تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۴۳۲۵۴
تحلیلی بر انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به کدام سو می رود؟ روشنفکر این دستگاه مهم فرهنگی را درگیر سیاست و جناح می‌کند؟

۶۹
۴
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به کدام سو می رود؟ روشنفکر این دستگاه مهم فرهنگی را درگیر سیاست و جناح می‌کند؟
کبنا ؛سرانجام «هادی زارع پور» که آشتی ناپذیرترین مخالفانش هم او را با اخلاق ترین و کارآمدترین مدیر کابینه «غلامرضا تاجگردون» و دولت روحانی می دانند  به ایستگاه آخر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد رسید او در یکی از همین روزهای آینده از این دستگاه عریض و طویل می رود. زارع پور هجمه های زیادی را پشت سرگذاشت و در مواجهه با موج سازی ها با قاطعیت ایستاد. حتی ترکش انتقادهای سیاسی سید ناصر حسینی پور از «زارع پور» کاری نبود و او طولانی ترین مدیریت را بر آموزش و پرورش  تجربه کرد. زارع پور در عرصه سیاست آزموده است، او عواقب حضور «تاجگردون» در مراسم تودیع رفیق فابریکش (اردشیر یاری پور) را می دانست، اما با این وجود «یاری» را با برگزاری آئین رسمی بدرقه کرد.
مهدی روشنفکر دست بالا را در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش دارد، او عضو کمیسیون آموزش مجلس است، خود فرهنگی بوده و هم فرهنگیان استان را خوب می شناسد، هم بار وزیر ارتباط خوبی دارد و طی این مدت با ارتباط با معاونان وزیر فعالیت ها و نشست هایی در استان برگزار کرده است. به نظر می آید موحد و حسینی این انتصاب را وا داده اند و همه چیز را به روشنفکر سپرده اند. حال روشنفکر با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد چه می کند؟ وقتی قرار باشد یک نفر برای این نهاد مهم تصمیم بگیرد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا تعلیم و تربیت به حاشیه نمی رود؟ سیاسیون و محافظه کاران می توانند مطمئن باشند مدیرکلی که جای زارع پور را می گیرد، چنان دست به عصا راه برود که اوضاع بر وفق و مراد آنان باشد؟ به نظر می رسد جامعه آموزش و پرورش استان دیگر تاب سیاست های غلطی که در دوران های گذشته بر آن رفته ندارد و آرامش حاکم بر این نهاد و تعلیم و تربیت بر سیاسی کاری از هر مسئله دیگری مهم تر است و نباید این نهاد را به انتخابات 1402 گره زد. وزارت آموزش و پرورش از مدیریت موفق زارع پور اطلاع دارد و عدم شناخت این وزارت از نیروها و مناسبت های طایفه ای و سیاسی ضربات سهمگینی به پیکره آموزش و تربیت خواهد زد.
مدیریت سید محمود موسوی و علی محمد دانشی بر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد قصه درازی دارد. این دو برای پیروزی ستار هدایت خواه تلاش های زیادی داشتند و بعداً هم حرف وحدیث های زیادی پیرامون آنها گفته می شد و آموزش و پرورش را بیشتر حزب موتلفه ای ها مدیریت می کردند و وجه سیاسی این دو بیشتر بر این نهاد می چربید. «محمود موسوی» به استانداری کهگیلویه و بویراحمد کوچ کرد. قوام نوذری که با ستار هدایت خواه، سید قدرت حسینی بحرینی و سید علی محمد بزرگواری اختلاف پیدا کرده بود بعد از دو سال عذر «موسوی» را خواست و حاشیه های هم به وجود آمده بود.  علی محمد دانشی هم باز نشسته شد و جایش را به «پرویز طاهری» داد. طاهری تا حدودی آموزش و پرورش را از مسائل سیاسی پاکسازی کرد و او اصول اخلاقی را بر مسائل سیاسی بیشتر ترجیح می داد. سه سال بعد که طاهری خواست جایش را به زارع‌پور بدهد در اظهاراتی پرده از سیاسی کاری و دخالت های شدید سیاسیون در امورات آموزش و پرورش برداشت و گفت: «سیاسی‌کاری ترمز فعالیت‌های آموزش و پرورش شده و با وارد کردن مسائل سیاسی و طایفه‌ای به آموزش و پرورش برای وی ترمز درست کرده اند.» طاهری به این موضوع هم اشاره کرد که «اجازه تغییر یک مدیر مدرسه را هم نداشتیم و برایش محدودیت ایجاد می کردند.»
