تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۲۶۰
با حضور مسئولان کشوری و استانی:

معارفه مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / مدیرکل دارایی: شرایط کهگیلویه و بویراحمد در پیش‌بینی مالیات و درآمدها درنظر گرفته شود

۲
۰
معارفه مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کبنا ؛مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر ساله پیش بینی درآمد و مالیات برای هر استانی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به نبود صنعت در این استان باید پیش بینی مالیات‌ها متناسب با شرایط و درآمدهای استان باشد.
 به گزارش کبنا، غضنفر آرام روز چهارشنبه(13 بهمن ماه 1400) در آئین تودیع و معارفه مدیران کل سازمان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد پیش بینی مالیات‌ها در این استان نسبت به اینکه صنعتی وجود ندارد و شغل بسیاری از مردم کشاورزی بوده، بسیار زیاد است که باید در این حوزه تجدید نظر بشود.
 وی با بیان اینکه تنها منبع مهم درآمد استان شرکت نفت است که برای وصول مالیات کمک می‌کند اظهار داشت: انتظار می‌رود به گونه این پیش بینی‌ها صورت گیرد که در تأمین آن فشار کاری زیادی به همکاران در امور مالیاتی استان وارد نشود.
 مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد بودجه استان را امور مالیاتی تأمین می‌کند و بار سنگینی به دوش دارد و حتی فشار بسیاری از ادارات دیگر را به دوش می‌کشد.
 آرام از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور خواست بحث معیشت و ارتقای کارکنان اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد را در اولویت قرار دهند.
 وی ادامه داد: ساختمان جدید امور مالیاتی استان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تأمین مابقی اعتبار آن درخواست ویژه داریم زیرا که در زیر زمین اداره کل فعلی شرایط برای ارائه خدمات مناسب نیست.
توزیع عادلانه درآمدها اولویت نخست سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شد
مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: توزیع عادلانه درآمدها در دستور اولیه سازمان امور مالیاتی کشور است و در ۲۴ ماه گذشته تلاش تمامی همکاران بر این بوده که این مهم تحقق یابد.
رحمان پلیمی با اشاره به سطح تورم و نرخ بالای قیمت‌ها بالا به برخی فرارهای مالیاتی اشاره کرد و افزود: فرار مالیاتی به معنای عدم تمکین کامل مالیاتی است.
 پلیمی تصریح کرد: اطلاعات نشان می‌دهد بخشی از مودیان مالیات بالقوه‌شان را بالفعل نمی‌کنند و هر آن چه بالفعل انجام می‌شود با مبالغ پایین انجام می‌شود.

 مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ وابستگی و دلبستگی به آرمان‌های نظام یک استان شاخص است که تعداد رزمندگان و شهیدان به وضوح شاهدی بر این ادعاست.
 وی تاکید کرد: ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل ۱۰ درصد دیگر آن، تأمین اعتبار می‌شود و در اوایل تابستان افتتاح خواهد شد. 
به گفته وی، محمد علی غفاری مدیریت پیشین در اداره کل امور مالیاتی استان عملکرد مطلوبی در پیشگیری از فرار مالیاتی، رضایتمندی مردم، افزایش درآمد و موارد دیگر داشته است.
 شایسته سالاری در اداره کل امور مالیاتی پیاده سازی می‌شود
 مدیرکل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به عنوان اولین اولویت توجه ویژه‌ای به کارکنان و همکارانم در این اداره کل خواهد شد و شایسته سالاری مبنای کار بوده که به خوبی پیاده سازی و اجرا می‌شود.
 میلاد فرخان افزود: نیروها سازماندهی خواهند شد و افزایش بهره وری و ارتقا جایگاه آن‌ها مد نظر خواهد بود.
 وی ادامه داد: بروکراسی اداری کاهش و تسریع و تسهیل در انجام وظایف سازمانی در ارائه خدمات به مودیان ارائه خواهد شد.
 مدیرکل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین از ظرفیت‌های قانونی برای انجام امورات مودیان حداکثر استفاده خواهد شد.
 فرخان ادامه داد: تحقق عادلانه درآمدهای مالیاتی و توجه ویژه به اخلاق اسلامی در استان در کانون توجه قرار دارد.
 در این آئین میلاد فرخان به سمت مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات محمد علی غفاری مدیرکل سابق این اداره قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

15
Iran, Islamic Republic of
امور مالیاتی ازاد شد
دارایی
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز چه ربطی به آرام داره که صحبت های ایشان منتشر شده یعنی بقیه هیچی اصلا آرام چکاره جلسه بود فقط جنبه سیاسی داشته که صحبت های ایشان منتشر شده
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1