تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۴۴۸۱۸
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید مدیر کل دیوان محاسبات کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهر یاسوج

۰
بازدید مدیر کل دیوان محاسبات کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهر یاسوج
کبنا ؛کیهان مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، صدر پور معاون فنی دیوان محاسبات استان، نظرپور مدیر گروه حسابرسی دیوان محاسبات استان و جهانبازیان حسابرس اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی، محمودی رئیس دفتر حوزه مدیر کل، ایموری، حسینی ناظرین طرح های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان از استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج، استخر شنا انقلاب یاسوج و هتل ورزش بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (28 بهمن 1400) اسماعیل کیهان مدیر کل دیوان محاسبات استان و همراهان در ابتدا از استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج بازدید کردند.
استادیوم 15 هزار نفری شهر یاسوج در سال 1385 در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع کلنگ زنی و در سال 1394 با هزینه 34 میلیارد تومان افتتاح شد. این استادیوم دارای چمن، رختکن، سرویس های بهداشتی، سونا و جکوزی ،وی ای پی ،سیستم های صوتی، سیستم آبیاری اتوماتیک و پیست تارتان 8 خط است. در این بازدید بر روند حفظ و نگهداری و رفع مشکلات این استادیوم تاکید شد.

مدیر کل دیوان محاسبات استان معاونین و همراهان از روند بازسازی استخر انقلاب شهر یاسوج بازدید کردند.
عملیات بازسازی استخر شنای انقلاب یاسوج در زمینی به مساحت 1700 متر مربع ،با اعتبار 550 میلیون از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت و 700 میلیون از محل اعتبارات استانی در سال 1396 شروع شد و برای تکمیل و افتتاح آن به 4میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
مدیر کل دیوان محاسبات استان در این بازدید با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات بازرسی، از موتور خانه و قسمت های مختلف این استخر بازدید کردند.
اسماعیل کیهانی مدیر کل دیوان محاسبات استان به همراه معاونین از روند احداث هتل ورزش شهر یاسوج بازدید کردند.
کلنگ احداث هتل ورزشی شهر یاسوج در سال 1386 در زمینی به مساحت 4200 متر مربع و با اعتبار 3میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز شد. این هتل ورزشی در پنج طبقه شامل رستوران، دو طبقه خوابگاه ،یک طبقه سوئیت و یک طبقه سالن آمفی تئاتر در دست احداث است.برای تکمیل و افتتاح این هتل به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار در سال 1402 افتتاح می شود. پیشرفت فیزیکی هتل ورزش یاسوج 60درصد است.
در این بازدید در خصوص حل مشکلات مطالبات و ادامه روند و تکمیل این پروژه تبادل نظر شد .
نام شما

آدرس ايميل شما

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1