تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۴۴۰۲۹
خطبه‌های نماز جمعه یاسوج برگزار شد

حمایت نمازگزاران یاسوجی از مردم یمن / آیت‌الله حسینی: دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست ( + تصاویر )

۰
حمایت نمازگزاران یاسوجی از مردم یمن  ( + تصاویر  )
کبنا ؛نماز جمعه شهر یاسوج به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه برگزار شد و بعد از پایان خطبه‌های نماز جمعه نمازگزاران در حمایت از مردم یمن راهپیمایی کردند. 
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده‌ای آخرت را فدای دنیا می‌کنند اما اینها نمی‌دانند که دنیا تمام شدنی است آنهایی که قدرت و ثروت و ملک و میراث داشتند همه را گذاشتند و رفتند نمرودها و فرعون‌ها با همه سرمایه‌های خود از این دنیا رفتند.
 وی گفت: اما گروهی هستند که با خدا معامله می‌کنند جان مال و قدرت خود را در راه خدا خالصانه و مخلصانه کنار می‌گذارند تا ارزش‌های دینی و الهی را زنده نگه دارند آنها در مقابل غارتگران ستمکاران و ظالمان ایستادگی کرده و تا جایی که می‌توانند در راه خدا می‌جنگند تا به شهادت برسند آن قدر مبارزه کرده و جان دادند که تعداد آنها روی زمین کم شده است.
 حسینی گفت: سکوت و تقیه و فریاد و جنگ و صلح آن‌ها برای خدا بوده و این گروه رستگاران هستند.
 امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته به خصوص دهه فجر انقلاب و فرا رسیدن ۱۲ بهمن روز ورود امام به کشور اشاره کرد و گفت: آغاز دهه فجر باشکوه انقلاب اسلامی را در پیش داریم جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا حق همیشه ماندنی و همه عالم متعلق به خداست هر کس به سوی خدا برود باقی و بقیه فنا هستند.
 امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حکومت اسلامی حق و حکومت طاغوت باطل است وظیفه همه و هر مؤمن تلاش برای استقرار حکومت اسلامی است پیامبر اسلام در اولین فرصت حکومت اسلامی را تشکیل دادند بدون تشکیل حکومت اسلامی و بدون رهبران الهی احکام اسلام و ارزش‌های الهی در جامعه بشری اجرا نخواهد شد.

 حسینی گفت: این انقلاب بدون رهبران معنوی و استقرار حکومت اسلامی و اجرای فرامین الهی به پیروزی نرسید.
 وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین المللی بی‌شمار است به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم امروز حکومت و ملت ایران با قدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه‌های دشمنان با عظمت به پیش می‌رود.
 وی افزود: مستشاران آمریکایی حق توحش از ملت می‌گرفتند و بالاترین اهانت به ملت ایران هم این حق توحش بود ایرانی جماعت را وحشی تلقی می‌کردند با اینکه دانشمندان و علما بزرگ داشتیم فرهنگ ما وحیانی بود اما چنین دچار بدبختی و نکبت شده بودیم اما در همه عرصه‌ها اکنون در دنیا سرآمد هستیم و به یک قدرت به شمار می‌رویم در زمینه نظامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ کنونی جهان است در حمایت از مظلومان جهان فلسطین لبنان و سایر کشورهای منطقه حرف اول را می‌زنیم.
 حسینی در ادامه به صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی بازی بسیار خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند که جای تبریک به همه ملت ایران به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
 وی در ادامه به جرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم یمن می‌شود اشاره کرد و گفت: به همین دلیل بعد از اقامه نماز راهپیمایی در حمایت مردم مظلوم ایران را خواهیم داشت.
راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از مردم مظلوم یمن
مردم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان یمن راهپیمایی و از استکبار جهانی و آل سعود ابراز انزجار کردند.
 راهپیمایی خودجوش مردمی علیه کشتار وحشیانه‌ی مسلمانان مظلوم یمن پس از اقامه‌ی نماز جمعه این هفته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان راهپیمایی نمازگزاران شهر یاسوج گفت: آل سعود خود را به دروغ خادم حرمین می‌داند اما در بین مسلمانان اختلاف افکنی می‌کند کهان شا الله بینی آل سعود به خاک مالیده خواهد شد.

 وی افزود: به زودی ملت یمن پیروزی‌اش را جشن می‌گیرد و نابودی رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا را شاهد خواهیم بود.
خاضع اظهار کرد: چند سال از تجاوز وحشیانه رژیم سعودی و امارات با حمایت آمریکای مستکبر و رژیم جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم ولی مقاوم و شجاع یمن می‌گذرد که شاهد انواع جنایت‌ها توسط این ائتلاف شوم بودیم و در روزهای اخیر این حملات وحشیانه منجر به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مردم مسلمان یمن شده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بار یمن را بمباران کردند، از جمله بمباران منازل مسکونی، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و مدارس که منجر به قتل عام کودکان و زنان بی پناه شده و قلب هر انسان آزاده‌ای از این همه ظلم و جنایت به درد می‌آید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نکته قابل تأسف این هست که تمامی این جنایات در سکوت مرگبار مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشری و حتی خیلی از سران کشورهای اسلامی انجام می‌شود و نه تنها ظالم را محکوم نکردند، بلکه از این جنایات حمایت هم می‌کنند و مظلوم را محکوم کردند.
گفتنی است که این راهپیمایی خودجوش و گسترده مردمی با رعایت کامل موازین بهداشتی و استفاده از ماسک با شعار «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا»، «یمن بود مقاوم و شکیبا، برابر جنایت آمریکا» و «خون شهید می‌جوشد یمنی می‌خروشد» از مصلی امام خمینی (ره) یاسوج تا مسجد صاحب الزمان این شهر انجام شد.











نام شما

آدرس ايميل شما

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1