همه این مسائل را به کنار بگذاریم، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خود به اندازه یک اداره کل است و همیشه در این اداره حرف و حدیث های زیادی از سیاسی کاری بوده و هست. تغییر عظیم صالح پور رئیس وقت آموزش و پرورش بویراحمد با حضور سید عبدالصالح صمدی نسب معاون پُر حاشیه اداره کل آموزش و پرورش و جایگزینی « سید محمدرضا شریعتی» را همه فرهنگیان به خاطر دارند. صالح پور در آن جلسه گفت؛ «من نمی دانم چرا هر وقت می خواهند که یک بویراحمدی را بردارند، باید آقای صمدی نسب حضور داشته باشد». شریعتی اولین مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در دوره غلام محمد زارعی بود او خیلی زود با حاج زارع زاویه درست کرد و در نهایت به روشنفکر پیوست. در ادامه «علی حسن زاده» سکان آموزش و پرورش بویراحمد را به دست گرفت و او در یک جمله که معروف شد، گفت «من هم مثل ترامپ دیوار مکزیک را کشیده ام که کسی از مناطق گرمسیری به یاسوج مرکز استان مهاجرت نکند و این را جزء افتخارات دوران مدیریتی خود دانست». با آمدن مهدی روشنفکر سکان آموزش و پرورش بویراحمد را به «کورش دلشاد» سپرد. دلشاد در یکی از اظهارات غیررسمی خود گفت؛ «من‌بعد بویراحمد سفلی درباره تمام مناسبت های سیاسی تصمیم گیری خواهد کرد»
بهرام موحدزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است او سال های زیادی است که از آموزش و پرورش کوچ کرده و اصالتاً از طایفه بادلانی ها، به هدایت خواه و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نزدیک است. او ریاست دانشگاه پیام نور یاسوج را در دوره هدایت خواه بر عهده داشت، موحدزاده یک نیروی سیاسی است و بعید است که مهدی روشنفکر بخواهد سهم بادلانی ها را در مناصب نبیند. شاید مدیرکلی «موحد زاده» خواسته بادلانی ها از روشنفکر نیز باشد. حسنعلی عزتخواه که نسبت به سایر گزینه ها جامعه از او شناخت کمتری دارد، سرپرستی او بر اداره کل آموزش و پرورش قوت گرفته و گفته می شود که حکم سرپرستی او در آستانه صدور ابلاغ است عزتخواه از طایفه سرکوهکی است. برخی این توقع را دارند، وقتی مهدی روشنفکر سهمیه این طایفه را در مدیریت شهرستان و استان دیده، به منظور توازن مدیریتی، مسئولیت آموزش و پرورش استان به یکی از نخبگان مناطق دیگری داده شود.
تیم رسانه ای عزت خواه خیلی زود در فضای مجازی فعال شد، آنها با ارسال مطالبی به دنبال این هستند که ازعزت خواه در بین فرهنگیان و معلمان چهره محبوبی بسازند. هواداران عزت خواه از «بازگشت عزت» با آمدن حسنعلی عزتخواه به اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سخن می گویند. «عزت خواه» آخرین مسئولیتش حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان میباشد او سال ها آموزش و پرورش لوداب را مدیریت کرده، بین گزینه هایی که مطرح می شوند، «عزت خواه» روزمه پُر پیمانه تری در آموزش و پرورش دارد. مرتضی فروغ فرد  یکی دیگر از گزینه های مدیرکلی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. فروغ فرد سال ها مدیریت مدارس را برعهده داشته و او تجربه حضور یک دوره در شورای اسلامی شهر یاسوج را دارد، شانس او از عزت خواه کمتر است، اما با این وجود با او صحبت های هم در این زمینه شده است. در کنار این سه نفر، سید نظام مرادی و حسینی خواه نیز برای این مسئولیت معرفی می شوند. مرادی اکنون مسئولیت سازمان دانش آموزی را برعهده دارد. کار خاصی از او در این مدت دیده نشده است. او اصالتاً «دشترومی» است، روشنفکر باید به فکر انتخابات 1402 هم باشد، او همه ملاحظات سیاسی را خواهد دید و کار را سبک وسنگین می کند، مرادی اصلاح طلب است و روشنفکر برای حمایت از او باید فشارهای زیادی را از سوی جریان های منتقد به ویژه شورای ائتلافی ها و شورای وحدتی ها تحمل کند. روشنفکر، بحث سید نظام مرادی را خیلی جدی تر از سایر گزینه مطرح کرد. مرادی اگر به مدیرکلی آموزش و پرورش نرسید، احتمالاً روشنفکر او را برای معاونت اداره کل یعنی جایگزین اردشیر یاری پور می پسندد. در باره حسینی خواه داده های زیادی در دست نیست. اما او سپیداری است و شانس هم دارد. برای «روشنفکر» سخت است که به راحتی از مرادی عبور کند. حسینی خواه از دیگر گزینه های مدیرکلی آموزش و پرورش است، او اهل بخش سپیدار است از شانس کمتری نسبت به سایر گزینه ها برخوردار است.
