کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از هفته‌ها، سکوت حاج علیمراد جعفری شکست!

بیانیه‌ی تند علیمراد جعفری؛ آقایان برای فرار از پاسخگویی به بداخلاقی رسانه‌ای روی می‌آورند

25 مرداد 1401 ساعت 22:59

اینجانب همواره اهل روشنگری و گفتمان صریح با مردم عزیز بوده و هستم که در خصوص بداخلاقی ها و بهره برداری های سیاسی بوجود آمده لازم میدانم مطالبی را به اختصار باستحضار شما مردم شریف برسانم


علیمراد جعفری نماینده پیشین شهرستان های گچساران و باشت به برخی از حواشی‌ها در فضای مجازی پاسخ داد.
به گزارش کبنا، متن بیانیه علیمراد جعفری خطاب به مردم شریف گچساران و باشت به شرح زیر می‌باشد.
  بسمه تعالی
«وَیَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَیُحِقُّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ» و باطل را محو می‌كند و حق را به فرمانش پابرجا می‌سازد.»
 عرض سلام و ادب خدمت مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت
 اینجانب همواره اهل روشنگری و گفتمان صریح با مردم عزیز بوده و هستم که در خصوص بداخلاقی‌ها و بهره‌برداری‌های سیاسی بوجود آمده لازم می‌دانم مطالبی را به اختصار باستحضار شما مردم شریف برسانم.
۱- اینکه یک خبری که در اکثر گروه‌های فضای مجازی وجود داشته باشد و به هر صورت، چند دقیقه‌ای در استوری واتساپ بنده قرار گرفته باشد چه ارتباطی با مسأله قوم گرایی باوی و بویراحمد و قشقایی دارد؟!
این مسأله توسط خیلی از عزیزان در گروه‌های واتساپ بصورت علنی در حال نشر بوده و مطالب رسانه‌های بی‌اخلاق، کاملاً مصنوعی و باطل می‌باشد.
۲- آقایان به خیال خود می‌خواهند با استفاده از سکوت ما و رسانه‌های بی‌اخلاق، عملکرد ضعیف و ناتوانی خود را در طی این مدت از دید مردم مخفی نگاه دارند و در پشت ترفند زشت و پلید قومیت گرایی مخفی شوند که قطعاً مثال قرآن بر سر نیزه می‌ماند و مردم، دیگر فریب این نیرنگ‌ها را نخواهند خورد.
۳- بزرگان گچساران و باشت  اینجانب را خوب می‌شناسند و می‌توانند نسبت به تفکر بنده در باب نفی قومیت گرایی در تمام فعالیت‌های سیاسی‌ام شهادت دهند ولی آقایان که برای فرار از پاسخگویی به بداخلاقی رسانه‌ای روی می‌آورند، توضیح دهند چرا چندین نامه بصورت علنی بر علیه فرزندان گچساران و باشت نوشته‌اند؟! مگر مردم فراموش می‌کنند نامه‌های شما علیه معلمین  و فرهنگیان که بی‌پروا آن را منتشر می‌نمودید؟
کاملاً مشخص شده است که چه کسانی علیه فرزندان گچساران و باشت پرونده‌سازی کردند  و چه کسی در شرایط سخت به عدالت از حق آن‌ها دفاع کرد.
۴- طوری وانمود می‌کنند که گویا کل باشت و باوی همین چند نفر هستند و اگر کسی به اینان انتقاد کند به کل باوی انتقاد کرده است! از شما که در جامعه برای مردم گچساران و باشت عزت نگذاشتید و نامه تخیلی برادر به برادر می‌نویسید باید تعجب کرد که متوجه موقعیت و جایگاه ضعیف خود در میان مردم نیستید! هر چند بر اساس آیه صریح قرآن “بیداری از آن مؤمنین است. ”
۵- اینان که توانایی اداره یک دفتر را ندارند و مسئولین دفتر‌ها یکی پس از دیگری در حال تغییر است، آیا با این توانایی می‌توانند برای مردم و منطقه توسعه و پیشرفت ایجاد کنند؟ چرا اخیراً به مردم در مورد تغییرات مسئولین دفتر تهران اطلاع‌رسانی نمی‌کنند؟ بعنوان مثال اکنون چه کسی و پس از چه تغییراتی مسئول دفتر  می‌باشد؟ طبیعی است که برای ر‌هایی از افکار عمومی، به ریسمان زشت  قومیت گرایی چنگ بزنند.
