تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۴۴۳۴۴۱
مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد

فرماندار جدید کهگیلویه: چشم طمع به مسئولیت ندارم / دست همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به گرمی می‌فشارم

۴
۰
فرماندار جدید کهگیلویه: چشم طمع به مسئولیت ندارم / دست همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به گرمی می‌فشارم
کبنا ؛فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه معارفه شد و موسوی فرماندار جدید می‌گوید: دست همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به گرمی می‌فشارم و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه شهرستان دارند را به مشاوره می‌خوانم.
به گزارش کبنا، روز چهارشنبه ( 22 دی ماه 1400) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت برگزار شد.
سیدعبدالعزیز موسوی در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: دولت مردمی در راستای تحول‌گرایی عزم جدی دارد و در همین راستا با همه نخبگان و صاحبنظران تعاملی پویا، عاقلانه و مشورتی دارد.
فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه افزود: دولت برای پیشبرد کارها، تصمیم دارد به نحوی امورات را پیش ببرد که نه تنها در پایان دولت بلکه در پایان هر سال شاهد توسعه متوازن باشد و شاخص‌های توسعه و عزت‌مندی جامعه روند افزایشی بگیرند.
وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری در حکومت اسلامی افزود: منشور مدیریتی از کلام امیرالمؤمنین علیه السلام نشأت می‌گیرد و این موقعیت را امانت الهی می‌دانند و به چشم طمع و کاسبی به آن نگاه نمی‌شود.
 موسوی گفت: امیدوارم با حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پشتیبانی نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس، همفکری علما و روحانیت و اساتید دانشگاهی و فرهنگی، در مسیر توسعه به بهترین شکل حرکت کنیم.
  وی گفت: امیدوارم متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب از حضور جوانان انقلابی و پرشور در ادامه کار به نحو مطلوب استفاده و بهره خواهیم برد.
  فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: آمایش سرزمین کهگیلویه برای مسیر توسعه ضرورت دارد، توجه ویژه به مقوله گردشگری، احیای بافت‌های فرسوده و تاریخی و ساماندهی سیمای شهری، رونق کشاورزی با اصلاح الگوی کشت و توجه به کشت گیاهان دارویی، توجه به راه‌ها و دو بانده کردن جاده‌ها از جمله برنامه‌ها برای توسعه شهرستان است.

  وی گفت: امور در کهگیلویه مطلوب نخواهد شد مگر با استقرار فرمانداری ویژه. امید می‌رود با محقق شدن این خواسته‌ها شاهد شتاب گرفتن توسعه در این شهرستان باشیم. 
  وی در ادامه افزود: همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به مدد می‌طلبم به اصول و ارزش‌ها پایبندم و تا عمر باقیست به این اصول تکیه خواهم کرد. البته این به معنای عدم تعامل و همراهی با همه اقشار و گروهها و غافل شدن از هم اندیشی نیست.
 وی خاطر نشان کرد: دست همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی را به گرمی می‌فشارم و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه شهرستان دارند را به مشاوره می‌خوانم.
عمل به مر قانون بهترین راه گشاست
 سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: هر مسئولی که تعیین می‌شود برای خدمت کردن باید رفتار و منش خود را به شیوه نامه معصومین و دستور عمل‌های قانون اساسی وفق بدهد. 
 هاشمی گفت: آنچه مهم است عمل به مر قانون است که بهترین راه گشاست برای ما؛ در اجرای قانون افراط و تفریط و سلیقه نباید وجود داشته باشند. 
 وی افزود: با توجه به اینکه با تغییر دولت‌ها، جابجایی مدیران و نیروها امری طبیعی است، چرا که رویکردها عوض می‌شوند، نیروهایی که بتوانند مجری سیاست دولت جدید باشند و برنامه‌های دولت جدید را اجرا کنند، معرفی می‌شوند.
  معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:  فرماندار جدید کهگیلویه با روحیه انقلابی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تلاش مضاعف داشته باشد و در این مسیر از رهنمودهای ائمه جمعه بهره بگیرد.
 وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات یکساله دارا کریمی نژاد، سید عبدالعزیز موسوی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صمد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به کهگیلویه بزرگ وسادات عزیز
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی افسوس می خورم که مسئول ما شرایط فرماندار ویژه را نمی دوند، برادر مسئول وقتی استحضار نداری که کهگیلویه در ۲۰ سال اخیر بواسطه مهاچرت بی رویه کاهش شدید جمیت داشته ، حالا چطور خواهان فرماندار ویژه برا دهدد.شت هستب
اسد
Iran, Islamic Republic of
موحد آخرین میخ را بر تابوت عمر سیاسی خودش کوبید
مدیران که موحد گماشت
کهگیلویه رابه قهقرا میبرند
Iran, Islamic Republic of
سلام سید عزیز خوش آمدی
تبریک وخوش آمدگویی را به آقای موسوی
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1