کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشستی مطرح شد؛

تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

15 فروردين 1401 ساعت 11:39

مدیر کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است


مدیر کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، تلاشهای ارزنده دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته نسبت به صدور احکام در حمایت از حقوق بیت المال و انفال موجب برگشت آنها به بیت المال شده است.
در نشستی که با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری، حکمتیان مدیر کل و جمعی از مسئولان منابع طبیعی برگزار شد، لوح تقدیر رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به رئیس کل دادگستری استان اهدا شد.
مقام ارشد قضایی استان در این نشست با اظهار اینکه در حفظ و حراست از حوزه منابع طبیعی و انفال همه ی ما مسئول هستیم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاشهای ارزنده دستگاه قضایی و اداره کل منابع طبیعی استان، بیش از یک هزار و 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی آزاد و به بیت المال برگشت.
رئیس کل دادگستری استان افزود: از میزان یک هزار و ۶۶۶ هکتار اراضی آزادشده در سال گذشته یک‌هزار و ۵۵ هکتار آن شامل فسخ قرارداد واگذاری شامل فسخ قرارداد واگذاری بوده است.
وی گفت: در همین راستا مقدار ۴۸۹ هکتار از اراضی ملی و ۱۲۲ در قالب اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع رفع تصرف شده است.
در ادامه این نشست مدیرکل منابع طبیعی استان از تلاش های مجدانه و پیگیری های دلسوزانه رئیس کل دادگستری و سایر حوزه های قضایی استان قدردانی کرد و گفت: در بسیاری از مواردی که سودجویان به عرصه های ملی و منابع طبیعی و سایر انفال اعم از محیط زیست و رودخانه‌ها و حتی جاده‌ها دست درازی و یا اقدام به تخریب تصرف و ممانعت از اجرای قانون نموده‌اند، دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است.
در ادامه این نشست لوح تقدیر آقای مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور به نگین تاجی به پاس حُسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه تقدیم گردید.

 


کد مطلب: 446531

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446531/تقدیر-معاون-وزیر-جهاد-کشاورزی-رئیس-کل-دادگستری-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1