تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۴۳۰۹۱
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد / هاشمی: تلاش برای رفع مشکلات اجتناب ناپذیر است

۰
کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد / هاشمی: تلاش برای رفع مشکلات اجتناب ناپذیر است
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، به فراهم کردن زمینه لازم برای بازگشایی حضوری گام به گام دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: حضوری شدن تدریجی دانشگاه ها محتمل است و در این رابطه نیاز به هماهنگی و همکاری بیشتر دانشگاه ها و دستگاه های خدمات دهند و بخش خصوصی است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (13 دی ماه 1400) سیدجواد هاشمی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان، رفع مشکلات مسائل رفاهی از جمله، خوابگاه، ایاب و ذهاب و تامین مواد غذایی در دانشگاه ها را ضروری عنوان کرد و گفت: نیازمند همکاری و هماهنگی دانشگاه ها با شهرداری، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مرتبط هستیم.
وی تصریح کرد: هر چند در شرایط کنونی که سویه جدید کرونا امیکرون هم شیوع پیدا کرده است، بازگشایی حضوری دانشگاه ها آسیب هایی دارد و عدم بازگشایی دانشگاه ها هم آسیب ها و مشکلات خاص خودش را دارد اما باید برنامه ریزی لازم را برای هر دو سناریو داشته باشیم.  
معاون سیاسی و امنیتی استانداری تاکید کرد: باید حداقل نیازهای دانشگاه‌ها را آماده کرده و براساس درخواست آنها برای بازگشایی حضوری زمینه فراهم شود تا اگر ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد و دانشگاه‌ها امکانات و اقدامات لازم را داشتند آموزش‌ها در آینده حضوری باشد.
هاشمی با اشاره به کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی استان گفت: تلاش برای رفع مشکلات مطرح شده بابت مسائل رفاهی مانند خوابگاه‌ها، تغذیه و ایاب و ذهاب در دانشگاه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
هاشمی به دغدغه‌های دانشجویی و جامعه دانشگاهی در روزهای کرونایی اشاره کرد و افزود: آموزش سیستم‌ آنلاین هرچند تجربه متفاوتی است اما قطعا مشکلاتی را نیز برای دانشجویان و اساتید داشته است و بر کیفیت آموزش اثر گذاشته است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به موضوع واکسیناسیون اساتید و دانشجویان اشاره کرد وگفت: ضرورت دارد برآورد آماری در این خصوص ارائه شود.
در این نشست روسای دانشگاه های استان مشکلات خود را بیشتر در رابطه با خوابگاه های دانشجویی، وسایل نقلیه برای ایاب و ذهاب دانشجویان و گران بودن اقلام و مواد غذایی - سلف سرویس بیان کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1