تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۰۵۷
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام، شهید عادلی‌نژاد و یادواره شهید سلیمانی را تشریح کرد

۰
فرماندار بویراحمد مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام، شهید عادلی‌نژاد و یادواره شهید سلیمانی را تشریح کرد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد در شورای اداری، مراسم تشییع شهدای گمنام، شهید عادلی‌نژاد و یادواره شهید سردار سلیمانی را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 12 مرداد ماه 1400) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.
این نشست با دستور کار هماهنگی جهت تشییع و برگزاری مراسم شهدای گمنام و شهید قربان عادلی نژاد در سالن فرمانداری برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست. رمز ماندگاری شهدا دلایل متعددی دارد و یکی از مهمترین ویژگی شهدا این بود که به خدا وصل بودند و به غیر از خدا به هیچ چیزی متکی نبودند.
وی با اشاره به خاطره‌ای از یکی از شهدا، گفت: یکی از شهدا در حال نوشتن وصیت نامه‌اش قبل از عملیات بود که در حین نوشتن وصیت نامه از رزمنده دیگری از او سئوال می‌کند که عکس کنار دستتان متعلق به کیست، آن شهید والا مقام بیان داشت متعلق به فرزند خردسالم است. شهدای ما برای دفاع از میهن اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان و مال و خانواده‌هایشان گذشتند. اینجا هست که می‌تواند به ارزش یاد و گرامی داشت خاطره شهدا پی برد.
وی افزود: انسان باید فقط از خدا بترسد.
فرماندار بویراحمد در ادامه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهادت سردار سلیمانی از زمان حیاتش پرخیر برکت تر بود. هر کس که از خدا بترسد، خداوند متعال کاری می‌کند که همه از او بترسند.
وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه بیش از گذشته گسترش و توسعه پیدا کند. مدیران و مسئولان باید ترویج فرهنگ شهید و شهادت را در محیط کاری خود مدنظر قرار دهند. مدیران فراموش نکنند که پا جای کسانی گذاشته‌اند که جانشان را برای سربلندی و سرافرازی این مملکت گذاشته‌اند.

مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهید سردار سلیمانی در یاسوج، گفت: ادارات دولتی و مدیران برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم پای کار باشند. شهادت متعلق به هیچ کسی یا نهادی نیست.
وی افزود: قدم بر داشتن در مسیر شهدا عاقبت بخیری به دنبال دارد.
در ادامه این نشست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد برنامه‌های تشییع و تدفین شهید عادلی نژاد و شهدای گمنام و سالگرد شهید سلیمانی را تشریح کرد و گفت: صبح روز دوشنبه (13 دی ماه 1400) ساعت 7 و 30 دقیقه صبح شهدای گرانقدر از جلوی کنگره شهدا به سمت شهرستان مارگون حرکت خواهد کرد و همزمان در این شهرستان یادواره شهید سلیمانی برگزار می‌شود.
احمدی ادامه داد: همچنین مراسم یادواره سردار شهید سلیمانی و شهدای گمنام و شهید عادلی نژاد روز دوشنبه (13 دی ماه 1400) در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در روز سه شنبه ساعت 8 صبح مراسم یادواره این شهدا در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار خواهد شد.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: روز سه شنبه پیکر مطهر شهید عادلی نژاد به سمت زادگاه شهید، روستای دمچنار حرکت داده می‌شود.
احمدی در ادامه گفت: روز چهارشنبه (15 دی ماه 1400) تشییع پیکر شهدا برگزار می‌شود که از صبح ساعت 8 صبح جلوی کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد و نهایتاً شهید عادلی نژاد در گلزار شهدای یاسوج و شهدای گمنام در روستای تل دراز لوداب به خاک سپرده می‌شوند.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین مراسم الزامی است و همچنین تدابیر لازم برای غربالگری و واکسیناسیون کرونا انجام می‌گیرد.










 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1