تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۴۹۶۴۱
رئیس مجتمع پتروشیمی در دیدار با امام جمعه دهدشت مطرح کرد

فشارها به رئیس پتروشیمی دهدشت در بکارگیری نیروها از سوی چه کسانی است؟

۶
۲
فشارها به رئیس پتروشیمی دهدشت در بکارگیری نیروها از سوی چه کسانی است؟
کبنا ؛رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت به همراه حراست این مجتمع با امام جمعه دهدشت دیدار کرد. رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت در این دیدار با توجه به برخی فشارها جهت استخدام‌های غیرقانونی در پتروشیمی، خواستار کمک از حجت‌الاسلام وحدانی‌فر برای جلوگیری از این استخدام‌های بدون ضابطه شد.
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار با توجه به ظرفیت‌های پتروشیمی خواستار لحاظ شدن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی در این پروژه شد. 
امام جمعه دهدشت با توجه به تأمین آب این پروژه از فاصله ۱۶ کیلومتری گفت: می‌شود با کار کارشناسی از پساب دهدشت که فاصله کمتر از ۵ کیلومتر است آب آن را تأمین کنید.
 سیامک حسین‌پور رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت در این دیدار، ظرفیت استخدامی در پتروشیمی را محدود عنوان و تصریح کرد: شرکت پتروپارس باید یاد بگیرد با توصیه و سفارش و ارعاب و تهدید دنبال استخدام کسی نباشد.

 رئیس مجتمع پتروشیمی دهدشت با توجه به برخی درخواست‌های خلاف قانون برای به کارگیری در این مجتمع گفت: اگر شعارمان را صداقت گذاشتیم باید با مردم شفاف باشیم و خلاف حرف خود عمل نکنیم، افراد باید توسط اداره کار معرفی شوند و طبق قانون اداره کار باید افرادی که تخصص دارند در بانک اطلاعاتی خود ثبت کنند و به همراه نماینده خود برای تأیید به پتروشیمی بفرستد.
 وی افزود: اگر افراد معرفی شده تخصص‌های لازم را نداشته باشند ما مجبور هستیم از سایر شهرستان‌ها نیرو جذب کنیم.
 حسین‌پور با بیان اینکه در بحث جذب نیروهای بومی دچار مشکل هستیم گفت: طبق قانون قرار بود از صاحبان زمین پتروشیمی هر خانواده یک نفر در این مجتمع به کار گرفته شوند اما برخی خانواده‌ها تقاضای به کاری گیری چندین عضو از خانواده خود دارند.
 وی افزود: این افراد ۴۲ نفر هستند و این باید تحکیم و چهارچوب آن بسته شود و جز این تعداد، افراد دیگری به کار گرفته نشوند
 حسین‌پور با بیان اینکه پسر وکیل و وزیر برای من فرقی ندارند گفت: خیلی سفارش و نامه برای به کارگیری آمد اما هیچ‌کدام را قبول نکردم.
 وی خطاب به امام جمعه دهدشت که شما هیچ وقت خارج از چهارچوب قوانین عمل نمی‌کنید گفت: از شما می‌خواهیم در مسیر استخدامی‌ها کمک کنید تا روند اصلاح شود و هر کسی در این مجتمع جذب نشود.
 حسین‌پور در راستای صحبت‌های امام جمعه برای پیوست فرهنگی و اجتماعی گفت: این مجتمع آمادگی دارد که دستکش و پوشاک کارکنان پتروشیمی را به واحدهای خیاطی خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست برای تولید بسپارد.
 وی با بیان اینکه بسیاری از افراد لیسانس شیمی گرفته‌اند اما تجربه کاری آن‌ها در نانوایی است اظهار کرد: ما می‌توانیم با راه‌اندازی آموزش فنی و حرفه‌ای در پتروشیمی، آموزش‌های متناسب با شرایط کاری را ارائه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
جناب حسین پور مگر رئیس صداوسیما سابقه داشته که الان ریاست هلدینگ خلیج فارس رو برعهده داره.فقط مدرک داشت.چون بعضی افراد پارتی ندارند به سابقه کار گیر میدین
پتروشیمی گچساران
Iran, Islamic Republic of
والا پتروشیمی گچساران هم توسط آقای حسینی نماینده مجلس داره یکسری بی عدالتی هایی میشه /اگه مساله ریشه ای حل نشه.ظاهرا نیروهای زحمتکشی که از ابتدای پتروشیمی تاکنون خاک و گرما و سختی کارو به دوش خریدن الان دارن نیرو از بیرون وارد میکنن .آقای دادستان محترم ، و شورای تامین خواهشمندم با این بی عدالتی مبارزه کنید و از حق کارگران زجر کشیده دفاع کنید . با تشکر
Iran, Islamic Republic of
با سلام ،تخصص مهم نیست تجربه مهم نیست فقط کافی از طرف نماینده معرفی شوی البته نه با اون نامه هایی که به همه می دهند نامه همراه با تماس مستقیم تلفنی
علی
Iran, Islamic Republic of
جواب همه جا چند کلمه هست
نماینده اون حوزه که به خاطر چند رای بیشتر حاضره دست به هر بی عدالتی بزنه

حشمت بهنامزاده
Iran, Islamic Republic of
جوشکارخط لوله ومخزن ولی چرا من نباید دهدشت کارکنم تا یک عیربومی بیا
قربانعلی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه چبز زیر سر رئیس اداره کار دهدشت هست، حتی توی جذب یه آرماتور بند وقال بند هم دخالت میکنن و اگربدونن طرفدار نماینده کنونی نیستی معرفی بی معرفی، یه دونفر هم در پتروپارس که یکیشون بومی هست هماهنگ هستن باایشان،چرا نیروهای اطلاعاتی ورود نمیکنن، چرا رئیس اداره کار هرکه صحاب داره را معرفی میکنه.. خواهشا گفته های من را بزنید تامردم بدونن.. ولا اینایی گفتم بادلیل وبه چشم خودم دیدم.. الان جدیدا رئیس جدیدپتروشیمی شرکت ها را ورود میکنه که فلان شخص را چون نماینده تاکیدداشته استخدام کنید. متاسفانه شرکتی بنام شالوده شایان و تیام صنعت را بدبخت کردن با جذب نیروهای خطی وباندی ولی نیروهای متخصص را جذب نمیکنن، شرکت دلش میخواد ولی اداره کارمعرفی نمیده چون طرفدار نماینده نیستن.. یاعلی
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1