کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه هماهنگی بازارچه صنایع دستی مطرح شد

چرا بازارچه دائمی صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی نشد

6 بهمن 1400 ساعت 16:46

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت حمایت از هنرمندان، بازارچه صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت حمایت از هنرمندان، بازارچه صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود.
 سید جواد هاشمی‌مهر در جلسه هماهنگی بازارچه صنایع دستی گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای مناطق بکر طبیعی و گردشگری است و استعدادهای خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و صنایع دستی دارد که مجهول و ناشناخته مانده است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۵ هزار هنرمند صنایع دستی شناسنامه‌دار در استان وجود دارد که می‌طلبد بازارچه‌ای برای عرضه محصولات دایر شود.
 وی بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی گام بزرگی در جهت معرفی تولیدات صنایع دستی، فروش و درآمدزایی هنرمندان است.
 هاشمی‌مهر با تاکید بر شناسنامه‌دار شدن تولیدات صنایع دستی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات صنایع دستی شناسنامه‌دار شوند تا به اسم سایر استان‌ها به فروش نروند.

 هاشمی‌مهر بیان کرد: با ایجاد بازارچه به دنبال حمایت از هنرمندان صنایع دستی هستیم.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شهرداری یاسوج ظرف مدت یک هفته موظف هستند مکان ایجاد بازارچه صنایع دستی را مشخص کنند.
 همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی زنان سرپرست خانوار هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
 نادیا صداقت بیان کرد: جلسات متعددی در راستای راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی گرفته شده اما نگاه‌های سطحی و عدم همکاری‌ها مانع ایجاد بازارچه شده است.
 


کد مطلب: 443985

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443985/چرا-بازارچه-دائمی-صنایع-دستی-کهگیلویه-بویراحمد-راه-اندازی-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1