تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۴۵۶۲۰
کبنا گزارش می‌دهد

خداحافظی قادر آشنا با مرکز هنرهای نمایشی/ مقصد بعدی آشنا کجاست؟

۱
۰
خداحافظی قادر آشنا با مرکز هنرهای نمایشی/ مقصد بعدی آشنا کجاست؟
کبنا ؛ قادر آشنا یکی از مدیران با سابقه هم استانی که با حکم عباس صالحی به عنوان مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور منصوب شده بود از این مرکز رفت.
به گزارش کبنا، طبق برخی شنیده‌ها اما این اتفاق نه به معنای عزل آشنا که گفته می‌شود بزودی وی در یک مسئولیت جدید در این وزارتخانه منصوب خواهد شد.
از میریت مهم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان مقصد احتمالی آشنا نام برده می‌شود که در این صورت وی جانشین محمد حمیدی مقدم خواهد شد.
قادر آشنا سابقه مدیرکلی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و البرز و چند مسئولیت دیگر در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.
 یک مدیر اعتدالی دیگر در مسیر سازمان سینمایی

ستاره سینما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به رفتن قادر آشنا اینگونه پرداخت که قادر آشنا که با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی در سال ۹۸ به مدیرکلی هنرهای نمایشی رسیده بود، از مدیریت تئاتر کشور کنار گذاشته شد. 
مدیریت قادر آشنا در این مدت با انتقادهایی روبرو شده بود که از جمله می‌توان به بی‌تفاوتی نسبت به وضعیت تئاتر و هنرمندان آن در دوران رکود کرونایی اشاره کرد که حتی در مقطعی تجمع اعتراضی هنرمندان تئاتر در برابر مجلس را نیز به دنبال داشت.
اما خبر دیگر اینکه؛ قادر آشنا به زودی در سازمان سینمایی پست می‌گیرد و قرار نیست از مدیریت در وزارت فرهنگ و ارشاد کنار گذاشته شود!
برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی‌ست که او به مدیریت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گمارده خواهد شد. محمد حمیدی‌مقدم مدیر خوشنام فعلی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که عملکرد مثبتی داشته و حتی در جشنواره چهلم فیلم فجر هم با اینکه دیر به مدیریت اجرایی جشنواره اضافه شد اما تا حدی توانست ضعف نقاش‌زاده دبیر این جشنواره را پوشش دهد، اما با هجمه و زیرآب زنی‌های روال در دستگاه‌های اجرایی مواجه شده است!
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی پور
Iran, Islamic Republic of
قادر آشنا کجاش اعتدالیه برادر ؟ ایشون اصولگرا هستن که هر سمتی نفعش باشه هست .
درسته آدم تواناییه
ولی اعتدالی نیست
و عشق پست و مقامه به هر طریقی
فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
1