تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : ۴۵۱۴۸۸
بعد از هفته‌ها، سکوت حاج علیمراد جعفری شکست!

بیانیه‌ی تند علیمراد جعفری؛ آقایان برای فرار از پاسخگویی به بداخلاقی رسانه‌ای روی می‌آورند

۲۳
۷
بیانیه‌ی تند علیمراد جعفری؛  آقایان برای فرار از پاسخگویی به بداخلاقی رسانه‌ای روی می‌آورند
کبنا ؛علیمراد جعفری نماینده پیشین شهرستان های گچساران و باشت به برخی از حواشی‌ها در فضای مجازی پاسخ داد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه علیمراد جعفری خطاب به مردم شریف گچساران و باشت به شرح زیر می‌باشد.
  بسمه تعالی
«وَیَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَیُحِقُّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ» و باطل را محو می‌كند و حق را به فرمانش پابرجا می‌سازد.»
 عرض سلام و ادب خدمت مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
 اینجانب همواره اهل روشنگری و گفتمان صریح با مردم عزیز بوده و هستم که در خصوص بداخلاقی‌ها و بهره‌برداری‌های سیاسی بوجود آمده لازم می‌دانم مطالبی را به اختصار باستحضار شما مردم شریف برسانم.
۱- اینکه یک خبری که در اکثر گروه‌های فضای مجازی وجود داشته باشد و به هر صورت، چند دقیقه‌ای در استوری واتساپ بنده قرار گرفته باشد چه ارتباطی با مسأله قوم گرایی باوی و بویراحمد و قشقایی دارد؟!
این مسأله توسط خیلی از عزیزان در گروه‌های واتساپ بصورت علنی در حال نشر بوده و مطالب رسانه‌های بی‌اخلاق، کاملاً مصنوعی و باطل می‌باشد.
۲- آقایان به خیال خود می‌خواهند با استفاده از سکوت ما و رسانه‌های بی‌اخلاق، عملکرد ضعیف و ناتوانی خود را در طی این مدت از دید مردم مخفی نگاه دارند و در پشت ترفند زشت و پلید قومیت گرایی مخفی شوند که قطعاً مثال قرآن بر سر نیزه می‌ماند و مردم، دیگر فریب این نیرنگ‌ها را نخواهند خورد.
۳- بزرگان گچساران و باشت  اینجانب را خوب می‌شناسند و می‌توانند نسبت به تفکر بنده در باب نفی قومیت گرایی در تمام فعالیت‌های سیاسی‌ام شهادت دهند ولی آقایان که برای فرار از پاسخگویی به بداخلاقی رسانه‌ای روی می‌آورند، توضیح دهند چرا چندین نامه بصورت علنی بر علیه فرزندان گچساران و باشت نوشته‌اند؟! مگر مردم فراموش می‌کنند نامه‌های شما علیه معلمین  و فرهنگیان که بی‌پروا آن را منتشر می‌نمودید؟
کاملاً مشخص شده است که چه کسانی علیه فرزندان گچساران و باشت پرونده‌سازی کردند  و چه کسی در شرایط سخت به عدالت از حق آن‌ها دفاع کرد.
۴- طوری وانمود می‌کنند که گویا کل باشت و باوی همین چند نفر هستند و اگر کسی به اینان انتقاد کند به کل باوی انتقاد کرده است! از شما که در جامعه برای مردم گچساران و باشت عزت نگذاشتید و نامه تخیلی برادر به برادر می‌نویسید باید تعجب کرد که متوجه موقعیت و جایگاه ضعیف خود در میان مردم نیستید! هر چند بر اساس آیه صریح قرآن “بیداری از آن مؤمنین است. ”
۵- اینان که توانایی اداره یک دفتر را ندارند و مسئولین دفتر‌ها یکی پس از دیگری در حال تغییر است، آیا با این توانایی می‌توانند برای مردم و منطقه توسعه و پیشرفت ایجاد کنند؟ چرا اخیراً به مردم در مورد تغییرات مسئولین دفتر تهران اطلاع‌رسانی نمی‌کنند؟ بعنوان مثال اکنون چه کسی و پس از چه تغییراتی مسئول دفتر  می‌باشد؟ طبیعی است که برای ر‌هایی از افکار عمومی، به ریسمان زشت  قومیت گرایی چنگ بزنند.
۶- با توجه به عملکرد بسیار ضعیف آقایان، وضعیت دو شهرستان بسیار بد و اسفناک شده است و آنچنان پسرفتی را مشاهده می‌کنیم که مردم  به ستوه آمده و متأسفانه همه این ناتوانی‌ها و ضعف‌ها و عملکرد‌های بسیار بد، بنام دولت انقلابی نوشته می‌شود. رفتار‌ها و عملکرد اینان هیچ نوع سنخیتی با نام انقلاب و انقلابی ندارد چون هر روز مردم را نا‌امید‌تر از گذشته می‌کنند.
