کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صحن علنی مجلس مطرح شد

واکنش تند روشنفکر به تغییر اعداد بودجه کهگیلویه و بویراحمد؛ کمیسیون تلفیق باید بودجه استان را به رقم واقعی خود برگرداند

29 فروردين 1401 ساعت 18:23

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از کمیسیون تلفیق خواست تا بودجه استان کهکیلویه و بویراحمد را که تغییر پیدا کرده را به رقم واقعی خود برگرداند.


«بر اساس گفته سیدکاظم دلخوش سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده یازدهم، گیلان (صومعه سرا) بعد از تصویب بودجه در کمیسیون تلفیق در اعداد و ارقام جداول بودجه 1401 تغییراتی به وجود آمده و به طور مثال؛ سهم بودجه کهگیلویه و بویراحمد در قانون بودجه 1401، منفی ۱۴ درصد، خوزستان منفی ۷ درصد و تهران مثبت ۲۱ درصد است. مگر می شود بعد از نوشتن قانون دست بخورد بعد چه اطمینانی می توان به مجلس کرد؟»
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در تذکر شفاهی به تغییر بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: «کمیسیون تلفیق باید بودجه استان کهکیلویه و بویراحمد را به رقم واقعی خود برگرداند.»
مهدی روشنفکر در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: موکداً به اعضا و رئیس کمیسیون تلفیق اخطار می‌دهم رقم بودجه استان کهکیلویه و بویراحمد را که بدون توجه و رعایت مفاد آئین نامه داخلی مجلس تغییر پیدا کرده است سریعا به عدد واقعی خود برگرداند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: اگر این مهم تحقق پیدا نکند به تمام مراجع قانونی کشور شکایت می‌کنم و این را خیانت در امانت می‌دانم چرا که کهکیلویه و بویراحمد استانی است که از لحاظ تورم و بیکاری در صدر سایر استان ها قرار گرفته است.

سهم بودجه کهگیلویه و بویراحمد منفی ۱۴ درصد است + پاسخ قالیباف


کد مطلب: 447118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447118/واکنش-تند-روشنفکر-تغییر-اعداد-بودجه-کهگیلویه-بویراحمد-کمیسیون-تلفیق-باید-استان-رقم-واقعی-خود-برگرداند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1