تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۴۸۱۳۱
در نشست هم‌اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار مطرح شد

نماینده‌ای که پاسخ شهردار چیتاب را نمی‌دهد / شهردار باشت چرا می‌ترسد / شهابی‌نسب: فضای مرده / مقدم: آقای شهابی‌نسب به جای این حرف‌ها از اعتبارات بگویید / احمدزاده حسابش را با شهرداران پاک کرد / پول عمرانی می‌دهم اما پول حقوق نه! / حاجی‌زاده هنوز برای ورودی‌ها به شهرداران التماس می‌کند

۱۵
۱
نماینده‌ای که پاسخ شهردار چیتاب را نمی‌دهد / شهردار باشت چرا می‌ترسد / شهابی‌نسب: فضای مرده / مقدم: آقای شهابی‌نسب به جای این حرف‌ها از اعتبارات بگویید / احمدزاده حسابش را با شهرداران پاک کرد / پول عمرانی می‌دهم اما پول حقوق نه! / حاجی‌زاده هنوز برای ورودی‌ها به شهرداران التماس می‌کند
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در حالی برگزار شد که رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد فضای سبز یاسوج مرکز استان را مرده خواند و گفت: شهرداری‌ها باید فکری به حال نیروهای مازاد کنند. البته نستهن مقدم شهردار یاسوج حرف‌های شهابی‌نسب را هم بی‌پاسخ نگذاشت.
به گزارش کبنا، صبح روز چهارشنبه( 28 اردیبهشت ماه 1401) نشست هم‌اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار، علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و عیسی شهامت مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری برگزار شد.
در این نشست تعدادی از شهرداران و مدیران حاضر سخنرانی کردند. شهابی‌نسب رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در این نشست صراحتاً از وضعیت فضای سبز انتقاد کرد و گفت: جای تأسف است که بگویم فضای سبز شهری در کهگیلویه و بویراحمد مرده است هیچ هزینه‌ای ندارد نمی‌خواهد آسفالت کنیم یا اینکه خاک‌برداری کنیم.
شهابی‌نسب رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربیات ۳۰ ساله در بحث شهرداری‌ها دارم که باید به دقت این مطالب را در ذهن خود داشته باشند و در آینده کاری به درد آنها می‌خورد.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت کمک‌هایی را به شهرداری‌ها می‌کند که ۷۰ درصد سهم دولت و ۳۰ درصد سهم شهرداری‌ها است و باید ۳۰ درصد منابع توسط خودشان تأمین شود اما در عمل چنین نشده و ۱۰۰ درصد منابع توسط دولت در استان ما تأمین شده است. 
وی گفت: همان ۷۰ درصد هم جنبه کمک را دارد و دولت تعهدی در قبال شهرداران و شهرداری‌ها ندارد چرا که آنها موسسه غیر دولتی بوده و تحت نظام قانون خدمات کشوری نیستند. 

این مسئول در ادامه به مشکلات شهرداری‌ها در استان اشاره کرد و گفت: نکته اول اینکه شهرداری‌ها باید هزینه‌های جاری را کاهش دهند آنها همچنین باید فکری به حال نیروهای مازاد کنند که به هر دلیل توسط شوراهای شهر در سال‌های اخیر در شهرداری‌ها به کار گمارده شده‌اند و همه منابع هزینه آنها می‌شود.
 وی افزود: نکته دوم اینکه شهرداران از ورود هرگونه نیروی غیر کیفی به خودداری کنند قرار نیست شهری که می‌توان با ده نفر اداره کرد را با ۴۰ نفر اداره کنند که به صرفه و صلاح استان و شهر و کشور نیست.
 شهابی گفت: نکته بعدی اینکه در سطح کشور به خصوص شهرداری‌های بزرگ توجه به مسائل فرهنگی می‌شود اما در استان ما شهرداریها به موضوعات فرهنگی هیچ توجهی نمی‌کنند در حالی که حتی برای آنها این کار درآمدزا هست و می‌توانند گروه‌های کنسرت را به شهر خود آورده و درآمدزایی کنند. 
وی عنوان کرد: نکته دیگر اینکه دستگاه‌های اجرایی هر چند به شهرداری‌ها بدهکار هستند اما شهرداری‌ها هم باید میزان بدهکاری‌ها را جز به جز به ما معرفی کنند البته اعتبارات بعضی دستگاه‌ها ملی است و بودجه آنها دست ما نیست اما می‌توانیم آنهایی را که بودجه استانی دارند مدیریت کنیم.
 شهابی در همین خصوص گفت: شهرداری‌ها نباید پول طلبکاری خود را یکجا بخواهند بلکه می‌توان آن را قسط بندی کرد تا به ادارات دولتی هم فشار نیاید.
 وی در ادامه به مشکلات شهرها در استان اشاره کرد و گفت: از تجربیات سایر شهرداری‌ها و شهرهای کشور استفاده کنید ببینید آیا این وضعیت فضای سبز استان وضعیت خوبی است چرا باید ورودی شیراز آن وضعیت را داشته باشد و ورودی ما اینگونه باشد.
 وی در ادامه گفت: شهرداران شهرهای گرمسیری ما به شهرهای آبادان و خرمشهر نگاه کنند که چگونه درختان گرمسیری در ورودی‌ها و در بلوارهای آن شهرها کاشته شده اما در شهرهای گرمسیری ما چنین خبری نیست.

