کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گپ‌وگفت رئیس ستاد جوانان رئیسی و تاجگردون؛ فضلیت: آقای تاجگردون شما عامل این همه بدبختی هستید / تاجگردون: نه فقط 5 دقیقه بلکه 5 ساعت با بالاتر از جنابعالی هم مناظره خواهم کرد

16 دی 1400 ساعت 23:57

گپ و گفت‌ علی‌اصغر فضیلت‌فرد رئیس ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بویراحمد با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و دهم با یک درخواست و لبخندی به پایان رسید.


گپ و گفت‌ علی‌اصغر فضیلت‌فرد رئیس ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بویراحمد با غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و دهم با یک درخواست و لبخندی به پایان رسید.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دوره‌های نهم و دهم با دعوتنامه دانشجویان خط امام دانشگاه یاسوج به منظور سخنرانی پیرامون بودجه 1401 به این دانشگاه دعوت شد که سخنرانی او به هر علتی لغو شد. تاجگردون، افراد و خبرنگارانی که برای پوشش خبری و شنیدن صحبت‌های او به دانشگاه آمده بودند، به راه‌ها و درب‌ها و گیت‌های بسته خوردند و برگشتند. غلامرضا تاجگردون در پارک مهرورزی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع تعدادی از مردم که بعضاً کارکنان و مدیران سابق ادارات مختلف بودند، حاضر شد و با آنها دیدار کرد. در همین حین، علی‌اصغر فضیلت‌فرد که از چهره‌های فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان بویراحمد می‌باشد نیز در جمع تاجگردونی‌ها حاضر شد و خطاب به غلامرضا تاجگردون رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: می‌خواهم با شما پیرامون عملکردتان مناظره کنم.
فضیلت‌فرد در ادامه گفت: کاش این مراسم برگزار می‌شد، تا حداقل می‌توانستیم با هم گفت‌وگویی انجام می‌دادیم. شما که الحمدالله از 42 سال عمر انقلاب اسلامی، به غیر از 5 سالش که الکی دست محمود احمدی‌نژاد (رئیس جمهور اسبق ایران) بود، بقیه‌‍اش دست شماها بود. برنامه و بودجه هم دست شما و امثال شما بود.
وی افزود: در 8 سال دولت آقای روحانی که الفبای برنامه و بودجه را نمی‌دانست باز هم شما بودید. عامل این همه گرانی و بدبختی، بنزین، دلار و خیمه شب بازی برجام شما بودید. برایم خیلی جالب است و آمده‌ام سئوال کنم که واقعاً آن چیزی که آقای زاکانی می‌گفت؛ پُرویی نجومی. الان تعجب می‌کنم. [در همین حین برخی از حاضرین از حرف‌های فضیلت به شدت گلایه‌مند شدند که تاجگردون گفت: اجازه بدهید، حرف‌شان را بزنند.]
این فعال سیاسی شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد: من دارم محترمانه صحبت می‌کنم.
فضلیت‌فرد ادامه داد: سئوال من این است، شمایی که خودتان باعث و بانی اینهمه بدبختی هستید، با چه رویی می‌خواهید در باره بودجه 1401 صحبت کنید. [ برخی از حاضرین مجدداً خطاب به فضیلت بیان کردند که باعث و بدبختی شماها هستید.] فضیلت ادامه داد: من دارم علمی صحبت می‌کنم که تاجگردون به او گفت: علمی صحبت نمی‌کنید، اما صحبت‌تان را ادامه دهید.]



به گزارش کبنا، یکی از حاضرین به فضیلت گفت: از طرز صحبت‌هایتان مشخص است که دارید، توهین می‌کنید. تاجگردون از حاضرین خواست که سکوت کنند تا حرف‌هایش را بزند.
علی‌اصغر فضیلت‌فرد فعال سیاسی و فرهنگی شهرستان بویراحمد در ادامه صحبت‌هایش خطاب به تاجگردون، گفت: آیا این امکان برای شما فراهم است، میز و مجوزش با ما. آیا حاضرید با بنده که یک دانشجو هستم در خصوص عملکرد بودجه‌ای خودتان مناظره کنیم.
تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که حرف‌های فضیلت را با دقت گوش داد خطاب به او گفت: بله، حاضرم.
تاجگردون با بیان اینکه 5 دقیقه صحبت کردی، یک دقیقه گوش بده، ادامه داد: مناظره را در وسط دانشگاه و فضای آزاد بگذارید، 5 دقیقه که هیچ 5 ساعت با جنابعالی و بالاتر از جنابعالی صحبت خواهم کرد.
به گزارش کبنا، تاجگردون در ادامه با فضیلت دست داد و با لبخندی از او خداحافظی کرد. 
بنا بر این گزارش، علی اصغر فضیلت فرد، دکترای حقوق، فعال سیاسی و فرهنگی و رئیس ستاد جوانان سید ابراهیم رئیسی در ‌شهرستان بویراحمد و از شاگردان ستار هدایت‌خواه است.


کد مطلب: 443228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443228/گپ-وگفت-رئیس-ستاد-جوانان-رئیسی-تاجگردون-فضلیت-آقای-عامل-این-همه-بدبختی-هستید-نه-فقط-5-دقیقه-بلکه-ساعت-بالاتر-جنابعالی-هم-مناظره-خواهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1