در کنار همه این گزینه ها، مختار اندرخور رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد که هم پایگاه اجتماعی و سیاسی بالایی دارد و هم صاحب نفوذ در منطقه است، نیز از گزینه های قابل توجه و مطرح برای این مسئولیت است. روشنفکر اعتماد زیادی به اندرخور دارد و به نظر می رسد که تیر نهایی روشنفکر برای مدیرکلی آموزش و پرورش مختار اندرخور باشد. هر چند شنیده می شود که روشنفکر می خواهد از اندرخور در وزارت کشور و در یک جایگاه مهمتر از او استفاده کند. اما اندرخور در این مدت کوتاه که به آموزش و پرورش عشایر آمده، قابلیت های خوبی از خود نشان داده و روشنفکر در صورتی که به بن بست بخورد، احتمالاً اندرخور را برای مدیرکلی آموزش و پرورش معرفی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچکدام شایسته مناصب مدیر کل نیستند برو سراغ گزینه های دیگر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یاد بزرگان اموزش و پرورش آنان که جز ساحت علم و تربیت چیزی نمی دیدن و از خدای خود جز موفقیت و سربلندی ملت و در کل بشر نمی اندیشیدن خدا عاقبت به خیر کنه ان شاء الله
مردم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمدرانابودکردومانده استان هم نابودبشه.....خدایی چراآموزش وپرورش بچه های مردم بایدفدای سیاست بازی سیاسیون شود...
علی
Romania
بهترین انتخاب دکتر موحد زاده می تواند باشد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تا ببینیم بعد از اندر خور این هفته اسم کی بالا می آید.چون هرهفته اسم سه نفر آورده می شود .
آخ و بخت عسکر
Romania
بهرام موحد زاده سالها تجربه ی آموزشی و مدیریتی در آموزش و پرورش دارند ایشان می تواند بهترین انتخاب باشد
Romania
یزدان Iran, Islamic Republic of
بهرام موحد زاده سالها در آموزش و پرورش خدمت کرده است
سابقه بیست سال حضور در آموزش و پرورش را دارد استخدام آموزش و پرورش بوده از مقطع ابتدایی تا دکتر تدریس کرده صد ها مقاله کشوری در زمینه آموزش و پرورش نوشته است
لی انصافی است ایشان را جدا از آموزش و پرورش دانست
بی نام
Iran, Islamic Republic of
سلام از بین گزینه های مطرح دکتر موحد زاده از باسابقه ترین افراد در آموزش پروش می‌باشد امید است ک با انتخاب شایسته نماینده استان آقای دکتر موحد با تدبر با صلابت تعهد کاری و....ک دارن آموزش پروش استان جان تازه ای بگیرد .
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر موحدزاده از مدیران توامند استان هستن و به روشنی میشه تمایز ایشون رو با سایر گزینه ها تشخیص داد
چرا که ایشون بیش از دو دهه سابقه ی مدیریت در حوزه ی اموزش و پرورش را داشته اند و رزومه بسیار قوی دارند و در مدیریت بسیار جدی هستن دقیقا همان چیزی که استان ما بهش نیاز داره چون به اینده ی فرزندانمان مربوط میشه.
جناب روشنفکر اگر دوره ی بعدی انتخابات براشون مهمه باید در این دور عملکرد خوبی از خودشون نشون بدن مثل انتخاب مدیری قوی و مصمم و خدا ترس و کار بلد این براشون میشه یک رزومه قوی در صورتی که انتخاب ایشان دکتر بهرام موحدزاده باشد به این مهم دست پیدا خواهند کرد.
فردوس
Iran, Islamic Republic of
من نمیفهمم صلاحیت مهمه یا سبد رای؟
دکتر موحدزاده اصلح
دبیر آموزش
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها داره اندکی امید به پیکر نیمه جان آموزش و پرورش میرسه
قطعا دکتر موحدزاده با سوابق اجرایی و سواد عالی و صد البته اخلاق نیکو و پاکی که دارن میتونن آموزش و پرورش رو نجات بدن
فراموش نکنیم اهمیت آموزش و پرورش رو.
