تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۹۹۶
کبنا گزارش می دهد؛

استعفای عجیب و تحمیلی معاون شبکه بهداشت گچساران / فضای شبکه بهداشت شبیه لانه‌ مار است!

۳۶
۱
استعفای عجیب و تحمیلی معاون شبکه بهداشت گچساران / فضای شبکه بهداشت شبیه لانه‌ مار است!
کبنا ؛چندی پس از ورود سیدناصر حسینی به مجلس، شبکه بهداشت و درمان گچساران دچار تغییر و تحولات شد، آرین غلامیان که با کمک تاجگردون سر کار آمده بود، عزل شد و محمدصادق رضایی با مدرک فوق لیسانس جایگزین او شد، این انتصاب انتقادات زیادی را متوجه ریاست دانشگاه و نماینده کرد، بدنه بهداشت و درمان با وجود تعداد زیاد نیروی‌های پزشک باتجربه، این انتخاب را برنتابیدند و اعتقاد آنها بر این است که رضایی نمی‌تواند شبکه را مدیریت کند و باید یک پزشک آشنا با مسائل تخصصی این مسئولیت را می‌گرفت، واکنش‌ها شروع شد، و همزمان با ابلاغ گرفتن رضایی، دکتر حسینی رئیس بیمارستان شهیدرجایی عجولانه استعفای خود را روی برگه کاغذی نوشت و رضایی با همین برگه کاغذ دکتر حسینی را از سر راه برداشت. + (جزئیات بیشتر)
پس از تغییر غلامیان، معاونان جوان او هم کنار گذاشته شدند که از جمله آنها محمدامین رضایی بود. عباس باشتی نیز از معاونت بهداشت کنار گذاشته شد. جوانگرایی که شعار مجلس انقلابی بود، فقط در حد شعار باقی ماند و در شبکه بهداشت جوانان کنار گذاشته شدند و افرادی جایگزین شدند که هم میانگین سنی بالایی داشتند و هم تخصص آنان کمتر از نیروهای قبل بود، که از جمله آنها «پاکدل» معاون شبکه است که مدرک لیسانس دارد.
یکی دیگر از معاونان غلامیان یعنی نیما مظفری در روزهای اخیر نامه استعفای خود را نوشت و به صراحت اعلام کرده که مدیر شبکه «محمدصادق رضایی» از او خواسته که استعفا بدهد. مظفری در بخشی از نامه خود اینگونه نوشته است: «بختک شوم تحقیر و ترس از ناامنی در پست اداری و نظارتی، امنیت شغلی را گرفته و بازرس را زبون و ناتوان کرده است». که نشاندهنده فشار مدیریت و اطرافیان او برای کنار رفتن مظفری است.
مظفری در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: وقتی کسی در سیستمی صادقانه کار انجام می دهد انتظاردارد همانگونه با او برخورد شود. بنده از زمان آقای سعیدی جو مشغول بوده ام و بعد هم با آقای غلامیان و در این دوره هم با آقای رضایی.
مظفری اظهار کرد: نظارت کار معمولی نیست، و اینطور نیست که بگوییم یک مسئله و چالشی پیش می آید، بنده وظیفه خود را انجام می دادم، و ترجیح دادم که در این شرایط ادامه کار ندهم، در واقع نمی خواستند با بنده کار کنند.
شبکه بهداشت و درمان گچساران جولانگاه سیاسیون شده و دخالت‌ها در این اداره بیش از پیش است، چندی پیش نیز بهبود گرجی زاده یکی از پزشکان گچسارانی و حامی نماینده فعلی گچساران و باشت از شیوه مدیریتی رضایی انتقاد کرده و مدیریت وی را به پادگان تشبیه کرد. به نظر می‌آید نماینده نیز از رضایی رضایت ندارد، حتی استاندار هم در ماه‌های گذشته به این اداره تذکر داد.
متن نامه مظفری به این شرح است: این جانب «نیما مظفری» به بهانه استعفا وظیفه دارم خیرخواهانه و برای ادای دین به جایگاه خطیر نظارت بر درمان مواردی را که به ذهنم می‌رسد به عنوان دغدغه یادآور شوم چرا که همین تجربه اندک پست اداری و وظیفه محوری و دغدغه مندی سلامت همنوعان مرا به بیان صریح و صادقانه این دغدغه‌ها متعهد می‌کند.
در ابتدا از همراهی و موافقت جناب آقای محمد صادق رضایی،
مدیر محترم شبکه شهرستان گچساران، که با استعفای اینجانب که مدت‌هاست به دفعات از حقیر درخواستش کرده، سپاس گزاری می‌کنم.
