تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۴۸۸۸۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

دستگیری 2 گروه متخلف در منطقه حفاظت شده دنا

۱
۰
دستگیری 2 گروه متخلف در منطقه حفاظت شده دنا
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : گروه اول قبل از هرگونه شکاری به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دستگیر شدند. همچنین متهم متواری به همراه اسلحه گلوله زنی و لاشه یک قطعه کبک دستگیر شد.
به گزارش کبنا، همزمان با دومین روز از هفته محیط زیست، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا موفق می شوند 2 گروه متخلف را در و ضلع شمالی و جنوبی دنا دستگیر نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز در این خصوص گفت: محیط بانان پارک ملی دنا در محدوده محیط بانی سیور ضلع شمالی پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا پس از 2 شبانه روز بیتوته در پارک موفق می شوند یک گروه 6 نفره متخلف را دستگیر و اعمال قانون نمایند.
اسلام جاودان خرد افزود: مامورین موفق می شوند این گروه 6 نفره را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی قبل از آنکه حیات وحشی را شکار نمایند دستگیر نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه یکی از متخلفین به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی  از نوع برنو متواری شد افزود: یک نفر از متخلفین به محض مشاهده مامورین به همراه یک قبضه اسلحه برنو متواری شد، اما با توجه به اینکه هویت این متخلف برای مامورین قابل شناسایی بود، از طریق مراجع قضایی برای جلب وی اقدام شد.
وی گفت: دستگاه قضا به جد پیگیر احضار متهم به مراجع قضایی است و این موضوع در دست اقدام است.
جاودان خرد تصریح کرد: با مقاومت متخلفین در تحویل دادن آلات جرم خود، درگیری کوچکی رخ داد که در این راستا یکی از متخلفین مصدوم شد، اما طی تماس تلفنی محیط بانان با  جمعیت هلال احمر و کمک محیط بانان در انتقال وی موضوع بصورت سرپایی مداوا  و درمان شد.
جاودان خرد تصریح کرد: همزمان با این موضوع محیط بانان محیط بانی پارک ملی دنا در پاسگاه آب سپاه موفق می شوند یک نفر متخلف سابقه دار را به همراه لاشه یک قطعه کبک دستگیر نمایند.
وی افزود برای متخلفین پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.
جاودان خرد ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضا و مراجع انتظامی با محیط زیست گفت: محیط بانان با همه توان،  بصورت شبانه روز  از سرمایه های ملی آیندگان حفاظت و حراست می کنند از مردم طبیعت دوست استان تقاضا مندیم در کمک به ما از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل دن
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی ۲۰۰کیلو کیلو مواد میگیره اسمز ازش نیست ماموران محیط زیست اگه یکی رفت تفریح میگیرنش شش نفر شکارچی اگه این شش نفر شکارچی بودند یک آلات جرمی ازشون پیدا میشد محیط زیست در حال نابودی نابود شد ولی الان که سیاسی تر شده در حال انقراض
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1