تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۵۱۰۹۴
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید هوایی وزیر کشور از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد / آقای وزیر حرف دل کشاورزان چیز دیگری است / مردم از نبود تخصص و مدیریت رنج می برند

۶
۱
بازدید هوایی وزیر کشور از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد / آقای وزیر حرف دل کشاورزان چیز دیگری است / مردم از نبود تخصص و مدیریت رنج می برند
کبنا ؛احمد وحیدی وزیر کشور به منظور برآورد خسارت های سیل در کهگیلویه و بویراحمد بازدید هوایی از استان کرد.
به گزارش کبنا، در این بازدید هوایی، بخش دیشموک، بخش‌هایی از شهرستان دنا و دیگر مناطق سیل شده به صورت هوایی بازدید شد.
این بازدید هوایی به منظور برآورد خسارت به بخش کشاورزی در مناطق سخت گذر استان و مشاهده طرح های آبخیزداری است که تخریب شده اند.
بیش از نیمی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را روستاها تشکیل می دهند و شغل اکثر این روستاییان دامداری، کشاورزی است که در سیل اخیر ضرر و زیان های زیادی به آنها وارد شد. کشاورزان که به نوعی یکی از بیشترین مشاغل استانی است اما در مظلومیت بسیاری به سر می برند و این افراد نسبت به مدیریت جهاد کشاورزی انتقاد زیادی دارند.
وزیر کشور در روزهای اخیر مدیریت بحران سیل را مطلوب خواند، با این حال کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از سیل های اخیر غافلگیر شدند.
از طرفی این اقشار نسبت به مدیریت بارندگی های تابستانی و زمستانی انتقاد دارند، و معتقدند که دولت هیچ برنامه ای برای حل مشکل کشاورزان ندارد. این کشاورزان در اکثر بارندگی ها خسارت های زیادی را متحمل می شوند.
بحث بر سر این نیست که این مدیر یا آن مدیر تغییر کند و وضعیت بهتر می شود، و انتقادات هم فقط به مدیر فعلی یا مدیران قبلی نبوده، بحث این است که این استان نیازمند افراد متخصص و قوی در جهاد کشاورزی و همچنین حوزه عشایری است.
بیشترین منابع طبیعی و بیشترین آب های روان در استان کهگیلویه و بویراحمد است، در این استان 84 درصد مردم روستا نشین بوده اند که به دلیل مدیریت ضعیف این میزان به نصف کاهش پیدا کرده، 12 درصد مردم این استان عشایر هستند، اما این اقشار نام برده از مدیریت ضعیف مربوط به حوزه خود گلایه و انتقادات زیادی دارند.
کشاورزان از بی برنامه بودن جهاد کشاورزی و عدم مدیریت بارندگی ها و سیلاب ها انتقاد دارند و انتظار دارند افرادی مدیریت کنند که تخصص داشته و افرادی قوی در حوزه خود باشند و بتوانند برای مشکلات کشاورزان راه حل داشته باشند.
یکی از بزرگترین مشکلات این استان، مدیریت های ضعیفی است که نتیجه اش از بین رفتن سرمایه های مردمی در سیل ها و بارندگی ها شده است. کشاورزان استان نه تنها از این بارندگی، بلکه در اکثر بارندگی ها دچار ضرر و خسران زیادی هستند.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

فضیل
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر بسلامت تخصص بدرد چی میخوره
کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
تو همین‌عکس چند نفر مدیر توانمند و متخصص می بینید؟
Iran, Islamic Republic of
این استان کلا" رها شده است؛اینجا نمایندگان همه کاره اند.
استاندار هم که سهم طایفه ای خودش را می گیرد.
وقتی این ها همه با هم تبانی کرده و مدیر کاشته اند،مدیر به چه کسی باید پاسخگو باشد؟ مدیران پشت شون به منصوب کننده هاشون گرم است بنابراین کسی نیست از این ها حساب کشی کند.
متاسفانه نهادهای نظارتی و مسول هم که آبی ازشون گرم نمی شود لذا یه هرج و مرج مدیریتی در استان هست و مسول مستقیم این نابسامانی مدیریتی هم شخص استاندار است.
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر
این استاندار رو عوض کن.. اصلا احمدزاده مالک اشتر، ابوذر غفاری، اصلا پاکترین انسان زمین / ایشون مدیر نیست مدیریت شهری رو نمیدونه چیه کارش فقط شده سرکشی و عکس گرفتن
یعنی تو این مملکت هشتاد میلیونی آدم مدیر و لایقتر از این اقا واقعا پیدا نمیشه.؟
اگر نمیشه پس بدا بحال دولت رئیسی
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
طوری مینویسی که مردم از بی مدیریتی و بیسوادی مدیریتی در استان رنج می برند که فکر میکنی وزیر کشور خودش دکترای کشاورزی و یا دکترای مدیریت بحران و یا مهندس خاک دارند !! در این مملکت همه از هم بدتریم وهیچکس جای خودش نیست
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر متولیان کبنا نیوز را بیامرزد بااین مدیریت ضعیف در کشاورزی استان که فقط دلش خوش هست به عکس گرفتن با استاندار و این آن مطمئنا کشاورزی این استان 20 سال دیگه به عقب برخواهد گشت واگه کبنا اینها را برملا نکند خدا می داند غرور و تکبر مدیران چه ها کا نخواهد کرد.
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1