شهرستان گچساران وسلامی هم خدمت مقامات استانی خدمت همه عزیزان در گچساران واستان همگان میدانید کوه دیل از سیصد سال پیش تا کنون محل درامد مردم دیل بود و اکثریت مردم در این کوه باغ انگور انجیر انار وسماغ وگردو دارند اما به لطف تعدادی از مدیران سالهای 80و81 بدون تفکیک این باغات امده اند تمامی کوه دبل را بتام محیط زیست زده اند اینجانب یونسعلی حسنعلی پور بیش 5 سال هست پیگیر احیای این باغات با مشارکت خوده باغداران هستم اما تاکنون هیچ گونه مجوزی صادر نشده چرا در نظام اسلامی ودر دهستانی که بیشترین شهدا ورزمنده وایثار گر دارد چنین کاری صورت گرفته ایا واقعا مقامی مدیری دلسوز وکاری نیست که بفریاد این مردم برسد جناب اقای فرماندار واقای بخشدار ومقامات استانی لطفا یک باز بصورت زمینی از باغات کوه دیل دیدن کنید زمانی مدیر جهاد گچساران در قبرستان دیل قول رفع موانع دادند وقرار بود از این کوه دیدن کنند چه شد حالا که به لطف شرکت لرزنگاری وسرکت نفت گچساران ومحیط زیست یک جاده خالی دارد لطفا بازدید کنید ورفع موانع تا مردم با خیال راحت به کاروزارشان به پردازند وسلام 09927081326
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای دیهیم بجایی افشاگری هزینه کن و سیستم خنک کننده بزار راه کار بده و عمل کن اگر چه نیروهای آقای حسینی جنگیدند که پست بگیرند.. ولی بدون خدمت هنوز از تاجگردون انتقاد میکنی بابا تاجگردون ول کن بچسب خدمت کن برای این پست به تاجگردون ..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطفا برو همون معلم بودن بشین شکر کن که دوستانی داشتی به آب و آتش زدند که سید ناصر قبول کنند بعد به تو پست دادند که این جا و مکان حق خودشان بگد نه شما من به سید ناصر رای دادم اما پشیمانم که همچو مسولیت به شما داده جمع کن
Iran, Islamic Republic of
نظر شخصی من اینه که بگم من یه ادم بیطرفم ولی عرضم به خدمت اقایونی که میشینند ببینند اقای تاجگردون چی گفته ازش خورده بگیرن و ابروشو کمو زیاد کنن بشینید برا مردم فکر چاره کنید برا مشکلات فکر چاره کنید بشینن مشکلاتو حل کنن یعنی ما عملکرد اقای تاجگردون تو زمان خودش ندیدم یا نمیشناسیمش ما مردم نمک نشناسیم اگه گچساران این شهر کوچک اسمی بزرگ درست کرد از سنوات اقای تاجگردونه یه ایران محتاج اقای تاجگردونه اون چهره ملیه نه اقای تاجگردون محتاح کسیه علم داره تحصیل کرده از اون چیزی کم نمیشه من به عنوان همشهری به کسی که زحمت کشیده شهرتون رو اباد کرده اینقد بی احترامی نکنید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای تاجگردون سخت نیازمند اسم و رسم بود برای فریب افکار عمومی ک
Iran, Islamic Republic of
. دنبال خنک کننده برا گلزار شهدا هستید دنبال عمل به وصیت های شهدا باشید بهتر است و به جای اینکه محل قبور شهدا رو خنک ونور افشانی کنید ..دل و روح شهدا را خوشحال کنید ..جناب دکتر تاجگردون هم اگر برای تبلیغ کولر خریداری نکرده و برای خدا خریدار ی کرده اسم خود را بر روی کولر ها هک نمی کردند ...شعار ندهید
Iran, Islamic Republic of
کولر گازی در گلزار شهدا، مثل اینکه یک نفر بخواد، هوا ازاد رو خنک کنه!
باشه بزارید، اما اولا پول برقش رو ازاد حساب! کنید(یعنی بدون یارانه) دوم،کامل و تمام از کسی که چنین طرح مسخره ای رو داده! بگیرید!
دیگه خاکستون رفتن! کولر گازی میخواد؟! سایه بان و .. میخواد! همون سنگ قبر هم اضافه و شرعی نیست! و میگن باید خاک باشه که شخص دست بکنه تویه خاک و فاتحه بخونه! اینوفت خاکستون رو تبدیل به خونه کردید؟!
لیلا
Romania
لطفا تهدید نکنید
اطلاع رسانی و شفاف سازی کنید

اگه وتقعا داست میگی؟؟؟
احمد از گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطفا در رابطه با قبور شهدای روستاها هم فکری کنید اونجا هم گرمسیر و درجه حرارت ۵۰ درجه است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار پرونده پرونده میکنی یاد . افتادم 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
سلام. نه شهدا نیاز به خنک کننده دارند و نه پدر و مادر و برادر و خواهر و دوستان شهید.
مسوولان و .. به فکر خودشان هستند
از فرماندارگرفته تا استاندار و تا نماینده قبلی مجلس
دعوا بر سر قبور شهدا به دعوای سیاسی دو جناح اضافه شده شهدا را دستمایه دعوای قدرت نکنید
برادر شهید هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دعوای حزبی و بهانه کردن قبور شهدا
مردم هنه چیز را متوجه می شوند
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1