تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۶۵۳۱
در نشستی مطرح شد؛

آزادی یک هزار و 666 هکتار از عرصه های منابع طبیعی در سال 1400

۰
تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، تلاشهای ارزنده دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته نسبت به صدور احکام در حمایت از حقوق بیت المال و انفال موجب برگشت آنها به بیت المال شده است.
در نشستی که با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری، حکمتیان مدیر کل و جمعی از مسئولان منابع طبیعی برگزار شد، لوح تقدیر رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به رئیس کل دادگستری استان اهدا شد.
مقام ارشد قضایی استان در این نشست با اظهار اینکه در حفظ و حراست از حوزه منابع طبیعی و انفال همه ی ما مسئول هستیم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاشهای ارزنده دستگاه قضایی و اداره کل منابع طبیعی استان، بیش از یک هزار و 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی آزاد و به بیت المال برگشت.
رئیس کل دادگستری استان افزود: از میزان یک هزار و ۶۶۶ هکتار اراضی آزادشده در سال گذشته یک‌هزار و ۵۵ هکتار آن شامل فسخ قرارداد واگذاری شامل فسخ قرارداد واگذاری بوده است.
وی گفت: در همین راستا مقدار ۴۸۹ هکتار از اراضی ملی و ۱۲۲ در قالب اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع رفع تصرف شده است.
در ادامه این نشست مدیرکل منابع طبیعی استان از تلاش های مجدانه و پیگیری های دلسوزانه رئیس کل دادگستری و سایر حوزه های قضایی استان قدردانی کرد و گفت: در بسیاری از مواردی که سودجویان به عرصه های ملی و منابع طبیعی و سایر انفال اعم از محیط زیست و رودخانه‌ها و حتی جاده‌ها دست درازی و یا اقدام به تخریب تصرف و ممانعت از اجرای قانون نموده‌اند، دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است.
در ادامه این نشست لوح تقدیر آقای مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور به نگین تاجی به پاس حُسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه تقدیم گردید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1