تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۴۷۰۴۲
در همایش جوانان حسنی و انقلابی مطرح شد

اعتراف استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ در انتخاب برخی مدیران اشتباه کردم / نمی‌دانم تا کی استاندار هستم/ انتظار نداشته باشید یک جوان ۲۵ ساله را مدیرکل بگذارم / ماجرای لیست‌های 12 نفره و 20 نفره چیست؟

۱۰
۰
اعتراف استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ در انتخاب برخی مدیران اشتباه کردم / نمی‌دانم تا کی استاندار هستم/ انتظار نداشته باشید یک جوان ۲۵ ساله را مدیرکل بگذارم / ماجرای لیست‌های 12 نفره و 20 نفره چیست؟
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخاب برخی مدیران اشتباه شده است و این را می‌پذیرم.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در همایش جوانان حسنی و انقلابی که در مصلای بزرگ شهر یاسوج برگزار شد با تبریک خجسته سالروز میلاد کریم اهل بیت‌ (ع) گفت: ‌شنیده‌اید رهبر انقلاب اسلامی در فرازهایی از فرمایشات خود به عبور از پیج تاریخی اشاره کردند که در ابعاد تاریخی بعث پیامبر و تشکیل حکومت الهی یک پیچ تاریخی بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امامت امیرالمومنین علی(ع) پیچ تاریخی دیگری در تاریخ اسلام بود و آغاز انقلابی توحیدی بر پایه فکر و اندیشه توسط حضرت امام(ره) دیگر پیچ تاریخی بود اما وقتی مقام معظم رهبری در این فرازها
به پیچ تاریخی و تحول عظیم اشاره می‌کنند استنباط ما تحولی است که جهان را تغییر خواهد داد.
احمدزاده خطاب به جوانان گفت: در  مقطعی از جنگ جوانان لشکرها، تیپ‌ها و گردان‌ها را اداره می‌کردند آنها جنگ را در جنگ یاد گرفتند و با اینکه دوره نظامی نیاموخته بودند اما با اعتقاد دینی پیروز شدند از این جوان‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد که به درجه رفیع شهادت نائل شدند کم نیستند، الان نوبت شماست که  در اداره کشور آنچه برای انقلاب باید پیش آید نقش آفرینی کنید که یکی از آنها همین پیچ عظیم تاریخی است.
وی با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب اسلامی که در هفته گذشته برگزار شد گفت: در این دیدار که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتم باز هم مقام معظم رهبری به پیچ تاریخی اشاره کردند و از تحولات در جهان خبر دادند، لذا از شما جوانان می‌خواهم فرمایشات رهبری را درک کنید و خود را برای این تحول عظیم بر محور دین، ولایت و اعتقاد آماده کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جامعه ولایی باید تفکر ولایی باشد، جوانان ولایی فکر کنند و آنچه رهبری می‌خواهد به آن عمل کنند، گفت: دیدید عده‌ای که افراد سرشناسی بودند در مسیر انقلاب از قطار پیاده شدند و زاویه درست کردند اما من از شما جوانان می‌خواهم پشت ولایت بوده و مراقب باشید کاری نکنند که با ولایت زاویه بگیرید تاریخ نشان داده آنهایی که با ائمه و اهل بیت(ع) زاویه گرفتند به هلاکت رسیدند و در انقلاب اسلامی آنهایی که با انقلاب زاویه داشتند حداقل مجازاتشان این بود که از قطار انقلاب پیاده شدند.