فردوسیان
Iran, Islamic Republic of
انتخاب دکتر بهرام موحد زاده برای کرسی مدیریت آموزش و پرورش شروع تغییر اساسی در نظام آموزش و پرورش می باشد.پیشینه عملکرد جناب دکتر در عرصه های های مختلف تعلیم و تربیت بیانگر این امر مهم می باشد.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
قطعا دکتر موحد زاده با سابقه کاری و سواد و تخصصی که دارن بهترین گزینه هستند
ایشون فردی آگاه به نیازهای اداره ی بحران زده ی آموزش و پرورش هستند که قطعا با درایت و تخصصشون میتونن این اداره رو نجات بدن
وقت اون رسیده که کار رو به کاردان بسپاریم
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
سلام، من معلم هستم و دانشجوی دکتر موحد بودم واقعا از سواد، تخصص، آگاهی بالایی برخوردارند و بسیار با اخلاق و متین
قطعا کلید حل مشکلات آموزش و پرورش در دستان افراد متخصص و پاک دستی همچون دکتر موحد است
Romania
بعد از سالها داره اندکی امید به پیکر نیمه جان آموزش و پرورش میرسه
قطعا دکتر موحدزاده با سوابق اجرایی و سواد عالی و صد البته اخلاق نیکو و پاکی که دارن میتونن آموزش و پرورش رو نجات بدن
فراموش نکنیم اهمیت آموزش و پرورش رو
اخ تاقیومت
Iran, Islamic Republic of
. مدیرکل خدا ده بکش
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش روزی شاهد نشستن دکتر موحد زاده بر مسند آموزش و پرورش استانمان باشیم تا با شاخص های انسان محوری،اخلاق مداری و تخصص کافی در مدیریت به خصوص مدیریت آموزشی که رشته های ایشان در مقاطع مختلف در این حوزه بوده و دکترای روانشناسی تربیتی در بهترین دانشگاه ایران دال بر تجربه بسیار بالا در حوزه روانشناختی آموزش و پرورش استان ما گام های مثبتی در آموزش و پرورش ما بردارند
IR
Iran, Islamic Republic of
هيچي! الان. ميذاره و همه چی خراب ميشه. تا الان که کار خوبی نکرده، اينهم روش
گودرز پور
Romania
تنها کسی که بتواند آموزش و پرورش را از این وضع نجات دهد موحد زاده است
قلعه رئیسی
Romania
کبنا ، اتفاقا بین گزینه ها فقط اقای عزت خواه را میشناسیم بقیه گزینه ها برامون مجهول اند....
شیرین
Iran, Islamic Republic of
بارعرض سلام
فقط یک مثال میزنم برای مخاطبین عزیز امیددارم که دوستان به خوبی درک کنند… وقتی یک درخت بزرگ باریشه های بزرگ را اززمین بیرون بیاوری قطعا نمیتوان بایک درخت کوچک جای ان را پر کرد حال به دوراز هر گونه تصمیم احساسی و تعصب قومی وقبیله ای خودتان و خدایتان راقاضی قرار دهید کدامیک به اندازه ی آقای موحدزاده تجربه برای مدیریت سازمانی به این عریضی وطویلی رادارند…تا به حال از خود پرسیده اید بااینکه بقیه نماینده ها همه چیز را به نماینده بویراحمد واگذار کرده اند ولی چرا از هر طایفه یک نفر معرفی شده ایا غیراز این است که میخواهد این اداره را برای مقصود خود در سال ۱۴۰۲ آماده کند و هم خداراداشته باشد وهم خرما را وجالب این است که تمام افراد فریب این را خورده اند که بله گزینه من شماهستی من از شما حمایت میکنم وهرشب یک نفر از این افراد مورد حمایت نماینده با ارامش واعتماد به اینکه فردا حکم انها ابلاغ میشود به رؤیا میروند واقعا جای تاسف دارد سرنوشت سازمانی به این مهمی به هاله ای ازابهام فرومیرود… درطول عمر خود تاکنون ندیده بودم که در هیچ کدام از ادوار نمایندگان قبلی این چنین یک نفر ظاهرشود و تا بتواند همه اطرافیان وطوایف را راضی نگه دارد.