من در این نوشته که به مثابه تودیع است بنا ندارم مثل خداحافظی‌های مرسوم و متعارف که مشحون از تعریف و تواضع این دو بلای ویرانگر است، با دوستان و همکاران خداحافظی کنم بلکه می‌خواهم درآستانه وداع با پست اداری مسئولیت نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خطی بر کاغذ آورم تا شاید در حجم متراکم غفلت و خودخواهی، افرادی تلنگری بخورند و خواب خفتگان را در گذرگاه فساد و تباهی کمی آشفته کنند تا ره گم کردگان را راهی نشان بدهند. جایگاه و پست نظارت در هر ارگانی یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه آن ارگان محسوب می‌شود اما در اینجا و این اداره نظارت از دید دیگران به مانع توسعه تبدیل شده است، چراکه تو مانند آنها نیستی و اگر ما نیز همچنان سرگرم پست طلبی و شهرت و بی مایگی و حقارت باشیم دیگر امیدی به نجات از ورطه بی فضیلتی و کم خردی و بی اخلاقی نمانده و یافتن سلامتی به دنبال سراب دویدن ماند.
بهداشت و درمان ما زمانی می‌تواند بستر ساز فرهنگ و آموزه‌های بهداشتی و متولی سلامت باشد که:
۱) افراد متخصص، آزاده، محکم، شجاع و اهل درد و دغدغه مند فارغ از تنگ نظری‌ها زمام امور را به دست گیرند. پست‌های اداری محملی شده است برای کسب نانی و نامی. طبیعی است که در این صورت افراد توان بیان حقایق و نظرات خود را ندارند و باید آن بگویند که مدیرش می‌پسندد.
۲) نظارت در بهداشت و درمان باید از دستبرد ماجراجویانه برکنار بماند نه این که از هر اهرمی استفاده شود تا فرد مسئول تحت فشار قرار گیرد.
۳) بختک شوم تحقیر و ترس از ناامنی در پست اداری و نظارتی امنیت شغلی را گرفته و بازرس را زبون و ناتوان کرده است.
۴) چندی است که فضا گرفتار تملق، ریاکاری و حقارت شده است و برای اینجانب فضایی غبارآلود به وجود آورده‌اند.
به گونه‌ای که جسم و روحم توان و یارای مقابله با چنین فضایی را ندارد. در چنین فضایی که به لانه مار شبیه‌تر است، شایستگان و آزادگان جز انزوا گرفتن و کناره رفتن چاره‌ای ندارند.
باید صاحبان خرد، اندیشه، اخلاق و قانون مداری میدان دار بشوند.
امر نظارت باید آن قدر جاذبه داشته باشد که نخبه‌ترین و با شخصیت‌ترین تحصیل کردگان متخصص عهده دار آن باشند تا بتوانند بر امور نظارت کنند و جامعه‌ای سالم بسازند تا مبادا سلامت دچار انحطاط شود.
ساحت این واحد نظارتی خوشبختانه تاکنون در حد توان از شر این آفات در امان مانده است. شاید روزی جاه طلبان و فرصت طلبان برای مقاصد خودخواهانه خود به سراغ این واحد هم بیایند و آن را پله ترقی و کسب قدرت کنند.
امیدوارم همکاران ارجمندم در شبکه بهداشت و درمان همیشه فقط به سودای خدمت مشتاقانه و از سر اخلاص به کار بپردازند.
