تاریخ انتشار
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۴۸۴۹۲
کبنا بررسی کرد

مدیریت ضعیف آب در کهگیلویه و بویراحمد / با مقصران خودسوزی آبدار برخورد عبرت‌آموز شود / مدیران وامدار و سهمیه‌ای دردهای مردم را تسکین نمی‌دهند

۷
۱
مدیریت ضعیف آب در کهگیلویه و بویراحمد / با مقصران خودسوزی آبدار برخورد عبرت‌آموز شود / مدیران وامدار و سهمیه‌ای دردهای مردم را تسکین نمی‌دهند
کبنا ؛ مدیریت آب در استان کهگیلویه و بویراحمد چندان مطلوب نیست. تنش آبی در شهرهای مختلف این استان و هدرروی آب و نیمه رها شدن پروژه‌های آب مشکلات اساسی در حوزه مدیریت آب به شمار می‌روند. خودسوزی آبدار کهگیلویه و بویراحمد و تجمع همیشگی آبداران برای مطالبات خود از دلایل ضعف مدیریت آب در کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قلعه رئیسی اشاره به حادثه خودسوزی یکی از کارکنان آبفای شهری کرد و گفت: شاهد یک حادثه تلخ و دردناک در اداره آب و فاضلاب منطقه بودیم اگر مدیریت انقلابی و جهادی و اخلاقی حاکم بر این نهاد بود شاهد چنین حادثه‌ای نبودیم ما باید از مسئله فرزند شهید برازیده در جلو بنیاد شهید درس عبرت می‌گرفتیم. 
صلواتی عنوان کرد: اگر در گذشته در مرگ فاطمه‌ها و مهدی‌های چاروسایی و دانش آموزان مظلوم دیشموکی که از سر کلاس درس و مدرسه به خانه برمی گشتند و به زندگی خودش پایان می‌دادند اگر با سهل انگاری و سهل اندیشی متولیان امر برخورد می‌شد شاهد چنین مصائب دیگری نبودیم و ِلذا امروز نه تنها باید مدیر اینجا عزل شود بلکه باید با سایر مقصران این حادثه برخورد شود یک گروه کارشناسی این مسئله را بررسی و پیگیری کنند و با کسانی که به وظیفه‌شان عمل نکردند تا باعث و زمینه چنین اتفاقی را فراهم کردند برخورد عبرت آموزی شود.
 وی خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های امیدواری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به این دولت همین تغییر و تحول اساسی در نهادها و ادارات وانتخاب مدیران جوان و حزب الهی و انقلابی و جهادی و دلسوز و متعهد بود آنچه تا به امروز شاهد بودیم ماوقع لم یقصد و ما قصد لم یقع می‌باشد و تا نوای دلنشین تفکر حزب اللهی‌ها و نهادها و ادارات طنین انداز نشود آرمان‌های این دولت محقق نمی‌شود با مدیران وامدار و سهمیه‌ای و پاداش غنائم انتخاباتی و سفارشی هم آلام و دردهای هشت ساله مردم تسکین نمی‌یابد.
 امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با تاکید بر توصیه سابق به نمایندگان مبنی بر پرهیز از دخالت در انتصابات تاکید نمودند یادآور شد: از جمله شرایط تأیید صلاحیت التزام عملی به قانون اساسی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه می‌باشد بنا بر تاکید و توصیه و تذکر رهبر حکیم انقلاب شرعاً و قانون دخالت نمایندگان در انتصابات درست نیست و امروز دیگر دولتمردان تحت فشار نیستند و بهانه‌ای برای عدم استفاده از جوانان مؤمن و حزب اللهی و ولایی و انقلابی در استفاده از مسئولیت‌ها نیست.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک نیز در خطبه‌های نماز جمعه نیز گفت: در حوزه آب در بخش دیشموک نظارتی نیست، از دولت انقلابی خواستار تعیین تکلیف مدیران غیر انقلابی هستیم.
راوند با اشاره به اتفاقات در حوزه آب چاروسا گفت: متأسفانه پیمانکارانی به کار گرفته می‌شوند که با زد و بند پیمان می‌گیرند.
 وی گفت: در حوزه آب در بخش دیشموک نظارتی نیست، از دولت انقلابی خواستار تعیین تکلیف مدیران غیر انقلابی هستیم که از استاندار خواستار توجه و ایجاد تحول در این زمینه هستیم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان و توصیه‌های رهبری به نمایندگان مجلس هم گفت: در مدیریت کشور مسائل اساسی و فرعی داریم که باید به مسائل اصلی همچون معیشت مردم و تورم ورود تا بازار به سمت اسلامی شدن جلو برود.
 راوند ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در انتصابات دخالت کنند نمایندگان مجلس باید اجازه دهند تا دولت کار خودش را انجام که تاکنون چندین بار در این زمینه تذکر داده شد و ضرورت دارد مسئولان در دولت و استاندار استان این فرمایش رهبری را مدنظر قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
ای کاش حرف این امامان جمعه مدنظر استاندار قراربگیرد.
پیمانکار مربوطه پسرعموی م/ شرکت می باشد که کلی پول دریافت نموده ولی درخصوص آبداران بی خیال بوده
حق الناس گرفتنی است
آقای مدیرعامل ومعاونت مالی وپشتیبانی ومعاونت منابع انسانی باید جوابگو باشند.
Romania

اقاي حاجي زاده بايد پاسخگو باشه
م
Iran, Islamic Republic of
با سلام امامان جمعه محترم هم باید تحقیق و بعدا خدمات ابفا را زیر سوال ببرند
آبدا
Iran, Islamic Republic of
احسنت دقیق فرمودی. نتیجه زدبند و پاداش انتخاباتی ست و از عدالت و کار جهادی و انقلابی خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
نمیداند دولت روحانی یکسال پیش رفته / دولت به اصطلاح انقلابی مردم رو به فلاکت کشونده و برنامه ای برای هیچ چیزی ندارد بخدا
علي پناه
Romania

همه اين اتيشا از زير ير معاون و رفيقش بلند ميشه
Iran, Islamic Republic of
آقای برخه برکنار شود
نه استعفا دهد برکنار برکنار
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1