بهتراست عاقلان این چنین فریب این همه ظاهرسازی رانخورند وکمی آینده نگرباشند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
آخ جونم من نفس این سایت وقامش چقدسیخوش بریدودوخت ووصله زده
په اگه همش. چمبره بزنند ایاموحدوحسینی سهم ندارند اگ قرارباشه مدیر طرفدارروشنکفرومعاون مالی هم مال خودش وملکحسبنی معاون پرورشی هم مال خودش وخانم حسینی معاون تربیت بدنی هم مال خودش تنهایک معاون اموزشی بدردموحدوحسینی نمیخوره
ازهمین الان اموزش وپرورش رانابودشده وسیاست زده حساب کنید استاندار نهادنظارتی خداوکیلی سکوت مکنید نهیب روشنفکر وبمکوش بدین تااموزش پروش رانابودنکنند ایادلتون بحال فرزنادن معصوم نمیسوزد درقیامت استاتدار ونهادهای نظارتی وامتیتی بدهکارند اگه جلوی یکه تازی وسباسی بازی ردشنپور درمجلس وکورش دلشاد دربویراحند ودارو رامشکر درمارگون وسیسخت وعشایررانگیرین
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
بله تحلیل ۷وبی بود
آموزش پرورش نبض هر استان و کشور است .
اسما متاسفانه در این یک سال گذشته حتی حسابدارها را هم تغییر دادند و نیروهای که حتی خود سواد چندان. آموزشی ندید به عنوان سرایدار انتخاب کردند که اصلا استانداردهای با معلم ودانش آموز را بلد نیست .
از سئول سایت در خ ایت دارم به سرایدار مدرسه شهید علمدار کرمی در بلوار قرین گزارش تهیه کنید
مگه همه نیروها باید از سفلی باشد این چه منطقی است ک۶ دارد در آموزش وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی اتفاق افتاده است .
لطفا بررسی کنید حال از سیاست گذشته فعلا رسما روشنفکر طایفه گری را کلید زده و....خدا ختم به خیر کند و به ندای طایفه گری ورای آوری تبدیل شده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر به طمع ارای سید باقر موسوی داره از سید نظام مرادی حمایت می کنه ولی بنده خدا کور خونده کسی بهش رای نمیده باقر خودش هم جایگاهی دیگه نداره اقای روشنفکر خودت را مضحکه نکن
Iran, Islamic Republic of
اموزش پرورش سهمیه بندی نیست یک جوان شجاع انقلابی را انتخاب کنید که بتواند‌ تحول ایجاد کند از نیروهای که سن زیادی دارند صرف نظر کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام این سیاست بازی کنار بگذارید ما خیری از همه آنها ندیده 42سال گذشته ما نیروی تخصصی فرهنگی پيراهن خود را در آموزش و پرورش استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و توابع آن گذارند تا به فریاد معلمين و دانش آموزان و دانشجویان و آینده آنها برسد
آموزش
Iran, Islamic Republic of
خدایی نه فروغفر نه دردمند (عزت خواه) نه موحد زاده و درد این کار نمیخورند برن مدیر مدرسه ای اطراف یاسوج گیرشون بیاد اگر هدفشان خدمت باشد بهتر است نه مقبولیت دارند نه محبوبیت دارند از 20سال پیش اینها دنبال پست بوده اند به خدا خجالت آور است.
Iran, Islamic Republic of
دکتر موحد زاده و دکتر فروغفر هم مقبولیت دارند هم محبوبیت بهترین گزینه های ممکن در استان هستند یک لیسانسه نمیتونه مدبرکل بشه
امر به معروف و نهی از منکر
Iran, Islamic Republic of
برخی از افراد چه اندازه برایشان راحت است، که هر چه نسبت به ان اطلاع ندارند، بر زبان بیاورند، بی اخلاقی چقدر موج می زند در استان، تهمت زدن وافترا بستن به دیگران برای برخی چه راحت است، ما برای هر حرفی که درمورد دیگران بر زبان می اوریم و نسبت به ان اطلاع نداریم، قطعا مواخذه خواهیم شد و مورد سوال قرار میگیریم.
امر به معروف و نهی از منکر
Iran, Islamic Republic of
برخی از افراد چه اندازه برایشان راحت است، که هر چه نسبت به ان اطلاع ندارند، بر زبان بیاورند، بی اخلاقی چقدر موج می زند در استان، تهمت زدن وافترا بستن به دیگران برای برخی چه راحت است، ما برای هر حرفی که درمورد دیگران بر زبان می اوریم و نسبت به ان اطلاع نداریم، قطعا مواخذه خواهیم شد و مورد سوال قرار میگیریم.
تلنگر مومنامه
Iran, Islamic Republic of
مخاطب: وجدان هر انسان
دوستان عزیز، لطفا اخلاق سیاسی را در کنار سیاست داشته باشید، همه شما ها قطعا پیرو گزینه ای هستید و بالطبع دوست دارید گزینه خودتان مدیر شود، اما این لزوم نمی شود که سایر بزرگواران (هر شخصی باشد)، بدون اطلاع از آن شخص و رفتار و اخلاق و کردارش، تهمت و افترا به آن نسبت دهید.
