کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد؛

کهگیلویه و چرام؛ سرپرستی علیه فرمانداری / پاسخ معاون سیاسی استاندار به سؤالات کبنا

25 تير 1401 ساعت 20:25

بی‌برنامگی‌ها و تعلل‌هایی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، موجب شده که برخی از پست‌های مهم ماه‌ها خالی بماند و برخی دیگر با سرپرستی اداره شوند. 


بی‌برنامگی‌ها و تعلل‌هایی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، موجب شده که برخی از پست‌های مهم ماه‌ها خالی بماند و برخی دیگر با سرپرستی اداره شوند. 
به گزارش کبنا، با وجود اینکه قریب به یک سال از شروع به کار دولت سیزدهم می‌گذرد، و احمدزاده نیز حدود 11 ماه است استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، هنوز بسیاری از مدیران کل  در این استان تغییر نکرده‌اند. برخی نیز صرفاً از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل شده‌اند. این در حالی است که این مدیران هیچگونه همسویی با دولت سیزدهم ندارند.
از سوی دیگر، در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاونت پشتیبانی 10 ماه است که بدون معاون است. صندلی مدیرکل امور اقتصادی استانداری نیز حدود 7 ماه است که خالی است. گفته می‌شود اختلاف و عدم هماهنگی بین مدیران ارشد استانداری موجب خالی بودن این صندلی‌ها شده است.
اما مهمتر از همه اینکه دو فرمانداری کهگیلویه و چرام ماه‌هاست که با سرپرست اداره می‌شوند. 22 دی ماه فرماندار کهگیلویه و 19 آذر فرماندار چرام منصوب شده‌اند. موسوی 7 ماه و توفیقیان 8 ماه است که سرپرست این فرمانداری‌ها هستند. در حالی که مهلت قانونی سرپرستی 4 ماه بیشتر نیست. برای پیش رفتن امور این شهرها یا باید حکم سرپرستی این فرمانداران تغییر کند و یا اینکه فرمانداران جدید منصوب شوند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حکم سرپرستی این دو فرماندار گفت: مشکل آنها در وزارت کشور گره خورده است.
وی افزود: استعلام آنها مشکلی نداشته است. با وجود اینکه چند بار پیگیری نیز کرده‌ایم اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.
هاشمی عنوان کرد: ادامه سرپرستی بیش از چهار ماه خلاف قانون است. اما حل این مشکل در دستور کار قرار دارد و انشاالله هر چه زودتر حل می‌شود.


کد مطلب: 450399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450399/کهگیلویه-چرام-سرپرستی-علیه-فرمانداری-پاسخ-معاون-سیاسی-استاندار-سؤالات-کبنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1