تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۴۲۶۱۰
کبنا گزارش می دهد؛

معاون اقتصادی رییس جمهور: افزایش دوبرابری یارانه از دی ماه / چرا از ۲برابر شدن یارانه‌ها نباید خوشحال شویم؟

۸
۰
معاون اقتصادی رییس جمهور: افزایش دوبرابری یارانه از دی ماه / چرا از ۲برابر شدن یارانه‌ها نباید خوشحال شویم؟
کبنا ؛معاون اقتصادی رییس جمهور از دو برابر شدن یارانه‌ها از دی ماه امسال خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (29 آذرماه 1400) محسن رضایی  گفت: مبلغ یارانه را در سند بودجه ۱۴۰۱ دو برابر کردیم که رییس جمهور تاکید داشت که ما سه ماه باقی مانده سال ۱۴۰۰ هم این کار را انجام دهیم. مسوولان اجرایی تلاش خواهند کرد که ۳ ماه باقی مانده هم یارانه‌ها دو برابر شود.  اگر خوب اجرا شود هر خانواده ۴ نفره ۸۰۰ هزارتومان کالا و پول دریافت خواهند کرد.
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: به مسوولان اجرایی گفته شده از دی ماه باید این کار اجرا شود. قرار بود در آذرماه باشد اما به دلیل اینکه بن کارتی که قرار است بخشی از یارانه به مردم بدهند آماده نشده بود به دی ماه افتاد.
رضایی افزود: رییس جمهور از مسوولان اجرایی خواست کاری که در بودجه سال آینده می‌خواهیم شروع کنیم که براساس آن به هر خانواده ۴ نفره ۸۰۰ هزارتومان پول و کالا بدهیم در این سه ماه هم این کار صورت بگیرد و این خبر خوشی بود که گفتم.

چرا از ۲برابر شدن یارانه‌ها نباید خوشحال شویم؟
عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به افزایش دوبرابری یارانه‌ها از دی ماه عنوان کرد: منابع افزایش یارانه‌ها را قرار است از مابه‌التفاوت نرخ ارز و محل هدفمندی یارانه‌ها در نظر بگیرند.
به گزارش کبنا به نقل از ایلنا، محسن علیزاده درباره افزایش دو برابری یارانه‌ها که محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اعلام کرده است از دی ماه اجرایی خواهد شد و اینکه آیا چنین مطلبی قبل از ارائه بودجه توسط دولت به مجلس عنوان شده بود، گفت: این مطلب به دفعات، قبل از تقدیم لایحه بودجه به مجلس توسط دولت مطرح شده بود.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی ما این بود که حتماً دولت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بیاید مابه التفاوت آن را در قالب یک یارانه به خانواده‌ها بپردازد اما مکانیسم اینکه به ازای هر فرد چقدر در نظر گرفته شده و چگونه پرداخت شود تاکنون به طور شفاف اعلام نشده است ولی کلیات همان شکلی است که آقای رضایی به آن اشاره کرده‌اند و تا این لحظه شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد افزایش یارانه‌ها را داشته باشیم و از آن سمت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حذف شود.
وی تاکید کرد: منابع افزایش یارانه‌ها را هم قرار است از مابه‌التفاوت نرخ ارز و محل هدفمندی یارانه‌ها در نظر بگیرند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آمحسن وعده ۴۵۰ هزارتومانی یارانه ها چه شد واقعا تا کنون هر وقت در انتخابات حضور داشت به ایشان رای دادم نه به شعار یارانه ای ایشان رای میدادم به توانمندی های ایشان رای میدادم الان فهمیدم که سخت اشتباه می کردم ایشان خیلی ضعیفتراز انی است که فکر می کردند الان هم مشخص شد که فقط به فکر خودش بود چون تا کنون هم در این دولت نتوانسته از نیروهای پشتیبان و حامی خود حمایت کند
Iran, Islamic Republic of
.ایشون خودش را با یه پست تشریفاتی و بدون اختیار سبک کرد .متاسفم براش که حتی در حد قالیباف هم نتونست جایگاه بگیره./ معاون اقتصادی یه جایگاه بی مفهومی است تا وزیر اقتصاد رئیس کل بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه هست .اگر آبرومندانه تو مجمع میموند خیلی بهتر بود ولی با این پست دیگه برای همیشه تمام شد و دیگه نمیتونه حرف بزنه .مردم روزی از محسن رضایی قطع امید کردن که میگفت 1000تا آمریکایی اسیر بگیریم و برای آزادی پول مطالبه کنیم .این تفکر رضایی است متاسفانه .حالا هم برای یارانه مردم جدی نمیگیرند
ص
Iran, Islamic Republic of
قطعا سال اینده بنزین را افزایش خواهند دادبعد نگید انتخابات تکلیف شرعی است
Iran, Islamic Republic of
شما کاسب گرانی هستی شایعه میکنی؟
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
یارانه دوبرابر ولی افزایش قیمت ها 6 برابر؟!
Iran, Islamic Republic of
ای علمای اقتصاد به داد مردم فقیر برسید ای مراجع بداد مردم برسید والله مردم با افزایش یارانه نابود میشون آقای رضایی شما نظامی هستین و اقتصاد شما استالینی
محسن رضایی بدون برنامه است. مسئولین ما فقط خوب حرف می زنند . در میدان عمل هیچ به هیچ!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انشالله که آقای رئیسی از استادان واقعي و با تجربه درعلم اقتصاد جهت مشکلات موجود بهره بگیرند .
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1