تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۴۸۶۵۹
رادمنش در سفر به روستاهای جلاله شهرستان دنا خبرداد

بهره مندی بیش از 150 خانوار روستاهای محروم جلاله شهرستان دنا به اینترنت پرسرعت

۰
بهره‌مندی بیش از 150 خانوار روستاهای  جلاله دنا به اینترنت پرسرعت
کبنا ؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به روستاهای جلاله شهرستان دنا با همراهی استاندار و نماینده مردم شهرستان از رفع مشکل ارتباطی این منطقه ظرف یک ماه خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات این استان گفت: روستاهای جلاله از جمله روستاهایی هستند که صعب العبور بودن جاده دسترسی به آنها باعث سخت‌تر شدن خدمات رسانی شده است.
این مقام مسئول افزود: علیرغم سختی‌های مسیر دسترسی به این روستاها، الحمدلله خدمات ارزشمندی توسط نظام جمهوری اسلامی به این منطقه محروم ارائه شده است.

رادمنش اولویت دولت سیزدهم را رفع مشکلات نقاط محروم و کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: امید داریم با همت همه همکاران و تلاش شبانه روزی شاهد رفع مشکلات ارتباطی استان باشیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: یک پروژه ارتباطی در دهگاه جلاله اجرا شد که به دلیل کمبودها و نواقصات فنی تا کنون به بهره برداری نرسیده است.
رادمنش به برگزاری جلسات با صداوسیمای مرکز استان و مخابرات استان برای رفع مشکل این سایت ارتباطی اشاره کرد و گفت: الحمدلله با نگاه جهادی مسئولین صداو سیما و همکاری مخابرات استان مشکل این پروژه ارتباطی مرتفع شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: با اقدامات صورت پذیرفته ان شاء الله شاهد بهره برداری از سایت ارتباطی دهگاه جلاله ظرف مدت یک ماه آینده خواهیم بود.

نام شما

آدرس ايميل شما

گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در ...
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
1