 وی در ادامه گفت: جای تأسف است که بگویم فضای سبز شهری در کهگیلویه و بویراحمد مرده است هیچ هزینه‌ای ندارد نمی‌خواهد آسفالت کنیم یا اینکه خاک‌برداری کنیم. 
بنا بر این گزارش، بعد از سخنان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، نستهن مقدم شهردار یاسوج به این صحبت‌ها اعتراض کرد و گفت: فضای سبز بیش از همه قسمت‌های دیگر نیاز به هزینه دارد.
 او از رییس سازمان برنامه و بودجه استان خواست که به جای این حرف‌ها از بودجه و اعتبارات حرف بزند!
 سالن‌های بحران در کهگیلویه و بویراحمد به موضوعی بحرانی تبدیل شده است
در این نشست عیسی شهامت مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دفاع از شهرداری‌ها پرداخت و گفت: خیلی از انتظارات و انتقادات از شهرداری‌ها در استان به جا نیست.
 وی گفت: اول باید درآمدها را ببینند و بعد انتقاد کنند البته این نافی خدمات‌رسانی به مردم و همچنین قصور شهرداران می‌شود.
 شهامت در ادامه به سالن‌های بحران در استان اشاره کرد و گفت: این سالن‌ها اکنون خود موضوعی بحرانی شده که باید فکری به حال آن کرد خوشبختانه در این دوره و با مساعدت معاون عمرانی استاندار و سازمان برنامه و بودجه ۶ سالن برای استان در مناطق مختلف تعریف شده است البته برخی شهرداری‌ها کم کاری و بی‌مهری کرده‌اند و منابع برگشت می‌خورد که اجحاف به کل استان است.
نماینده بویراحمد و دنا پاسخ شهردار چیتاب را نمی‌دهد / شهردار باشت تهدید می‌شود
عبدالمطلب نجاتبخش شهردار چیتاب در این نشست با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که این شهرداری دارد، گفت: با نماینده استان در مجلس تماس می‌گیریم جواب نمی‌دهد پیام می‌دهد که بعداً با شما تماس می‌گیرم.
 وی بیان کرد: من که کار شخصی با نماینده ندارم که جواب نمی‌دهد و ما را به بعداً حواله می‌دهد انتظار دارم رسانه‌ها به این موضوع بپردازند.
 این مسئول در ادامه خواستار افزایش بودجه و اسناد خزانه شهرداری چیتاب شد.
 در ادامه این نشست کرمی شهردار باشت گفت: ۵۲ نیروی مازاد داریم که می‌خواهیم تعدیل کنیم اما تهدید می‌شوم.
 در استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهردار باشت با بیان اینکه شهرداری‌ها تحت هیچ شرایطی نیروی انسانی اضافه نکنند، گفت: نیروی انتظامی و فرمانداری باشت به شهردار کمک کند.