هیچ وقت برای دنیای دیگران، اخرت خود را از دست ندهید، بی اخلاقی و ولنگاری و .... هم در متن اخبار و هم در کامنت ها به وضوح روشن می شود.
و همه بدانیم نسبت به حرف، سخن و ... مسولیم و قطعا مورد سوال قرار می گیریم.
یاعلی
تلنگر مومنامه
Iran, Islamic Republic of
مخاطب: وجدان هر انسان
دوستان عزیز، لطفا اخلاق سیاسی را در کنار سیاست داشته باشید، همه شما ها قطعا پیرو گزینه ای هستید و بالطبع دوست دارید گزینه خودتان مدیر شود، اما این لزوم نمی شود که سایر بزرگواران (هر شخصی باشد)، بدون اطلاع از آن شخص و رفتار و اخلاق و کردارش، تهمت و افترا به آن نسبت دهید.
هیچ وقت برای دنیای دیگران، اخرت خود را از دست ندهید، بی اخلاقی و ولنگاری و .... هم در متن اخبار و هم در کامنت ها به وضوح روشن می شود.
و همه بدانیم نسبت به حرف، سخن و ... مسولیم و قطعا مورد سوال قرار می گیریم.
یاعلی
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
مهندس جمشید حسینی خواه یادگار 8سال دفاع مقدس و دانش آموخته دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز و مهندس صنایع از دانشگاه صنایع دفاعی شاهین شهر. با هوش و مستعد و توانمند
Romania
جناب زارع پور از مدیران بااخلاق و کار بلد استان هستند .در عرصه های مختلف اموزشی و تربیتی کارنامه خوبی دارند . یک توصیه به نمایندگان استان که اموزش و پرورش را جدی تر بگیرید و گزینه هایی در خور وشان این دستگاه معرفی نمایید.
Iran, Islamic Republic of
متن سست و بی ارزشی نوشتی،طایفه گرایی منسوخه
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
کار و اثارش دیاره عزتخواه نه رته ایقیر حاشیه درست کرده اگر هم ره وای بحال ای سازمان
Romania
اگر از نزدیک جناب عزتخواه میشناختید این حرف نمیزدید
صیادی
Iran, Islamic Republic of
یقینا با توجه به توانمندی، درایت و تجربه ای که دکتر موحدزاده دارند . شایسته تر و معقول تر هستند . ایشان مورد حمایت طیف ها هستند
Romania
فقط دکتر موحد زاده
سعید بابکان پور
Iran, Islamic Republic of
گزینه علمی و بی حاشیه و مردم دار دکتر فروغی مقبولیت خوبی داره بین فرهنگیان استان
Romania
موحد زاده مردی باتقوا توانمند باسواد انقلابی و ارزشی دارای مدرک دکترا از دانشگاه دولتی شهید چمران اهواز متخصص درعلم امار وروانشناسی بی شک درزمینه تحقیقات و پایان نامه های دانشجویی کمتر کسی به پای ایشان می رسند الحق والانصاف ایشان شایسته سکان مدیریت آموزش وپرورش استان می باشند
چراکه نه …….
ایشون به عنوان یکی از ارکان اصلی ستاد دکتر ایت الله رییسی در استان و مسئول ستاد ایثارگران رییس جمهور محترم بودند
بویراحمد سفلی بااین انتخاب باید به خود ببالد هرچند که خبرهایی مبنی بر مخالفت نماینده کنونی بویراحمد و نا به گوش می رسد
که این را نادیده گرفته و نشان از زوال زودرس آقای نماینده می دانیم
به طایفه شریف و نجیب بادلانی که چنین فرزندانی را تربیت کرده تبریک می گویم
البت ایشان یکی از معدود نیروهای فکری ارزشی و باسواد این طایفه است
اامیدوارم این موضوع تحقق یابد تا شاهد شکوفایی علم وفرهنگ و استعداد در استان باشیم
درود .وصد درود به جریان ائتلاف درود براستاندار انقلابی و درود بر سید ناصر عزیز و یادگار پایی که جا ماند
محمدی
Romania
دکتر روشنفکر با بهترین انتخاب جان تازه ای به اموزش و پرورش میدهد.
بهرام موحدزاده جوان انقلابی ، متعهد و با سواد
علیرضا
Romania
بازگشت عزت به آموزش و پروش استان با عزتخواه
Iran, Islamic Republic of
اخ سی لودابیل وته کوتاه نیان همه پستل کبنا ایخو وشو بیه
Romania
دکتر موحدزاده درد آموزش و پرورش را میشناسد .
