تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۴۲۶۲۰
عضو شورای وحدت اصول‌گرایان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مسئولان از چه می‌ترسند که از بانوان اهل پژوهش و مطالعه استفاده نمی‌کنند / بانوان متعهد انقلابی می توانند راهگشا باشند

۷
۰
مسئولان از چه می‌ترسند که از بانوان اهل پژوهش و مطالعه استفاده نمی‌کنند
کبنا ؛عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد حضور بانوان در مسائل سیاسی استانی کمرنگ است که اگر در رأس مسائل تربیتی، اموزشی، فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بانوان متعهد انقلابی قرار بگیرند می‌توانند راهگشا باشند.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 29 آذرماه 1400) اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز، «سیده زهرا موسوی» عضو شورای وحدت اصول‌گرایان در این نشست، اظهار داشت: اگر جامعه ما مشکلات فرهنگی نداشت، امروز دولت در حد استان مستقر شده بود، یکی از دلایل اصلی که دولت هنوز مستقر نشده به مشکلات فرهنگی استان برمی گردد.
موسوی بیان کرد: ما با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستیم، کسانی که دوست دار نظام و انقلاب هستند، امیدی برایشان ایجاد شده که دولت بتواند راهگشا باشد، ضمن اینکه خوشحال هستند، نگران هم هستند که دولت نتواند موفق شود.
وی اظهار کرد: کسانی منتقد هستند معتقدند که سه قوه از جمله مجلس و دولت و قوه قضاییه همراهی با هم دارند و معتقدند که نمی‌توانند ایرادات را متوجه دیگران کنند.

بیشتر بخوانید:

نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است

ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم / دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان بدهی دارد

پناهی: مطالبات ما به نفع عموم مردم و در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است / دانشی: شورای وحدت به معنای واقعی کلمه به دنبال وحدت است

وی بیان کرد: ما به مردم نیاز داریم و باید بتوانیم از مردم بخواهیم در انتخابات شرکت کنند. با وضعیتی که تشکیلات‌ها ارتباطی با بدنه دولت ندارند، دلسوزانه نیستند، و حضرت آقا نیز تأکید کردند که نمایندگان در کار قوه مجریه دخالت نکنند، اما امروز در تهران بر سر انتخاب یکی از فرمانداران، استاندار تهران صدایش درآمده بود.



عضو شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: استان ما نخبگانی دارد که ممکن است مورد توجه مسئولان قرار نگیرند و با حرف‌هایی که درباره این افراد زده می‌شود از گزینه‌های انتخاب مدیران کنار بروند، باید به مسئولین نصیحت کرد که نخبگان انقلابی را با تدبیر و برنامه ریزی بر سر کار بیاورند. اگر ما درجا بزنیم مردم ناامید می‌شوند.
موسوی در پایان گفت: ما از نظر بعد فرهنگی و سیاسی باید با مردم صحبت کنیم، درصد حضور بانوان در مسائل سیاسی استانی کمرنگ است که اگر در رأس مسائل تربیتی، اموزشی، فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بانوان متعهد انقلابی قرار بگیرند می‌توانند راهگشا باشند، ولی نمی‌دانم چرا بانوان اهل پژوهش و مطالعه و با برنامه را نمی‌توانند بربتابند، از چه می‌ترسند که از بانوان استفاده نمی‌کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

خادم
Iran, Islamic Republic of
هم اینو کم داشتيم
شاهد روزگار
Romania
ایشان پژوهشگر در کدام حوزه هستند؟؟؟؟
تا الان چند کار پژوهشی انجام داده اند
دنا خومی
Romania
دوستان اصولگرا چقدر جلسه تشکیل می دهند!!!!
حالا خروجی این جلسات چه هست؟؟؟
قرار هست چکار کنند!!!!؟؟؟؟
با وجود پدر سالار سیاسی آنها ( هدایت خواه) بعید است بتوانند کاری انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
تا الان که دولتت نه تنها موفق نبوده بلکه داره مردم رو نابود میکنه مردم الان دارند قدر دولت روحانی رو با سنگ اندازیها ی زیادی که میکردن براش .میدونن
تهرون
Iran, Islamic Republic of
اوف دردشونه بزنه و مو که از یکی مثل تو استفاده نیکنن
شورسر
Iran, Islamic Republic of
یا حضرت عباس تو د کییی. تو سیچه ؟
Iran, Islamic Republic of
والا کشور سی تو خوبه
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1