تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۷۲۲۲
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

یک مقام امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد: اگر ترک فعل اداره‌ای سبب نارضایتی مردم شود، مسئولیت آن بر عهده مدیر دستگاه است

۱
یک مقام امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد: اگر ترک فعل اداره‌ای سبب نارضایتی مردم شود، مسئولیت آن بر عهده مدیر دستگاه است
کبنا ؛یک مقام امنیتی گفت: اگر عملکرد یک دستگاه یا ترک فعل مدیر آن دستگاه سبب نارضایتی طیفی از مردم شود، مسئولیت آن بر عهده مدیر دستگاهی است که باعث آن شده است.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه 1401) شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان و با حضور حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
یک مقام امنیتی در این نشست، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی در کنار مأموریت‌هایی که دارند. در مقابل دستگاه‌های اجرایی دو وظیفه کلان را پیگیری می‌کنند؛ یکی صیانت از دستگاه‌های اداری و اجرایی استان همچون مراقبت از دارایی‌ها، امکانات و منابع مالی آن دستگاه. توصیه ما این است که نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشید. دوم، صیانت از مدیران و مأموریت مدیران دستگاه‌های اجرایی است؛ ما معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران برای هر کدام از شما عزیزان هزینه‌هایی را صرف کرده است تا یک کارمند عادی دستگاه اجرایی تبدیل به یک مدیر شود. باید از این سرمایه صیانت شود تا خدای ناکرده موجب خروج آن مدیر از سیستم مدیریتی نشود.
وی گفت: در کنار مأموریت‌های مختلف دیگر، نظارت بر مأموریت مدیران است. خروجی انجام درست مأموریت‌ها هم باید با رضایتمندی مردم همراه باشد.
این مقام امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ضمن اینکه در مأموریت مدیران باید سلامت و صحت کامل وجود داشته باشد، ترک فعل مأموریت هم یکی از مواردی است که باید نسبت به آن مراقبت لازم انجام گیرد.
وی ادامه داد: مأموریت مدیران در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان خصوصاً دستگاه‌های خدمات‌رسان با رضایتمندی مردم سنجیده می‌شود؛ عیار آن رضایتمندی مردم است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که باید نسبت به آن حساس باشیم مسئول‌سازی مدیران دستگاه‌ها است؛ اگر عملکرد یک دستگاه یا ترک فعل آن دستگاه سبب نارضایتی طیفی از مردم شود، مسئولیت آن بر عهده مدیر دستگاهی است که باعث آن شده است.
این مقام امنیتی در پایان گفت: دستگاه امنیتی از مدیران صالح، سالم و توانمند حمایت و صیانت لازم را خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1