 رشد ۲ برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها
  کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از رشد دو برابری اعتبارات ارزش افزوده خبر داد و گفت: شهرداران پاسخگوی همه مسائل شهری هستند،  همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیت‌ها زیاد است.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست، افزود: پل چهارم بشار ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است.
 وی بیان کرد: درست است چنین پروژه‌هایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند تمام پیگیری‌ها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمی‌کند.
 وی با بیان اینکه پل سوم بشار و ۴۵ کیلومتری یاسوج مراحل نهایی را طی می‌کند، گفت: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است.
 حاجی‌زاده با بیان اینکه برای پل بنسنجان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، گفت: ورودی شهرها همواره با معارضاتی همراه بود که رفع شد و در حال حاضر ورودی یاسوج از سمت شیراز تکمیل و فرودگاه یاسوج در حال کار است.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر وقت ما صرف تعارضات شورا و شهرداری شده گفت: ۱۶ ماه است که به استان آمده‌ام اما یکسال صرف تعارضات شد در این مدت یکبار شهردار و شورای شهر نیامدند به من بگویند این برنامه ما است بعد می‌خواهیم یاسوج پیشرفت کند.
 وی با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات ارزش افزوده و بی‌سابقه بودن اعتبارات عمرانی گفت: این همه اعتبارات ارزش افزوده دادیم اما یک پروژه عمرانی ارائه نشد.
 حاجی‌زاده بیان کرد: انتظار نداریم شهرداران از محل ارزش افزوده پل و بلوار احداث کنند بلکه از همین محل فضای سبز ایجاد شود.
 وی با بیان اینکه ۴۸۰۰ تن قبر رایگان در اختیار شهرداری‌ها گذاشته شده گفت: شهرداران این چاله چوله‌ها را جمع و آسفالت معابر را انجام دهند، لکه‌گیری و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند. 

حاجی‌زاده در پایان با بیان اینکه اولویت حوزه عمرانی ساماندهی ورودی و خروجی شهرها است، خاطرنشان کرد: ساختمان مدیریت بحران تغییر کاربری داده شده و به فروشگاه تبدیل شده که جلوی این موارد گرفته شود.
  دفاع معاون عمرانی استانداری از عملکرد شهامت 
 معاون عمرانی استاندار با اشاره به پیگیری‌های مداوم مشکلات شهرداری‌ها توسط دکتر شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، گفت: دکتر شهامت مدیرکل امور شهری استانداری مجدانه پیگیر امورات شهرداری‌های استان است که جای تقدیر و تشکر دارد.
 وی گفت: شهرداری‌های استان با سازمان همیاری شهرداری‌ها تعامل داشته باشند.
 پول عمرانی می‌دهم؛ پول حقوق هرگز
استاندارا کهگیلویه و بویراحمد آب پاکی روی دست شهرداران ریخت و به آن‌ها گفت منتظر نباشید حقوق کارکنانتان را ما بدهیم.

  در این نشست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیتی که در شهرداری‌های استان وجود دارد گفت: پولی که دولت به شهرداری‌ها می‌دهد برای کارهای عمرانی و عمومی است آنها حقوق بگیر دولت نیستند و بهترین حالت این است که دخل و خرج خود را داشته باشند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال ایجاد مشکل با برای شما نیستیم گفت: این مشکلات را چه کسی ایجاد کرده به جای اینکه خدمات انجام دهید کار شما این شده که فلان آدم را سرکار بگذارید شهرداری که باید ۳۵ نیرو داشته باشد چرا با ۹۵ نیرو باید ادامه دهد.
 وی در ادامه گفت: هیچ اعتباری برای تأمین حقوق نیروهای شما نداریم پولی که به شما می‌دهند برای ارائه خدمات است اگر قرار بر حقوق دادن بود خودمان نیرو می‌گرفتیم و به آنها حقوق می‌دادیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پولی که آنجا می‌آید چه اثری برای مردم دارد شهرداری برای این ایجاد نشده که فقط حقوق بگیر داشته باشد.
 مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر چه زودتر نیروهای مازاد را تعدیل کنید همین دیروز گفتند که جلوی استانداری از نیروهای تأمین اجتماعی آمده‌اند بازرسی جذب آنها را خلاف قانون دانسته است به راستی چه می‌شود برای آنها انجام داد وقتی بازرسی می‌گوید خلاف قانون است.
 وی به سرگذشت یک فرد توانمند اشاره کرد که اکنون حکم انفصال خورده و چنین گفت: آن آقا هم چنین کاری کرده بود با اینکه فرد بسیار خوب برای گزینه یک اداره کل بود اما نتوانستیم از او استفاده کنیم چون حکم انفصال خورده و نمی‌توان او را به کار گرفت.

