کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 94 درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دریافت کردند

28 آذر 1400 ساعت 11:40

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تزریق واکسیناسیون بالغ بر 98 درصدی معلمان در مرحله اول و تزریق بیش از 91 درصدی در مرحله دوم گفت: ۹۴ درصد دانش آموزان دز اول و ۸۴ درصد دز دوم را دریافت کرده اند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، هادی زارع‌پور؛ اظهار کرد: تیم‌های نظارتی به صورت مستمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت دارند و گزارش عملکرد مدارس درخصوص بازگشایی و اقدامات انجام شده برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سامانه ثبت و بررسی می‌شود.
وی به اعزام نیروهای ارزیاب در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری ارزیابی‌های کرونایی اشاره کرد و گفت: در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، بطور قطع فاصله گذاری رعایت خواهد شد.
زارع‌پور افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آسیب‌پذیری مدارس نسبت به بخش‌های دیگر جامعه نظیر تجمعات پائین است چرا که مدارس با توجه به گروه‌بندی، نظارت مدیر و شورای سلامت مدرسه خطر ابتلا بین دانش‌آموزان را کاهش می‌دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تزریق واکسیناسیون برای معلمان مدارس گفت: خوشبختانه تاکنون بالغ بر 98 درصد معلمان استان دز اول و بیش از 91 درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: بیش از 94 درصد دانش آموزان استان هم دز اول و ۸۴درصد دز دوم را دریافت کرده و استان کهگیلویه و بویر احمد همچنان رتبه اول را از این نظر در کشور دارد.

 


کد مطلب: 442550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442550/بیش-94-درصد-دانش-آموزان-کهگیلویه-بویراحمد-واکسن-کرونا-دریافت-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1