تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۵۰۱۸۰
روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در یاسوج با پخش زنده از شبکه 3 برگزار می شود

۰
همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده در یاسوج با پخش زنده از شبکه 3 برگزار می شود
کبنا ؛همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز 7 مرداد ماه با پخش مستقیم از شبکه سوم در شهر یاسوج برگزار می شود.
به گزارش کبنا، حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:با هماهنگی انجام شده با فدراسیون ورزش های همگانی کشورو هیات همگانی استان ،شهر یاسوج روز جمعه 7مرداد ماه میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانواده است.
حاتمی ادامه داد: در اولین جلسه هماهنگی برگزاری این همایش که با حضور دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ،خوبی مشاور اجرایی ، شجاعی فر معاون توسعه ورزش ،رهامی رئیس هیات همگانی استان برگزار شد در خصوص مسایل و مشکلات و موانع پیش رو برگزاری این همایش مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری خوب و باشکوه این همایش همچون همایش های گذشته تاکید و از برگزاری جلسه شورای اداری و شورای ورزش استان به ریاست دکتر احمد زاده استاندار استان با محوریت همایش بزرگ پیاده روی 7مرداد ماه خبر داد.
عین الله دهقان ، سرپرست ورزش و جوانان استان بر حضور کلیه هیات های ورزشی، تشکل های مردم نهاد استان و اجرای برنامه شاد و متنوع در این همایش تأکید و خواستار حضور ادارات فرهنگی و خدمات رسان در اجرای هر چه بهتر و باشکوه این همایش شد.
رهامی، رئیس هیات ورزش های همگانی استان از حضور هیات های ووشو ، سوارکاری، روستایی و عشایری، تکواندو، رزمی، باستانی، پزشکی و ورزشی و اسکیت در اجرای برنامه های این همایش خبر داد و گفت: شروع و استارت این همایش از میدان انقلاب شهر یاسوج است.
رهامی از برپایی ایستگاه های فرهنگی در طول این همایش با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان خبر و افزود: شهر سی سخت 24تیرماه میزبان همایش پیاده روی خانواده است.
رئیس هیات همگانی استان از برگزاری 8 همایش پیاده روی خانواده در شهرستان های استان خبر و اظهار امیدواری کرد شاهد حضور گسترده مردم در همایش بزرگ 7مرداد ماه در شهر یاسوج باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1