۷- آقایان نه در میان مردم حضور دارند، نه با خبرنگاران نشست دارند! نه اجازه حضور نخبگان در جایگاه‌ها را می‌دهند! برخی از افراد یکی دو روستای خاص شده‌اند همه  گچساران و باشت. دقیقاً عملکرد اینان چیست؟ آیا اصلاً عملکردی وجود داشته که حاضر به ارائه گزارش  نیستند؟ شاید این چند متر آسفالت اخیر را به حساب عملکرد می‌گذارند شاید...
۸‌- خوب میدانستم که اهل کار نیستند و اکنون پس از مدت طولانی و فرصت خدمت، برای همگان روشن شد که توانایی اداره دفتر خود را نیز ندارند! ولی اکنون چرا برای مردم گزارشی از پروژه عظیم گاو قسطی ارائه نمی‌کنند؟! سرانجام پروژه گاو قسطی چه شد؟
وقتی فهم و درکشان در حد گاو قسطی است مردم چه‌امیدی به آینده این دیار داشته باشند؟!
۹- البته بسیاری از عزیزان از این جریان جدا شده و متوجه وخامت اوضاع و احوال اینان شده‌اند. بنظر شما یک فرد رد صلاحیت شده جایی در جریان انقلابی دارد؟ اگر کسی رد صلاحیت شود آیا می‌تواند کار‌های مردم را پیگیری کند؟ اینان بر اساس نامه برادر به برادر، اذعان داشته‌اند که مردم از ما رویگردان شده‌اند! چگونه می‌توان تصور کرد کسانی به اینان اعتماد کنند؟
۱۰- در مقابل رئیس جمهور، ‌شان مردم گچساران و باشت را در حد اسنپ و رانی پایین آوردند! و قضاوت این موضوع با مردم است
۱۱- جایی گفتند که از امکانات شرکت نفت استفاده نمی‌کنیم! پس چگونه است چندین شبانه روز در یکی از منازل مهمانسرای نفت اسکان داشتند؟ (پلاک ۱۶۴)
۱۲- مردم شریف و عزیز گچساران و باشت: از اینان که اکنون به قول خودشان همه کاره هستند گزارش کار بخواهید. نماینده و استاندار که همراه هم هستند پس عملکرد و نخبه پروری آن‌ها کجاست؟! تمام مقصودشان این است که شما را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند تا از پاسخگویی فرار کنند. چرا پروژه و یا کارخانه‌ای برای اشتغال جوانان عزیز، شروع نشده است؟ آیا این مطالبات حق مردم نیست؟ هر چند اینان همین مطالبات را به عنوان تخریب قلمداد می‌کنند  ولی حنای این‌ها دیگر در بین مردم شریف باشت و باوی رنگی ندارد و نخواهد داشت.
 در پایان عرض کنم که خود می‌دانند دلیل این بی‌اخلاقی‌های اخیر چیزی جز ضعف و ترس آن‌ها از اینجانب نبوده است. از شما مردم شریف و عزیز گچساران و باشت انتظار دارم که مانند همیشه اینجانب را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.
خادم شما
علیمراد جعفری






نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج علیمراد جعفری
حسین تانگو
United States
چرا سکوتش را شکاند
دیل
Romania
کاش اصلأ نامه نمیزدی،جان خودت نفهمیدم چی نوشتی،آبرومون را بردی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شما که همشهریش هستین و ماشاالله انگار زبون تند و تیزی هم داری براش مینوشتی
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتی ولی یه کمی متن خود را باید قویتر انتخاب می کردی البته چون شناخت چندانی ندارم باید انسان بی ریا و صادقی باشد که ساده و غیر مصنوع نوشته اند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر جعفری دلاور وقهرمان
گچساران به شما نیاز دارد تا شاهد ارتقا وپیشرفت آن باشیم نه کس دیگر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درست است که برادران حسینی کار ی انجام ندادن ونمیتونند انجام بدهند ولی جناب جعفری شما هم درزمان نمایندگیتان کار شاقی انجام ندادید فقط سکوت از شما ما درمجلس میدیدیم
سی سخت همیشه حامی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
این حق تاجگردون است که اینجور بر سرتان می آورد شک نکنید منبعد خاک گچساران و باشت مثل خاک عراق نفرین شده است و فاقد خیر و برکت چرا که تاجگردون به همه ملت ایران تعلق داشت و شما با این سناریویه خیمه شب بازی خود برای همیشه نفرین یک کشور را دنبال خود کردید
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وادب آقایان جعفری و سیدقدرت حسینی را ارجاع میدم به خاطر ه مرحوم ابوترابی سید آزادگان وقتی نیروی سازمان ملل آمد گفت آیا عراقی ها شمارا شکنجه کردند سکوت کرد بعداز رفتن نیروی سازمان ملل افسر عراقی پرسید مگه ما شکنجه نکرده بودیم چرا نگفتی سید گفت ما هردو مسلمانیم شکایت پیش اجنبی ببریم آقایان چرا درس نمیگیرد چرا از همدیگر شکایت چرا همدیگر را تضعیف میکنید دروغ میگویید برای مردم هستید فقط برای دنیا هستید مگر نمیمیرید
صداقت پیشه
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
متاسفانه بیانیه ایشان هم خیلی کم رمق و بدون پشتوانه منطقی هست و به قول معروف بیشتر به مسایل خاله زنکی پرداخته که معلوم هست یک جایی بطور شخصی عقده دارد.