 احمدزاده گفت: شهرداران به همین دلیل در معرض تهدید هستند می دانم که این کارها باعث و بانی آن شماها نبوده‌اید بلکه شوراها هستند اگر شما از حالا نظارت نکنید به مشکل بر خواهید خورد.
 وی گفت: شهرداری‌ها تغییر ایجاد کنند انتظاری که پول عظیم برایتان به حساب ریخته شود نداشته باشید هیچ موافقتی هم با پرداخت حقوق به شهرداری‌ها نداریم ده نیروی چابک بهتر از این است که ۵۰ نیروی دست و پاگیر کنار خود داشته باشید از من نخواهید که چنین پولی به شما بدهم لذا چاره اندیشی کنید و برای شهرداری‌ها ایجاد درآمد تعریف کنید بازارچه راه اندازی کنید تا بتوانید خودکفا شوید. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مثال شهرداری چیتاب می‌تواند گردشگری را رونق دهد تا ساخت و سازهای زیادی انجام شود و بافت فرسوده روستایی تغییر کند سرمایه گذار به آنجا بیاید و از رهگذر گردشگری آن شهر رونق پیدا کرده و اشتغال در آنجا بهبود پیدا کند.
 وی در ادامه با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرها برای ما خیلی مهم است گفت: هر چند ورودی و خروجی‌ها را هم شهرداران باید بسازند اما از معاونت عمرانی خواسته‌ایم که اعتبارات عمرانی برای این کار کنار بگذارند برای عمران و آبادانی به شما پول می‌دهم اما بدانید که پول حقوق در میان نیست.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حرفها به معنای کوتاهی در همراهی با شهرداری‌ها نیست افزود: منابع برای کارهای دیگری به غیر از حقوق دادن است طرح تحولی شهرهای خود را بیاورید تا به شما کمک شود و از رهگذر آن مردم طعم خدمت را بچشند در یک روستا کوچه‌ای را دیدم که گل کاری شده بود آن جا احساس شادی و امید به انسان دست می‌دهد تلاش کنید فضای سبز ایجاد شود تا مردم بگویند یادشان بخیر.
انتقاد استاندار از اسامی نازیبا در کهگیلویه و بویراحمد!
ستاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی نام‌ها که اکنون بر روی شهرها و مناطق و دهستان‌های استان گذاشته شده انتقاد کرد و گفت: نامه لوداب برای شهرستان شدن امضا شده و پاتاوه نیز همچنین دیشموک و قلعه رئیسی نیز شهرستان خواهند شد زیلایی هم به بخش تبدیل می‌شود توت‌نده هم مرکز بخش خواهد شد اما برخی نام‌ها در حد و اندازه استان نیست.