احمدزاده صحبت‌های خود را با یک توصیه به جوانان ادامه داد و افزود: توصیه من به جوانان این است که از موضع ولایت کوتاه نیایند پشت سر ولایت بمانید و اجازه ندهند کسانی که تلاش می‌کنند شما با رهبری زاویه بگیرید به هدف شومشان برساند.
وی بیان کرد: دولت‌ها چه قوی و چه ضعیف می‌آیند و می‌روند در همین مسیر پرپیچ و خم تغییر دولت‌ها آنهایی که ادعای ولایت‌مداری داشتند و بعدها با ولایت زاویه گرفتند الان کجا هستند؟ و در چه وضعیتی قرار دارند؟ در حکومت امیرالمومنین(ع) هم این زاویه گرفتن‌ها وجود داشت که اگر امت اسلامی زاویه پیدا نمی‌کرد حکومت امیر مومنان علی(ع) ادامه می‌یافت و این وضع جهان نبود که برادر سر برادر خود را می‌برد و افتخار هم می‌کند، مراقب باشیم که با ولی فقیه زاویه پیدا نکنیم که در آینده جزو خیانتکاران هستیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در این همایش بزرگ گفت: بعد از انتصاب بعنوان استاندار تلاش کردم تغییری در وضع موجود ایجاد کنم برای این تغییر خودم  از افرادی شناخت داشتم اما بخشی را باید از دیگران( روحانیت و نمایندگان ادوار  گذشته و کنونی مجلس، نیروهای ولایی) کمک می‌گرفتم به همین دلیل لیست‌های متعددی در اختیار ما قرار گرفت و مدت‌ها روی این لیست‌ها کار شد اما اقرار می‌کنم بسیاری نیروهای شایسته در آن لیست نبودند یا ما نتوانستیم استفاده کنیم.
احمدزاده با اشاره به اینکه معیار ما برای انتخاب نیروی ولایی آنهایی بودند که به دولت آیت‌الله رئیسی رای داده و او را قبول داشتند، گفت: پیشینه برخی افراد این است که همیشه نیروی انقلابی بوده که چنین نیروهایی ارجح هستند، گاهی هم بوده که فردی نوسانات سیاسی داشته اما بالاخره دولت کنونی را انتخاب کرده قبول دارد و حمایت می‌کند که این نیروها را نمی‌شود نادیده گرفت اما بر سر این موضوع اینجا زیاد به من خرده گرفته می‌شود.
وی عنوان کرد به هر حال می‌خواهیم برای دولت کار کنیم به کسانی که دولت را انتخاب کردند و قبول دارند باید جایگاه داد شود نمی‌شود بگویم ۱۰ سال پیش در جریان نبودی راهت را بگیر برو مهم وضع فعلی افراد است که در این جریان سیاسی قرار دارند.
احمدزاده در پاسخ به مطالبات جوانان حاضر در این همایش گفت: استفاده از نیروی جوان برای ما لازم و ضروری است اما جوانی که تازه لیسانس گرفته و هیچ آگاهی از نحوه اداره یک مجموعه ندارد نمی‌شود برای یک منصب مهم انتخاب کرد باید به او فرصت دهیم تجربه کسب کند بعد به وی مسئولیت دهیم به همین دلیل ناچار شدیم از میانسالان استفاده کنیم.
وی بیان کرد: لیستی در اختیار من بود که ۲۰ نفر از آنها در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال بودند وزراء در جلسات مستمر از من رزومه این افراد را می‌خواستند که بتواند یک اداره‌‌کل را بچرخاند نمی‌شود در پست مدیرکلی از فرد کم‌تجربه استفاده کرد از من نخواهید یک جوان ۲۵ ساله را مدیرکل بگذارم اگر من بگذارم  وزیر اجازه نمی‌دهد اما در معاونت‌ها می‌‌توانیم از جوانانی که تازه تحصیلات خود را به اتمام رسانده و نخبگان برای کسب تجربه استفاده کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش کردیم در انتخاب نیروهای ولایی و غیرولایی نیروی ولایی دارای تخصص را انتخاب کنیم، گفت: گاهی شده نیرو انتخاب کردیم اما در وزارتخانه تایید نشده چون می‌گویند، تجربه کافی ندارد، برای یک پست ۱۲ نفری به وزارتخانه معرفی شد اما در نهایت دو نفر انتخاب شدند که از جریان دیگری بودند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ممکن است در انتخاب‌هایی که داشتیم اشتباه کرده باشم و این مورد را می‌پذیرم، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه مدت استاندار هستم هر چند مدت باشد به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنم در حال حاضر هم کار به دست یکسری از بچه‌های استان داده شده است سعی کردم نیرویی از بیرون نیاورم و از بچه‌های همین استان استفاده کنم تا هم دلسوزی باشند و بتوانند از جوانان ولایی استفاده کنند.
احمدزاده عنوان کرد: در یکی از شهرستان‌های استان از میان ۳۰ نفر نیروی یک دستگاه یک نیروی ولایی نبوده و نمی‌شد از بیرون نیرو بیاوریم، وزارتخانه هم نمی‌پذیرفت به هر حال کار دست عده‌ای افتاد که باید حمایت کنیم قرار نیست کار را به هر کسی دادیم تخریبش کنند باید مردم‌سالاری دینی را بپذیریم و به انتخاب‌ها احترام بگذاریم.
احمدزاده در پایان با بیان اینکه تخریب، تخریب و تخریب کردن را کنار بگذاریم و جایی برای برادری و کنار هم بودیم بگذاریم گفت: این همه تفرفه توان ما را می‌شکند، حضرت امام(ره) فرمودند چند تا چوب را از اگر یکی یکی بشکنیم می‌شکنند اما اگر دسته‌ای باشد دیگر نمی‌شکنند، اگر می‌خواهیم نشکنیم کنار هم باشیم، عبور از این پیچ تاریخی کنار هم بودن را می‌طلبد مراعات کنیم و تخریب نکنیم.









نام شما

آدرس ايميل شما

قبولی
Iran, Islamic Republic of
باز خدا رو شکر که متوجه شدید و بر اساس تصمیم و منطق خودتون عمل کنید نه فشار سیاسی نماینده مرکز استان
وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
خودت میدونی آقای استاندار هیچ کارایی نداشتید
سید هستی سر جدت اینکار نیستی
بچهای وزارت کشور خودشون داغون هستن......
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله که به همین زودی از استانداری برداشته میشی.‌
Iran, Islamic Republic of
ببین نپختگی کار دست داد، چر ا هدایت خواه را به توصیه آدمهای خام نادیده گرفتی؟ حالا هم التماس فایده نداره برادرم.
Romania
یکی از انتخابهای اشتباهت؛ معرفی رئیس دانشگاه‌پیام‌نور بود
غضو
Romania
شما که نمی تونی مدیر دارایی برداری می خوای استان درست کنی !چرا با این هنه حلشیه هنوز مدیر هست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
استاندار
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
وقتی/تو دست نماینده وچند نفر از فامیلا ته باید هم بگن استاندار ضعیفه در زمان جنگ جوانان زیر 20 سال فرمانده بودند وهزاران شهید زیر 20سال دادیم حالا میگی نمیشه به جوان 25ساله مسولیت ذاذ واقعا که
دارایی
Iran, Islamic Republic of
باز خدا رو شکر برای ادارات دیگه عجله نشد؛ من جمله برنامه بودجه،دارایی که باید افراد پاکدست و کاربلد مدیر باشند که خدا رو شکر هستند ؛درود بر استاندار مردمی و دوست داشتنی
دارایی
Iran, Islamic Republic of
آره واقعا پاکدست هست .
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1