تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۲۵۵۰
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 94 درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند

۰
بیش از 94 درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تزریق واکسیناسیون بالغ بر 98 درصدی معلمان در مرحله اول و تزریق بیش از 91 درصدی در مرحله دوم گفت: ۹۴ درصد دانش آموزان دز اول و ۸۴ درصد دز دوم را دریافت کرده اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هادی زارع‌پور؛ اظهار کرد: تیم‌های نظارتی به صورت مستمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت دارند و گزارش عملکرد مدارس درخصوص بازگشایی و اقدامات انجام شده برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سامانه ثبت و بررسی می‌شود.
وی به اعزام نیروهای ارزیاب در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری ارزیابی‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، بطور قطع فاصله گذاری رعایت خواهد شد.
زارع‌پور افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آسیب‌پذیری مدارس نسبت به بخش‌های دیگر جامعه نظیر تجمعات پائین است چرا که مدارس با توجه به گروه‌بندی، نظارت مدیر و شورای سلامت مدرسه خطر ابتلا بین دانش‌آموزان را کاهش می‌دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تزریق واکسیناسیون برای معلمان مدارس گفت: خوشبختانه تاکنون بالغ بر 98 درصد معلمان استان دز اول و بیش از 91 درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان هم دز اول و ۸۴درصد دز دوم را دریافت کرده و استان کهگیلویه و بویر احمد همچنان رتبه اول را از این نظر در کشور دارد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1