کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطبه‌های نماز جمعه یاسوج برگزار شد

حمایت نمازگزاران یاسوجی از مردم یمن ( + تصاویر )

8 بهمن 1400 ساعت 17:55

نماز جمعه شهر یاسوج به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه برگزار شد و بعد از پایان خطبه‌های نماز جمعه نمازگزاران در حمایت از مردم یمن راهپیمایی کردند. 


نماز جمعه شهر یاسوج به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه برگزار شد و بعد از پایان خطبه‌های نماز جمعه نمازگزاران در حمایت از مردم یمن راهپیمایی کردند. 
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده‌ای آخرت را فدای دنیا می‌کنند اما اینها نمی‌دانند که دنیا تمام شدنی است آنهایی که قدرت و ثروت و ملک و میراث داشتند همه را گذاشتند و رفتند نمرودها و فرعون‌ها با همه سرمایه‌های خود از این دنیا رفتند.
 وی گفت: اما گروهی هستند که با خدا معامله می‌کنند جان مال و قدرت خود را در راه خدا خالصانه و مخلصانه کنار می‌گذارند تا ارزش‌های دینی و الهی را زنده نگه دارند آنها در مقابل غارتگران ستمکاران و ظالمان ایستادگی کرده و تا جایی که می‌توانند در راه خدا می‌جنگند تا به شهادت برسند آن قدر مبارزه کرده و جان دادند که تعداد آنها روی زمین کم شده است.
 حسینی گفت: سکوت و تقیه و فریاد و جنگ و صلح آن‌ها برای خدا بوده و این گروه رستگاران هستند.
 امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت‌های مختلف هفته به خصوص دهه فجر انقلاب و فرا رسیدن ۱۲ بهمن روز ورود امام به کشور اشاره کرد و گفت: آغاز دهه فجر باشکوه انقلاب اسلامی را در پیش داریم جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا حق همیشه ماندنی و همه عالم متعلق به خداست هر کس به سوی خدا برود باقی و بقیه فنا هستند.
 امام جمعه یاسوج تصریح کرد: حکومت اسلامی حق و حکومت طاغوت باطل است وظیفه همه و هر مؤمن تلاش برای استقرار حکومت اسلامی است پیامبر اسلام در اولین فرصت حکومت اسلامی را تشکیل دادند بدون تشکیل حکومت اسلامی و بدون رهبران الهی احکام اسلام و ارزش‌های الهی در جامعه بشری اجرا نخواهد شد.

 حسینی گفت: این انقلاب بدون رهبران معنوی و استقرار حکومت اسلامی و اجرای فرامین الهی به پیروزی نرسید.
 وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین المللی بی‌شمار است به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم امروز حکومت و ملت ایران با قدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه‌های دشمنان با عظمت به پیش می‌رود.
 وی افزود: مستشاران آمریکایی حق توحش از ملت می‌گرفتند و بالاترین اهانت به ملت ایران هم این حق توحش بود ایرانی جماعت را وحشی تلقی می‌کردند با اینکه دانشمندان و علما بزرگ داشتیم فرهنگ ما وحیانی بود اما چنین دچار بدبختی و نکبت شده بودیم اما در همه عرصه‌ها اکنون در دنیا سرآمد هستیم و به یک قدرت به شمار می‌رویم در زمینه نظامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ کنونی جهان است در حمایت از مظلومان جهان فلسطین لبنان و سایر کشورهای منطقه حرف اول را می‌زنیم.
 حسینی در ادامه به صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی بازی بسیار خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشتند که جای تبریک به همه ملت ایران به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
 وی در ادامه به جرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم یمن می‌شود اشاره کرد و گفت: به همین دلیل بعد از اقامه نماز راهپیمایی در حمایت مردم مظلوم ایران را خواهیم داشت.
راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از مردم مظلوم یمن
مردم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و قهرمان یمن راهپیمایی و از استکبار جهانی و آل سعود ابراز انزجار کردند.
 راهپیمایی خودجوش مردمی علیه کشتار وحشیانه‌ی مسلمانان مظلوم یمن پس از اقامه‌ی نماز جمعه این هفته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان راهپیمایی نمازگزاران شهر یاسوج گفت: آل سعود خود را به دروغ خادم حرمین می‌داند اما در بین مسلمانان اختلاف افکنی می‌کند کهان شا الله بینی آل سعود به خاک مالیده خواهد شد.

 وی افزود: به زودی ملت یمن پیروزی‌اش را جشن می‌گیرد و نابودی رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا را شاهد خواهیم بود.
خاضع اظهار کرد: چند سال از تجاوز وحشیانه رژیم سعودی و امارات با حمایت آمریکای مستکبر و رژیم جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم ولی مقاوم و شجاع یمن می‌گذرد که شاهد انواع جنایت‌ها توسط این ائتلاف شوم بودیم و در روزهای اخیر این حملات وحشیانه منجر به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مردم مسلمان یمن شده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۰ بار یمن را بمباران کردند، از جمله بمباران منازل مسکونی، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و مدارس که منجر به قتل عام کودکان و زنان بی پناه شده و قلب هر انسان آزاده‌ای از این همه ظلم و جنایت به درد می‌آید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نکته قابل تأسف این هست که تمامی این جنایات در سکوت مرگبار مجامع جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشری و حتی خیلی از سران کشورهای اسلامی انجام می‌شود و نه تنها ظالم را محکوم نکردند، بلکه از این جنایات حمایت هم می‌کنند و مظلوم را محکوم کردند.
گفتنی است که این راهپیمایی خودجوش و گسترده مردمی با رعایت کامل موازین بهداشتی و استفاده از ماسک با شعار «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا»، «یمن بود مقاوم و شکیبا، برابر جنایت آمریکا» و «خون شهید می‌جوشد یمنی می‌خروشد» از مصلی امام خمینی (ره) یاسوج تا مسجد صاحب الزمان این شهر انجام شد.












کد مطلب: 444029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444029/حمایت-نمازگزاران-یاسوجی-مردم-یمن-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1