در پایان
از تمام همکاران محترم و ارجمند سپاس گزاری کرده، حلالیت می‌طلبم و برای جملگی آنان از خداوند منان روزهایی خوش، دل‌هایی شادمان و عمری با عزت همراه با تندرستی آرزو می‌کنم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار…
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نیما مظفری فقط یه قسم بخور که این متن خودت نوشتی انوقت هر چه تو گفتی درسته
حیدر
Iran, Islamic Republic of
عالی ولی از این میترسم برای تعویض آبدارچی هم تودیع ومعارف بزارن
بزرگترین افتخارشان همین است
علی
Iran, Islamic Republic of
کارایی ایشون از آقای رضایی خیلی بیشتر بود حداقل با مسایل آشنایی داشتن نه اینکه فقط صرفا رو صندلی چرخ بخورن تو بیمارستانا الکی بچرخن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما اول رفتارهای خودتو اصلاح کن بعد بیانیه بده،از نظر کارایی ضعیف بودی،نیروی غلامیان بودی باید میرفتی،مگه قرار بود تا همیشه بمونی؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اقای مظفری چرا برا مجموعه حاشیه درست میکنید.یه روز اومدید بدون هیچگونه رزومه ای حالا هم رفتید مثل قبلی ها،تعجب میکنم اخه کجا تو رسانه ها میزنن فلان مسئول واحد مثلا جهاد یا بهزیستی یا فرهنگ و ارشاد عوض شده فقط اخبار بهداشت و درمانه این تغییرات طبیعیه
Iran, Islamic Republic of
جناب در هیچکدوم از اداره هایی که با مثال نام بردی رئیسش عقده ی مبارزه با مسئولاشو نداره
Romania
.کاش بفهمه عقده ای بودن بد دردی
Iran, Islamic Republic of
جناب مظفری اهل حاشیه نیست این رئیس شبکه که زیاد حاشیه ساز شده چند سال مظفری در کادر درمان میشناسیم بسیار ادم درستکار خوب میباشد
Iran, Islamic Republic of
خداییش این مسخره بازیها یعنی چی؟ خبر قحطیه؟؟
سرنوشت
Iran, Islamic Republic of
/ کسی بود که زیر پای دکتر غلامیان خالی کرد که خودش میز ریاست به دست بگیره وخوشبختانه جناب مظفری یه ادم بی حایشه ومودب وباوقار کوچک نظم فکر نکنم تا الان که تو سیستم کادر درمان بوده کسی را از خودش ازرده کرده باشه وبه نحوه احسن کارش به درستی انجام میداد نمیدونم رضای چه مشکلی بامظفری داشت فکر میکنم نمیتونست ازش خطا بگیره فشار بهش اومد مجبور شد.
ظفری
United States
طایفه بامیر شیخی مردان بزرگ و با اصالتی ما از عمو زاده ام مهندس رضایی حمایت میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام.چراجوسازی می کنید عوض شدن کارمندان هراداره ای درطی این سالها باآمدن نماینده ی جدید امری معمول بوده وهست وخواهدبودازآبدارچی گرفته تارییس پس الکی جوسازی نکنید وامادکتربهبودگرجی اخراجی توسط قبلیهابوده وربطی به آقای رضایی نداردوایشان نیستندکه ازآقای رضایی راضی باشند یانه
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا همش میگوییم مسئول باید پزشک باشد اتفاقا افراد با تجربه ای مثل صادق رضایی توانمند تر از پزشکانی هست که تا کنون مدیر شبکه بوده اند این حرفهای پزشک سالاری نباید جایگاهی داشته باشد در دانشگاه علوم پزشکی کارشناسان غیر پزشک هستند که بخوبی مدیریت میکنند.
باعدالت
Romania
اخه میدونی رضای خیلی از کارهای پزشکا سر درنمیاره باید کسی باشه که حداقل چیزی بلد باشه شک ندارم مظفری بیشتر از رضای کار بلد از هر لحاظ چه اداری چه درمانی کارکرده باید کار کرد
Iran, Islamic Republic of
خدایی اگر یه کلمه از این متن را خودت نوشته باشی چه خبر از دوستان
Iran, Islamic Republic of
مهندس رضایی کار بلده و کار میخواد اینهایی که میرن هیچ بلد نیستن باید برن
پرستار
Iran, Islamic Republic of
اره جون خودت کار بلد با چه سوادی کار که نمیکنه چطور ی باید بلد نه بلدش بفهمی فقط رو صندلی بشینه چون بنده خدا خیلی سال منتظر چنین روزی بود که رئیس بشه در ضمن جناب مظفری با وجود سن کمش صد برابرش کار بلد بود تخصص مظفری کجا او کجا نمیدونه چطور باید بایه پزشک برخورد داشته باشه اصلا قابل قیاس نیست با جناب مظفری از هر لحاظ این بدون یه لیسانس نمیتونه مدیر بشه اینهمه پزشک متخصص چرا باید یه بهداشت عمومی بزارن اون برخورد با کارمنداشم بلد نیست چه برسه به کار بلدی او
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشون مهندس نیست بلکه جزو ضعیف ترین کارشناسان بهداشت هست
ثانیا کار بلد هم نیست !
تیم مدیریتی ایشون ضعیف ترین تیم مدیریتی هست که در سابقه شبکه بهداشت گچساران وجود داشته !!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اون زمان که اومدیت و اتوبوسی عزل و نصب کردیت قبول نیست الان فریاد وا اسلاما سر میدیت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مظفری عزیز به والا مردی با تمام کمال بعضیا دارن میسوزن از حسادت من هیچ ارتباطی ندارم با این مظفری اما نمونه
کارشناس نظارت دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب مظفری
خداقوت.هر آمدنی را رفتنی است.اما شما خودتان صد درصد با حمایت نماینده ی قبلی اومدید و با همراهی با دکتر غلامیان تمام بیمارستانها و شبکه رو سیاسی کردید و دخالتها و اظهار نظرهای سیاسیتون دمار از روزگار بیمارستانها درآورده.چطور این ادعاها رو می کنید؟تنها نکته ی مثبت آقای رضایی تاکنون همین تعویض های سیاسی بوده .امیدوارم جایگزین های مناسبی را منصوب نموده باشد.البته با این دیدگاه نماینده ی جدید و دخالتهای غیرکارشناسی خیلی امیدوار به بهبود اوضاع نیستیم...