تحصیلات مرتبط با آموزش و پرورش دارد .
تجربه بسیار زیادی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش دارد . سالها در آموزش و پرورش و دانشگاههای فرهنگیان خدمت کرده است .
قطعا مناسبترین و معقولترین گزینه هستند
پس بیاییم با انتخاب موحد زاده امید را در دل فرهنگیان زنده کنیم
مقداد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خواهشا اینقدر موحد زاده و فروغی رو بزرگ نکنید بخدا قسم مدیر مدرسه هم برای فروغی زیاده کسی ک سابقه اجرایی در سطح کلان آموزش و پرورش رو نداره سنگینی رزومش به مدیر مدرسه بودنه چطور میخواد آموزش و پرورش رو اداره کنه ، بهرام موحد زاده هم دانشگاه پیام نور نابود کرد میخواد بیاد آموزش پرورش هم نابود کنه؟ مرادی هم ک اصلاح طلب چطور روش هست دنبال پست باشه؟ عزت خواه رو هم نمیدونم کیه طرفداراش یه رزومه ازش بزارن ، ننگ بر استان ما که دوباره حسینی خواه ک حتی مدیر مدرسه رو در کارنامش نداره میخواد مدیر کل بشه جمع کنین بابا با این گزینه هاتون ،
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع شما عضو شورای شهر یاسوج=مدیرکل است رزومه قوی دارند اقای دکتر فروغی دبیر کمیسیون فرهنگی ورزشی کلاش شهر های کشور عضو شورای اموزش پرورش رییس کمیسیون اموزش و پژوهش شورای شهر یاسوج و....
Iran, Islamic Republic of
مرد باید رودرو حرفشو بزنه ادرس بده بیام خدمتت
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای طرز بحث و مجادله شما
عبادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرام موحد از نخبگان و فرهنگیان متدین و پای کار هستند انشالله حضور ایشان در راس هرم آموزش و پرورش موجب رشد و تعالی آموزش و پرورش شود
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
قطعا دکتر موحد زاده با سابقه کاری و سواد و تخصصی که دارن بهترین گزینه هستند
ایشون فردی آگاه به نیازهای اداره ی بحران زده ی آموزش و پرورش هستند که قطعا با درایت و تخصصشون میتونن این اداره رو نجات بدن
وقت اون رسیده که کار رو به کاردان بسپاریم
Iran, Islamic Republic of
ایها الناس من کاری به روشنفکر ندارم مخاطبینم هم بویراحمد سفلی هست هم علیا وهم پیروان هدایت خواه ووهمه وهمه هرچی خوندم هیشکه ازخدا نمیترسه حتی این کبنا که فقط درآمدش داخل این چیزاست چقدر عمردارید وبه چی امیدوارید که اینقدر خودرا آویزان این وآن می کنید من زاده بویراحمد سفلی هستم چهل اندی ستل ازانقلاب می گذره ماها همیشه رای می دادیم به کسانی ا دیگر مناطق اگر گاوی وگوسفندی یا مرغی داشتیم براشون ذبح می کردیم بدون اینکه دیده شویم حال سکان بدست روشنفکر رسید تا امروز هدایتخواهی که دوازده ساله مردم دست رد با سینه اوزدند تا الان ده نیرو بواسطه این استاندار کاشته چطوری یکی قیام نمی کنه مگه زارعی ازپلیس راه به پائین یک بخشدار گذاشت چطوری مردم سفلی یکتون اعتراض نکردید واما هدایتخواه چند سال نماینده بود کجا تشریح کرد که چقدر بودجه آوردم دنبال کدوم طرح بود باید/تا جواب سلامت رابدهد ولی به والله اسم اعظم خداوند قصد طرفداری ندارم من باب موعظه می گویم اتقوالله اتقواله ازخدابترسید ازخدابترسید وکلام اخر همین موضع گیریها وشیطنت ها بود که شابی ها ومابی ها وحتی پرهای درخت بلوط هم به زمین می افتاد می گفت یا مهدی حاج مهدی تا این کارشکنی ها می باشد بدانید وبدانید اگر هدایت خواه با آرپیچی و اون یکی با تانک زرهی واین یکی با قوم یاجوج وماجوج بیاید این اتحاد روز بروز بیشتر وبیشتر وبیشتر وبیشتر می شود
Romania
درود بر شما
بهرام موحد زاده مناسبترین گزینه است
sm
Iran, Islamic Republic of
