کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فرماندار گچساران از انتقاد تاجگردون عصبانی شد و تهدید به افشای تخلفات کرد

29 مرداد 1401 ساعت 15:36

فرماندار گچساران از انتقادات تاجگردون در خصوص گلزار شهدای این شهر عصبانی شد و او را تهدید به افشای تخلفات و ارائه مستندات به رسانه‌ها کرد.


فرماندار گچساران از انتقادات تاجگردون در خصوص گلزار شهدای این شهر عصبانی شد و او را تهدید به افشای تخلفات و ارائه مستندات به رسانه‌ها کرد.
سیستم خنک‌کننده گلزار شهدای شهرستان گچساران مدت‌ها است که خراب است و امام جمعه گچساران نیز بار‌ها این موضوع را تذکر داده بود و همچنین غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به استاندار کهکیلویه و بویراحمد نوشت: یکی از با ارزش‌ترین نقاط یک شهرستان گلزار شهدای آن شهر است و امروز در روز عاشورا و در گرمای قریب به ۵۰ درجه با حضور در گلزار شهدای عزیز گچساران از انتقاد خانواده‌های عزیز شهدا خجالت زده شدم. سربسته بگویم اگر توان مالی حل مشکلات سیستم خنک کننده آنجا که قریب یک سال از خرابی آن می‌گذرد وجود ندارد، هستند؛ انسان‌های محترمی که آن مجموعه را با هزینه شخصی تامین کرده‌اند، اکنون کمک کنند و یارتان باشند. بعد از صحبت‌های تاجگردون انتقادهای حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه گچساران، فرماندار شهرستان گچساران امروز در جلسه شورای اداری از انتقاد تاجگردون بابت نامه به استاندار عصبانی شد و واکنش تندی نشان داد و گفت: تخلفات‌تان را به رسانه‌ها می‌دهم.


به گزارش کبنا،  حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع گلزار شهدای گچساران، گفت: بار‌ها بیان کردم چون می‌خواهم جایگاه و قداست تریبون نماز جمعه حفظ شود از بیان برخی مسائل نیز اجتناب می‌کنم، بنابراین گلایه داریم از مسئولین ناکارآمد و ناتوان؛ که حالت خوشبینانه این است که فقط ناتوان باشند و اگر خدای ناکرده تعمدی هم در مسئولیت‌شان داشته باشند که خود به نوعی خیانت محسوب می‌شود. با این وجود قرار بود دولت بشود یک دولت جهادی و انقلابی، اما وضعیت گلزار شهدای والامقام گچساران که همه به نوعی مدیون شهداء هستیم پس تا کی باید اینگونه باشد؟ چندبار بیان و پیگری کردیم که به خطبه‌ها هم نکشد اما متأسفانه هم هیچ جوابی نگرفتیم.
امام جمعه گچساران گفت: پس بدانید این دولت و آن دولت هم برای‌مان فرقی ندارد آنچه که مهم است اسلام و مکتب تشیع و حرمت خانواده‌های سرفراز شهیدان است اینکه کسی فلان پست را داشته باشد مهم نیست و بدهکار کسی هم نیستیم و لذا آقایان مسئول خوب حواس‌شان را جمع کنند و اگر رسید به آنجایی که بیش از این به خانواده شهداء و قبور مطهر شهداء هم بی‌حرمتی شود بسیار شدیدتر برخورد خواهیم کرد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: پس اگر نمی‌دانند، بدانند که گچساران یک شهر گرمسیری و در فصل تابستان قرار داریم و اکثرمردم به زیارت قبور شهداشان ‌می‌روند، کی باید این مشکل حل شود؟، بنابراین پیمانکار ظرف ۱۰روز پیگری و مشکل را حل کند و اگر نشد به کلی مسئولین حق مداخله ندارند حقیر به عنوان یک طلبه با خانواده شهداء جلسه می‌گیریم و با همت خانواده شهداء مشکل را مرتفع می‌کنیم چرا که برخی مسئولین ناکارآمد هستند و کسی هم نصیحت نکند.
وی افزود: با این وجود نیز دربحث مصلی هم به دولت قبل بیان کردیم و دراین دولت هم بار‌ها مطرح شد اما کاری انجام نشد بنابراین یا صاحب الزمان(عج) می‌گوییم که با عنایت امام زمان (عج)نیز مشکل حل شود اگر مسولین می‌توانند عملاً کار کنند پس جهادی پای کار بیایند و نه اینکه فقط وعده ‌های توخالی باشد.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: روز گذشته به مدیرکل بنیاد شهید نیز بیان کردم که آقای مدیر کل مشکل را مرتفع کنید که متأسفانه بیان کردند که به شرکت نفت و شهرداری بگویید تا مشکل را مرتفع کنند!! به نظرم کمتر آدم صبوری مثل بنده پیدا می‌شود گرچه برخی هم می‌گویند امام جمعه تند، اما به خاطر عدم حل این مشکلات انگار دارم در آتش می‌سوزم، وقتی چند بار می‌گوییم و فریاد می‌زنیم و کسی هم اقدامی نمی‌کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: همه ما مدیون شهداء و خانواده‌های شهدا هستیم پس کی قرار است این مشکلات مرتفع شود که اگر شهداء نبودند الان این شرایط امنیت، عزت و افتخار را نداشتیم والله قیامت باید پاسخگو باشید. اما اینکه به خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و... بی‌توجهی کنیم شایسته دولت انقلابی و جهادی نخواهد بود.
بعد از صحبت‌های امام جمعه گچساران، تاجگردون استوری دیگری را در این باره منتشر کرد و گفت: به حرف خانواده شهدا گوش ندادید، حداقل حرف امام جمعه محترم را احترام بگذارید.


