تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۷۹۰
اخبار ورزشی؛

واکنش جالب سرمربی استرالیا به شکست تاریخی مقابل ایران

۰
واکنش جالب سرمربی استرالیا به شکست تاریخی مقابل ایران
کبنا ؛سرمربی تیم ملی استرالیا به شکست تاریخی این تیم مقابل ایران واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا به نقل از فیفا، گراهام آرنولد تقریباً همه چیز را در مورد موفقیت و شکست در پلی آف جام جهانی می داند. او زمانی که بازیکن بود ۳ بار در انتخابی جام جهانی در لحظه آخر شکست خورد. او درباره حضور در انتخابی جام جهانی به عنوان بازیکن گفت: بله من در سال ۱۹۸۵ در دیدار پلی آف بین قاره‌ای برابر اسکاتلند با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردیم و نتوانستیم به جام جهانی راه یابیم. در سال ۱۹۹۴ برابر آرژانتین و دیگو مارادونا باختیم و ۴ سال بعد مغلوب ایران شدیم. در دیدار برابر ایران در حالی که ۱۵ دقیقه تا پایان مانده بود، با دو گل پیش بودیم سپس دو گل دیگر دریافت کردیم تا نتیجه ۲-۲ شد و به خاطر قانون گل زده در خانه حریف شکست خوردیم. آن شکست خیلی دردناک بود. تحمل آن سخت بود. خاطرات آن بازی برای ما تا همیشه خواهد ماند. هیچ کدام از بازیکنان آن بازی را فراموش نخواهند کرد.
استرالیا برای صعود به جام جهانی باید ابتدا امارات متحده عربی را شکست دهد و در ادامه برابر پرو قرار خواهد گرفت و در صورت برتری در هر دو دیدار راهی جام جهانی می‌شود. او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این یک فرصت عالی برای بازیکنان ما است که خاطرات بسیار متفاوتی نسبت به خاطراتی که من به عنوان بازیکن داشتم، بسازند. آنها می دانند که فرصت مرگ و زندگی است و جایی برای اشتباه کردن نداریم.  ما باید هر دو بازی را ببریم، به همین سادگی. اگر این کار را نکنیم، در جام جهانی نیستیم. بنابراین این یک چالش کاملا متفاوت است. قبلاً معمول بود که یک بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی در پلی آف انتخابی جام جهانی داشتیم اما اکنون فقط یک بازی وجود دارد. اما به نظر می رسد که بازیکنان نگرش خوب و مثبتی دارند و فکر می کنم ما در دوحه کار را انجام خواهیم داد و به جام جهانی راه پیدا می کنیم. 
سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در ادامه گفت: من به بازیکنانم ایمان دارم. می‌دانم در حال حاضر کسی را نداریم که در بهترین تیم های اروپایی بازی کند اما هنوز استعدادهای زیادی در تیم داریم. ده بازیکن از تیم المپیک ما به خارج از کشور رفته‌اند و تا به حال عملکرد خوبی داشتند. این فوق‌العاده است و این بدون شک نشانه خوبی برای آینده تیم ما است. 
آرنولد با بیش از ۵۰ بازی ملی و دو جام جهانی از روحیه خوبی قبل از دیدارهای پلی آف برخوردار است. او در پایان گفت: من ۴۰ سال است که درگیر فوتبال استرالیا هستم و  خاطرات شیرین زیادی از  جام های جهانی دارم. اما بهترین چیز زمانی خواهد بود که ما راهیابی به جام جهانی آینده را قطعی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
1