تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۵۶۴۸
معاون قضائی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

ممنوعیت اعطاء مرخصی در ایام نوروز به سارقین سابقه دار و سارقان احشام

۰
ممنوعیت اعطاء مرخصی در ایام نوروز به سارقین سابقه دار و سارقان احشام
کبنا ؛جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان کهگیلویه با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید عیسی حسنی معاون قضائی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری امروز پنج شنبه (19 اسفندماه 1400) در دیدار با اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با تأکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در ایام نوروز اظهار کرد: پیشگیری وضعی در حوزه راه و جاده ای باید مورد توجه مسئولین منطقه قرار گیرد تا با توجه به مسافرپذیر بودن این استان و شهرستان و نصب علائم استاندارد راهنمایی و رانندگی بین شهری از بروز بسیاری مسائل و معضلات آتی جلوگیری خواهد شد.
وی در خصوص امنیت روزهای منتهی به پایان سال و ایام نوروز گفت: در حوزه پیشگیری های قضائی، اعطای مرخصی  به سارقین سابقه دار و سارقین احشام در این ایام ممنوع می باشد، و نیز نیروی انتظامی و اداره اماکن اجازه جابجایی احشام و اسباب کشی ندهند.
حسنی با اشاره به این مهم که به 22نهاد در مسایل مختلف بودجه پیشگیرانه تخصیص داده می شود،افزود: امور عشایر و فرمانداری شهرستان و مسئولین مربوطه آموزش ها و آگاهی های پیشگیرانه را به دامداران و صاحبان احشام ارائه نمایند.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: ارتقاء امنیت و گشت های شبانه روزی توسط نیروی انتظامی با همکاری سپاه و گشت رضویون از سه روز قبل سال جدید باید دستور کار قرار گیرد وتا پایان عید نوروز بصورت مستمر ادامه پیدا نماید.
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وقوع جنگ روسیه و اکراین و تبعات اقتصادی آن در سطح جهانی و افزایش قیمت گندم و موقعیت ژئوپلیتیک این استان اظهار داشت: لازم است در زمینه تولید این محصول استراتژیک، جهت جلوگیری از  قاچاق، حمل غلات به خارج از استان ممنوعیت ایجاد شود.
حسنی درپایان با اهمیت برشمردن نقش مردم در مسائل اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد :در زمینه ی همکاری مردمی در مباحث پیشگیری، استفاده از سازمان های مردم نهاد و NGOها مدنظر قرار گیرد، سازمان هایی مانند منابع طبیعی از طریق برون سپاری و دیدبان های مردمی بسیاری از کمبودهای خود را در زمینه منابع انسانی جبران نمایند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1