پرسنل منصف
Iran, Islamic Republic of
شما نوع اظهار نظرتون نشان از تعصب و نظر شخصیست
ظاهرا اطلاعی از عمق مسائل نداشته و فقط دید سطحی نگری داشتی و از شروع تا پایان پیامتون سرشار از تناقض است
گمان بر این است که پرسنل منصف و کارشناسان دانشگاهی نظراتی مخالف نظر شما داشته باشند.
بالاخره همه نظرات چه صحیح و چه غلط قابل احترام میباشد ولی بنابه شناختی که از نزدیک از جناب مظفری داشتم
متوانید نظرخواهی رسمی از مجموعه در مورد مظفری به رای بگذارید
ستادی
Iran, Islamic Republic of
رضایی مدیر شبکه استفاده کننده از تمامی کانال های سیاسی شهرستان فقط به منافع شخصی خود و طایفه اش میباشد.
باوی
Iran, Islamic Republic of
مشخص که اصلا هیچ شناختی از اقای مظفری نداری که حرفهای غیره عادی میزنی اگه هم داری خودت زدی به جاهلی اقای مظفری نه سیاسی بوده وسیاسی کارمیکنه وشماهای که اطراف هستید لطفا مظفری اهل سیاست نکنید هرکسی شخصیتش مشخص چه مظفری چه دیگران لطفا قضاوت غیره عادلانه نکنید
Iran, Islamic Republic of
تعجبم از مشاوران قبلی و نیروی شرکتی قبلی که برای بهداشت و درمان تصمیم میگرفت اما الان مهندس رضایی به این مجموعه سر و سامان و نظم بخشیده است باالاخص با داشتن معاونینین پخته و با تجربه و کار بلد
پرستاران
Romania
ببخشید رضای کجای که سر سامان به شبکه بده یه چیزی بگو که خدا قهر نکنه باتون درضمن تا الان کی معاونینون برداشته رفته سری به بیمارستانها زده این بنده خداها دیگه اینقد سنشون بالای که رمق کار ندارن اگه نیروی ها دکتر غلامیان بودن یه چیزی شب روز در حال سرزدن بودن والا تا الان کاری از اینها بجز رو صندلی نشستن چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه بگید معاونین پخته ، باید می گفتین معاونین سوخته !!!!
چون اونا توی ۳۰ سال خدمتشون اونقدر پخته شدن که دیگه سوخته شده هستن !!!
در همه اونا با مدرک ۲ مرحله ای بهداشت عمومی ؛ سواد لازم و کافی رو ندارن و انتخاب اونا فقط سیاسی بوده و تا ی مدت دیگه تعویض میشن !
پرستار
Iran, Islamic Republic of
کسایی که تو درمانن میدونم. اخبار دروغ منتشر کرده برای دیده شدن..
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر رضائی همه میشناسن انسانی کاربلد با سواد سابقه های مدیریتی فراوان در استان های مختلف
لر
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر رضایی فردی لایق و شایسته
سیدانا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب رضایی خداقوت به ایشان از وقتی آمدن شبکه بهداشت درمان شهرستان درست حسابی شده و واقعا راضی هستیم
بهیار
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که جناب رضایی اومدن شبکه بهداشت خیلی بهتر شده یه مشت افراد حق خور داشتیم که دستشون کوتاه شده و فقط در فضای مجازی میان برای دیده شدن کمبودات درون خود اخبار دروغ منتشر میکنن
سعید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه. اصلا صلاحیت کار کردن ندارن همون بهتر که نباشن کسی که برای دیده شدن دست به فضای مجازی میزند مشخص است یکجای کارش میلنگه
سهراب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب رضایی کاربلد و قانون مند هرکس که قانون مند نیست و دنبال سو استفاده از محل کار نمیتونه با جناب رضایی کار کنه جناب رضایی فردی اصولی و قانونی است و در همه این سال ها مسیولیت داشتن
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه فهیم و نخبه پرور بامیشیخی
حسینی
United States
نخبه پرور تفاوت اول تفاوت امیرشیخی و بامیر شیخی توضیح بده تا باور کنیم که نخبه پروری
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1