تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۴۸۶۰۹
به منظور کنترل آسیب‌های اجتماعی؛

نشست هم‌اندیشی فرمانده انتظامی و مدیریت آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد

۰
نشست هم‌اندیشی فرمانده انتظامی و مدیریت آموزش و پرورش بهمئی برگزار شد
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی فرمانده انتظامی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان در راستای همکاری و تعامل پیرامون فعالیت‌های مشترک هر دو دستگاه با موضوع کنترل آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش کبنا، نشست هم‌اندیشی فرمانده نیروی انتظامی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی با حضور پرسنل و کادر اداری به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی پیشاپیش روز میلاد حضرت معصومه(س)  و روز دختران آغاز دهه کرامت را تبریک گفتند و ضمن تقدیر از اقدامات اداره آموزش وپرورش شهرستان، این اقدامات را در ایجاد امنیت و آرامش جامعه بسیار موثر دانست و گفت: آموزش و پرورش دستگاهی است که ارتباط و همکاری مستمر و نزدیکی با پلیس دارد و کارکنان آموزش وپرورش به دلیل خدمت‌رسانی و حمایت از جامعه فرهنگی و اقشار مختلف جامعه کار مقدسی را انجام می‌دهند.

سرهنگ فرزین جمشیدی با تاکید بر ضرورت داشتن بانک اطلاعاتی، آن را لازمه تصمیم‌گیری موثر دانست و ادامه داد: برای انجام اقدامات مشترک بهتر است دو دستگاه یک موضوع مشخص را تعیین و بر اساس آن نقشه راه داشته باشند و اقدامات متناسب را انجام دهند.
وی افزود: با تمرکز در زمینه آسیب‌های اجتماعی، با نظری واحد، یک حرکت هدفمند را برای بهبود شرایط موجود داشته باشیم.
مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی گفت: به دلیل اشتراک بسیاری از وظایف و مسئولیت های نیروی انتظامی و آموزش وپرورش  این نشست و جلسات می‌تواند به نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌ها و تعامل بیشتر منجر شود هر چند تاکنون نیز نیروی انتظامی  شهرستان همکاری فراوان و قابل تقدیری در زمینه‌های مختلف با آموزش وپرورش  داشته است.
مسعود فرح بخش با اشاره به  خدمات گسترده  آموزش وپرورش  به کل افراد جامعه،  گفت: که آموزش وپرورش نیاز به همکاری همه جانبه دارد. 

وی در ادامه بر لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه های آموزش وپرورش  تاکید کرد و  گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی دانش آموزان وپیشگیری از آسیب های اجتماعی نیاز تلاش همگانی در این امر خطیر وجود دارد. 
  در پایان این نشست گزارشی از وضعیت آسیب‌های اجتماعی شهر به ویژه در زمینه دانش آموزان توسط نمایندگان دو دستگاه ارائه و بر عقد تفاهم‌نامه بین نیروی انتظامی و  آموزش پرورش، تاکید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1