ایشان فراموش کرده اند که به همت برادران حسینی ریشه رانت خواری و عوامفریبی خشکانده شد و اگر اینان نبودند از امثال جعفری هیچ کاری در مقابل زورمداران فامیل سالار وجود نداشت و همچنان تبعیض و بی عدالتی مشابه اون هشت سال مصیبت بار ادامه پیدا می کرد.
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد قدر همدیگر را ندانستید و ندانستیم شیران از بیشه بدور . هر روز عزت و اقتدار باشت و گچساران پایمال می شود ای مردان مرد ای بزرگان در این ۴۲ سال از انقلاب هر کدام از جناحها در شهرستانهای باشت و گچساران سرکار آمدند از نیروهای درون مرکز استان چه موافق چه مخالف حمایت کردند و انصافا شنیدم که می گفتند تو مخالف من باش ولی در مرکز استان بمان باز برای شهرستانها خوب است ولی بر خلاف تمام ادوار سوراخ سمبه ها را برادران می گردند بچه ما را پیدا کنند ژیرآبشان را میزنند
Iran, Islamic Republic of
بعد از تاجگردون گچساران و باشت سقوط کرد
Iran, Islamic Republic of
از مردم گچساران و باشت ناامید شده اند شمیشیر را از رو بستند برای مردم گچساران و خانه به خانه می گردند برای بیرون راندن بچه های گچساران و باشت از یاسوج اینها برای کارشکنی برای آینده هستند کور خواندند
Iran, Islamic Republic of
خاندان حسینی بحرینی و سی افضل و احمد زاده که از مردم گچساران و باشت ناامید شده اند شمیشیر را از رو بستند برای مردم گچساران و خانه به خانه می گردند برای بیرون راندن بچه های گچساران و باشت از یاسوج اینها برای کارشکنی برای آینده هستند کور خواندند/در تاریخ ثبت خواهد شد و از ذهن مردم هرگز پاک نخواهد شد
حق
United States
درود
وقتی قرار است باوی ها فقط و فقط به کاندید باوی رای دهند و ملاک چپ و راست ووو نیست(قوم گرایی)
پس باید ما گچسارانی ها که شهرمان، فرهنگ مان از شهر باشت جداست، فقط به کاندید گچسارانی رای بدهیم
عالی درود بر شما عین واقعیت
Iran, Islamic Republic of
عالی درودبر شما
سید
Iran, Islamic Republic of
عالی، حرف دل مردم رو زدید
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند بدهکار را اگر نرفتی برای طلبت بستانکار می شود واقعا به یک رویه ای تبدیل شده است کسانی که خلاف می کنند تقاضای پست بالاتر و حق به جانب می شود
Iran, Islamic Republic of
خدایا کی باید پاسخ این خیانتها را باید بدهد در کشوری که ادعای شریعت و دین ولایت می کنند آیا نباید هر وقتی ظلم سنگینی به ملتی جمعیتی حتی فردی می شود ترتیب اثر دهند خدایا پاسخ این همه ظلم و خیانت در این چهار سال را به مردم گچساران را کی باید بدهد
Iran, Islamic Republic of
آخی
ده متن استوری کنی انتخابات قبول نمیشی
تاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استا جعفری
خدارو شاهد میگیرم که نه سید قدرت با اون همه دب دبه نه ناص/ هرگز ذره ای از توانایی شمارو نداشته ندارن... ما مردم گچساران با توان و مصمم با شما خواهیم بود... دوران بحرینیها برای همیشه در گچساران تمام شد.
Iran, Islamic Republic of
ناصر خود را سردار پیروز قادسیه میداند خیانت فرمانداران وقت که انها را تطمیع کرده بودند باعث این ذلت شدند
جعفری عزیز تونل دیل درست میشه بنظرت اگر این کار و کردی ان وقت نامه نگاری کن
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1