یه بنده خدایی یه زمانی توی شورای شهر یاسوج رای اورد،کل فامیلشو پیمونکار کرد از برادرش گرفته تا ... رانت خواری همینه دیگه ؛حالا جز گزینه های مدیر کلی شده ، ایندفه چی می خواد بشه خوا میدونی
Iran, Islamic Republic of
همین دوساله هرکی میگذاره، عمرش کوتاهه
Iran, Islamic Republic of
خبری از سادات لوداب نیست، سینه زنان کجایند؟
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آموزش بچه بازی شده ایگه مورچه تا بال دراوه موقع زوالشه ///
وفا
Iran, Islamic Republic of
همه از مدیریت حاج زارع پور تعریف می کنند هیچکدام از اینا نمی تواند بهتر از زارع پور باشند اگر گزینه ای مثل دکتر آسپار مدیرکل شود می توان گفت که شایدبهتر از زارع پور عمل کند
دبیر آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
اگر این گزینه ها 0/1 رزومه موحد زاده رو داشتن جای بحث باقی میماند اما در حال حاضر اصلح ترین و انقلابی ترین فرد موحد زاده است و بس
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان حرمت همدیگر را نگه دارید
این عزیزان هرکدام شایستگی هایی دارد مواظب حرف زدن خود باشیم اینها همگی ویژه حرمت همدیگر را دارند فقط دارند قربانی تصمیم غلط آقای نماینده میشوند نماینده ای که متاسفانه یه لشکر لیست داده برای مدیریت آموزش و پرورش!!!
نماینده ضعیفی که بعداز شش ماه از شروع بکار دولت جدید هنوز نتوانسته یک مدیر انتصاب کند
ریز بین
Iran, Islamic Republic of
چه تیم ضعیفی دارد بنده خدا(ب-م)، که فریاد جنوب خبر می زند همه کامنت ها از یک نفره، کبنا خبر میزند همون نظرات فریاد جنوب اینجا دوباره کپی میشن.
دوست عزیز لااقل یکم خلاقیت نشون بده و متن های جدیدی بیاد تو ذهنت.😄😄😄
....
Iran, Islamic Republic of
بخدا با حب و بغض متن نوشتن راه به جایی نمی برد، هواداران برخی از بزرگواران که سعی می کنند سریع متن بزنند، احساس میکنند این متن ها خروجی دارد و نمی دانند صرفا برای حمایت از اون شخص، پا روی چه اصولی میگذارند.
راستی اون دانشجوی اقای موحد چه فعاله، تو ۳ سایت همین متن رو نوشته.😄😄😄
مهدی
Romania
با سلام دربین گزینه های مطرح شده،اقای سید نظام مرادی بهترین گزینه هست ،،اگه هم یبار میخواهید اقای روشنفکر نماینده مجلس باشه ،باز هم لودابیا انتخاب شوند که عملکرد انها در شهرستان خوب نشان دادند ،،من از لیدرهای آقای روشنفکرم ولی خدایی بسیار پشیمانم
رز
Iran, Islamic Republic of
چرا پیامای من نمیان بالا..
Iran, Islamic Republic of
عجبا
Iran, Islamic Republic of
بابا پیامای من نمیان بالا..
پردیس
Romania
سلام دربین گزینه ها اقای اندرخور بهترین گزینه هستش ایشون هم سابقه کاری خوبی دارند هم تو این مدت ک تو عشایر خدمات زیادی ب مناطق محروم کرده و با درد همه محرومان اشنایی دارند امیدوارریم ک با رسیدن ب این منصب اموزش و پرورش ب اوج عزت خود برسد باشناختی ک ما ازایشون داریم شاهد تغییرات خوبی خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
داریوش
Iran, Islamic Republic of
از بین این افراد جوانترین، انقلابی ترین و متفکر رین فرد با دیدگاه باز دکتر فروغی فرد میباشد.کسی که در قامت یک معلم در دورترین مناطق لوداب و مارگون بوده تا شورای شهر یاسوج.بی شک خود این فرد بالای ٢٠هزار رای در سبد دارد که تمامی این افراد منتظرند ببینند که روشنفکر اینجا هم شایسته سالاری را فدای سیاست کاری می‌کند یا نه.ایشان تنها فرد متدین و اندیشمندی هستند که می‌توانند سکانداری لایق برای این مجموعه باشند.بخداقسم با وجود اینکه اینجانب غیربومی هستم و ٢٩ سال در این شهر خدمت کرده ام فردی لایق تر از این عزیز را برای خدمت به همکارانم نمیبینم.ما که دیگه سال آخری هستیم
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1