روانبخش دیهیم‌خوب فرماندار گچساران بعد از این صحبت‌ها در شورای اداری این شهرستان به شدت عصبانی شد و به جای ارائه راهکار برای رفع این مشکل منتقدین را تهدید به افشای تخلفات‌شان کرد.
فرماندارگچساران گفت: اگر بخواهند در قالب دلسوزی برای شهرستان سیاهنمایی کنند تمام اسناد و مدارک تخلفات گذشته آن‌ها را به اصحاب رسانه ارائه می‌دهم.
فرماندار گچساران با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه گزارشات ادارات به مردم است و باید این گزارشات بر پایه صداقت به مردم ارائه شود تا اثرگذاری خوبی درجامعه ایجاد کند.
دیهیم خوب عنوان کرد: دولت انقلابی با خواسته مردم تشکیل شد و برای ما نیز این دولت یک معیار است، کسانی که در دولت انقلابی کار می‌کنند باید فاکتور و شرایط کار در آن را داشته و برای انجام مسئولیت خود تلاش کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری بر تولید تأکید بسبار دارند، در این راستا پیچ و خم‌های اداری بسیاری وجود دارد که باید مانع‌ها برداشته شود.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما از سرمایه گذارنی که می‌خواهند تولید داشته و به چرخه اقتصادی کمک کنند استقبال کرده و همکاری‌های لازم را با آن‌ها انجام خواهیم داد.
دیهیم خوب بیان کرد: مواردی از روی دلسوزی پیرامون امور شهرستان از سوی امام جمعه گچساران مطرح شد، که انتظار می‌رفت پدر معنوی شهرستان برای مطرح کردن موضوعات حداقل اول با مدیر اداره مربوطه مطرح و آن را پیگیری کنند هر چند امام جمعه از روی احساس مسئولیت و دغدغه آن را مطرح کردند.
وی افزود: شخصی در روز عاشورا برای ما پیغام آورد که اگر نمی‌توانید مشکل گلزار شهدا گچساران را برطرف کنید، تا شخص دیگری گفته آن را برطرف کند. ما به آن‌ها پاسخ دادیم به آن شخص بگویید چطور در این ۱۰ سال گذشته آن را برطرف نکردید.
دیهیم خوب ادامه داد: قرار داد گلزار شهدا 7 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که پیمانکار این پروژه می‌گوید ۷ هزار میلیارد ریال طلب کار هستم، باید بدانیم این اعتباری که به این پروژه تخصیص داده بودند در سال‌های گذشته کجا هزینه شده است.
فرماندار گچساران ادامه داد: چرا باید سیاه‌نمایی کنند، و آرامش شهرستان را با اینگونه حرف‌ها برهم بزنند، من اهل حاشیه نیستم ولی در جایی که بخواهند سیاه‌نمایی کنند ملاحظه نخواهم کرد و حقایق تخلفات آن‌ها را با وجود اسناد و مدارک در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.
دیهیم خوب اضافه کرد: چگونه به خودتان اجازه می‌دهید به استاندار انقلابی و پر تلاش پیغام دهید که اگر نمی‌توانید مشکل گچساران را برطرف کنید بگویید تا ما انجام دهیم، در چند سال گذشته چگونه مشکلات ایجاد شده توسط خودتان را برظرف نکردید.
فرماندار گچساران اظهار کرد: زمانی که در سمت فرماندار گچساران قرار گرفتم درست یک روز بعد از آن برای روز پرستار به بیمارستان شهید رجایی شهرستان رفتم در آنجا پرده از بدهی عظیم ۵۰۰ میلیارد ریالی این بیمارستان که در چند سال گذشته به وجود آمده و آن را برطرف نکرده بودند، برداشته شد.
دیهیم خوب تصریح کرد: شهری که در بیشتر ادارات و بیمارستان بدهکاری بسیار از گذشته دارد را تحویل گرفتیم، به آن‌ها می‌گویم در این چند سال چکار کردید؟
وی افزود: تا کنون ملاحظه کردیم ولی دیگر سکوت نمی‌کنیم تمام تخلفات گذشته را رو خواهیم کرد با اسناد و مدارک آن‌ها را در اختیار خبرنگاران خواهیم گذاشت.
فرماندار گچساران بیان کرد: ما ۱۳۰ هکتار از زمینی که به عنوان پروژه بی‌شناسنامه در اختیار گرفته بودند را برگرداندیم، بگذارید شهر در آرامش باشد و نیرو‌های پر تلاش کار خود را انجام دهند.
 


کد مطلب: 451602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451602/فرماندار-گچساران-انتقاد-تاجگردون-عصبانی-تهدید-افشای-تخلفات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1