 وی گفت: برای مثال باید نام درغک را تغییر داد توت‌نده هم اسم جالبی برای این شهر نیست در اسم‌ها باید تجدید نظر شود دستگاه‌ها هم باید کمک کنند شوراها و شهرداریها هم نام‌های زیبا روی کوچه‌ها و معابر خود بگذارند.
 این مسئول افزود: برای مثال نام پشتکوه در منطقه باشت برای یکی از شهروندان و فرزند او در تهران ایجاد دردسر کرده بود یا برای نمونه چرا نام امامزاده جعفر را آبدالان بگذاریم وقتی نام خود امامزاده جعفر زیباست ما در اینجا یک رودخانه داریم به نام رودخانه زهره چرا نام یکی از مناطق خود را زهره نگذاریم رود بشار خودش سمبل و نماد است اما هیچ استفاده‌ای از این نام زیبا نشده است برای مثال می‌توان بخش توت‌نده را به نامه بشار نام گذاشت چون بشار از این منطقه عبور می‌کند.
 وی گفت: این قبیل اسم‌ها را حذف کنید در زمانی که گچساران بودم و منصب فرمانداری این شهر را برعهده داشتم مکانی به نام باغ بنگه وجود داشت که نام آن را باغ فردوس گذاشتیم و مردم از اسم باغ فردوس استفاده می‌کنند و یا پانصد دستگاه راست و مستقیم که این اسم‌ها باید در استان تغییر کند.
 در این نشست یکی از اعضا گفت که نام کهگیلویه و بویراحمد هم اگر تغییر می‌کرد خوب بود که استاندار گفت وارد این حاشیه نمی‌شویم!
برچسب ها :
دانشگاه آزاد اسلامی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ستاد کرونا بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشست هم‌ اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد شهرداران عیسی شهامت علی شهابی نسب
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نماینده برگه اش آماده نبود که روش بخونه و جواب شما رو بده آخه یه نفر باید براش بنویسه
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شهردار شهرچیتاب که هیچگونه عملکردی ندارد... مگه نماینده مثل شما بیکار یک جا نشسته که بخواهد هر لحظه جواب تلفن امثال شما رابده ایشون جواب استاندارنمیده (بخاطرمشغله کاری)،،چه برسد به امثال شما،،،،تشریف ببر پیش نماینده نماینده تا جوابت بده
Iran, Islamic Republic of
انصافا مدیریت ضعیف شهردار یاسوج مردم رو به ستوه آورده است،با این مدیریت هیچ کاری نمیشود ،کمیته حفظ حقوق بیت المال و دادگستری استان وضعیت شهر یاسوج رو بررسی کنند ببینند این شهر چه وضعیت نابسامانی دارد .پول را به شهرداری یاسوج ندهید ،بدهید به دهیاری بلهزار بهتر کار می کند و حداقل پول هدر نمیره
Iran, Islamic Republic of
خدایی آقای روشنفکر یه گزارش از این دوسالی که رفته مجلس را در مورد کمک به شهرداری ها به غیر از قیر رایگان که هر ساله خودش میاد نیاز به سفارش هم نداره را اعلام کنه
از یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود امکانات رفاهی برای مردم توتنده بدهید بگذارید اسمش هرچی میخواهد باشد مردم درگیر نان شبشان هستند شما درگیر نامشان
United States
آقای استاندار به جای قطع نان زن و بچه کارمند با اجرای قانون نون شورا و شهرداری که با اضافه کردن نیروی بدون مجوز برا شهرداری بار مالی ایجاد میکند و حقوق دیگر پرسنل را ضایع میکنند و عوارض مردم را به جای کار عمرانی هزینه نیروی ورودی که قوم و خویشان ایشان هستند را قطع کنید
آقای استاندار از تجربه استاندار سابق جناب نوذری در برخورد با شورا و شهردار استفاده نمایید تا حساب کار دست شورا بیاد.
Iran, Islamic Republic of
شهردار سی سخت
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار بخدا مدیونی اگه شهر داری یاسوج را از این وضعیت نجات ندی چرا شورا باید سال ۱۰۰ نیروی با پارتی بازی و طایفه گرای وارد شهرداری کنه بعد در تبدیل وضعیت رسمی بشن مثلا از یک خانواده ۴ نیرو رسمی شد بدون اینکه کارمند شهرداری باشه صرفنا چون پیمانکار براشون بیمه واریز میکرد و الان حقوق رسمی های شهرداری سه ماهه که پرداخت نشده این چه عدالتی است جناب شهردار اگه نمیتونیجلوی این همه بی عدالتی را بگیری فردای قیامت میخوای چه جوابی بدی ظلم ظلم ...خانواده من چه گناهی کردند که باید حقوقم را نیروهای جدید شرکتی که با پارتی وارد شهرداری شدند بخورند چون شرکتی های تازه وارد همین شوراهها پشت انها بوده که با پارتی واردشون کردند و الان باید حقوق من رسمی را بزنند و نددند و به این ها بدنش
Iran, Islamic Republic of
شهردار فقط در فرافکنی مقدم هست!
اما از لحاظ عملکردی متاخر می باشد
Iran, Islamic Republic of
این نیروهای مازاد درشهرداری باشت نتبجه عملکرد خود فرماندار است که قبل از فرمانداری رئیس شورای سهر بوده وسفارشی نیروهای خاص را جذب کرده حالا استاندار ازکسی که بانی اینکار بوده خواسته کمک کند تمام نیروهای سفارشی همین فرماندار دارن جذب ادارات میشوند
Iran, Islamic Republic of
بانی ابن نیروهای مازاد درشهرداری باشت خود فرماندار بوده قبلا خودش رییس شورا بوده وبانطر خودش جذب شدند حالا استاندار ازش خواسته کمک کنه؟؟؟؟؟؟
Romania
به والله این اسم زیبنده این استان نیست بهترین آب و هوا،منابع طبیعی،آب های زیر زمینی،محیط زیست بکر را دارد باید مانند استان گلستان که از نامش به سرسبزیش پی میبری و بی شک هم همینطور هست از نام خوب زاگرس به جای کهگیلویه و بویراحمد و با مرکزیت دنا استفاده کرد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی) بود، بر سر آن شهر رسوایی بود
دیتا
Iran, Islamic Republic of
خروجی جلسه چیشد؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به نظرم عملکردشهردارچیتاب ازروشنفکربیشترهست
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1