کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل سازمان صمت استان خبر داد :

طرح ویژه نظارتی شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد

25 آذر 1400 ساعت 11:32

مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح ویژه نظارتی شب یلدا خبر داد.


مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح ویژه نظارتی شب یلدا خبر داد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، امروز پنج شنبه (25 آذرماه 1400) مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ آغاز و تا پایان روز ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ بمدت ۱۰ روز ادامه دارد.
سالار حسین پور گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت های مشترک ویژه ای در دو تایم صبح و عصر با حضور بازرسان سازمان صمت،تعزیرات حکومتی،بازرسان بهداشت محیط،بازرسان اتاق اصناف،بازرسان جهاد کشاورزی و بازرسان بسیج اصناف کلیه بازار استان و شهرستانهای تابع را رصد و کالاهای پر مصرف این ایام شامل انواع آجیل و خشکبار،شیرینی جات و میوه های پر مصرف خصوصا انار،سیب،پرتقال و هندوانه را بدقت بررسی و با متخلفین برخورد قانونی و قاطع لازم بعمل خواهد آمد.
وی در ادامه بیان داشت: اولویت نظارت بر بازار را کالاهایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار ذکر کرد و افزود: این طرح تا پایان روز و شب یلدا در کلیه نقاط استان ادامه دارد.
وی با بیان این که بازرسان در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند خاطرنشان کرد: با توجه به این که تقاضا برای خرید میوه، آجیل، خشکبار، طلا و بدلیجات در آستانه شب یلدا، افزایش می یابد، طرح تشدید نظارت بر بازار در این بخش اجرا می شود.
وی اضافه کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات اقتصادی، مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه 124 بازرسی صنعت،معدن و تجارت گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.


کد مطلب: 442437

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442437/طرح-ویژه-نظارتی-شب-یلدا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1