۶- با توجه به عملکرد بسیار ضعیف آقایان، وضعیت دو شهرستان بسیار بد و اسفناک شده است و آنچنان پسرفتی را مشاهده می‌کنیم که مردم  به ستوه آمده و متأسفانه همه این ناتوانی‌ها و ضعف‌ها و عملکرد‌های بسیار بد، بنام دولت انقلابی نوشته می‌شود. رفتار‌ها و عملکرد اینان هیچ نوع سنخیتی با نام انقلاب و انقلابی ندارد چون هر روز مردم را نا‌امید‌تر از گذشته می‌کنند.
۷- آقایان نه در میان مردم حضور دارند، نه با خبرنگاران نشست دارند! نه اجازه حضور نخبگان در جایگاه‌ها را می‌دهند! برخی از افراد یکی دو روستای خاص شده‌اند همه  گچساران و باشت. دقیقاً عملکرد اینان چیست؟ آیا اصلاً عملکردی وجود داشته که حاضر به ارائه گزارش  نیستند؟ شاید این چند متر آسفالت اخیر را به حساب عملکرد می‌گذارند شاید...
۸‌- خوب میدانستم که اهل کار نیستند و اکنون پس از مدت طولانی و فرصت خدمت، برای همگان روشن شد که توانایی اداره دفتر خود را نیز ندارند! ولی اکنون چرا برای مردم گزارشی از پروژه عظیم گاو قسطی ارائه نمی‌کنند؟! سرانجام پروژه گاو قسطی چه شد؟
وقتی فهم و درکشان در حد گاو قسطی است مردم چه‌امیدی به آینده این دیار داشته باشند؟!
۹- البته بسیاری از عزیزان از این جریان جدا شده و متوجه وخامت اوضاع و احوال اینان شده‌اند. بنظر شما یک فرد رد صلاحیت شده جایی در جریان انقلابی دارد؟ اگر کسی رد صلاحیت شود آیا می‌تواند کار‌های مردم را پیگیری کند؟ اینان بر اساس نامه برادر به برادر، اذعان داشته‌اند که مردم از ما رویگردان شده‌اند! چگونه می‌توان تصور کرد کسانی به اینان اعتماد کنند؟
۱۰- در مقابل رئیس جمهور، ‌شان مردم گچساران و باشت را در حد اسنپ و رانی پایین آوردند! و قضاوت این موضوع با مردم است
۱۱- جایی گفتند که از امکانات شرکت نفت استفاده نمی‌کنیم! پس چگونه است چندین شبانه روز در یکی از منازل مهمانسرای نفت اسکان داشتند؟ (پلاک ۱۶۴)
۱۲- مردم شریف و عزیز گچساران و باشت: از اینان که اکنون به قول خودشان همه کاره هستند گزارش کار بخواهید. نماینده و استاندار که همراه هم هستند پس عملکرد و نخبه پروری آن‌ها کجاست؟! تمام مقصودشان این است که شما را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند تا از پاسخگویی فرار کنند. چرا پروژه و یا کارخانه‌ای برای اشتغال جوانان عزیز، شروع نشده است؟ آیا این مطالبات حق مردم نیست؟ هر چند اینان همین مطالبات را به عنوان تخریب قلمداد می‌کنند  ولی حنای این‌ها دیگر در بین مردم شریف باشت و باوی رنگی ندارد و نخواهد داشت.
 در پایان عرض کنم که خود می‌دانند دلیل این بی‌اخلاقی‌های اخیر چیزی جز ضعف و ترس آن‌ها از اینجانب نبوده است. از شما مردم شریف و عزیز گچساران و باشت انتظار دارم که مانند همیشه اینجانب را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.
خادم شما
علیمراد جعفری







کد مطلب: 451488

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451488/بیانیه-ی-تند-علیمراد-جعفری-آقایان-فرار-پاسخگویی-بداخلاقی-رسانه-ای-روی-می-آورند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1