تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۴۲۸
کبنا حواشی مسائل سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کرد

«پپسی» برای خود پرونده سیاه برای دیگران!

۳۱
۲
«پپسی» برای خود پرونده سیاه برای دیگران!
کبنا ؛بعد از انتقادات شدید سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از عملکرد مدیریتی پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با طرح این مطالب که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جایگاه مقدس سلامت و درمان را طایفه‌ای و قومی کرده است و من با این رویه مبارزه خواهم کرد [کلیک کنید] مورد واکنش‌های زیادی قرار گرفت و عده‌ای تلاش می‌کردند که این حرف‌های سید ناصر حسینی‌پور را طایفه‌ای و قومی و منطقه‌ای قلمداد کنند. سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت خیلی سریع متوجه این موضوع می‌شود و در بیانیه‌ای به این واکنش‌ها پاسخ داد [کلیک کنید] و نوشت: «به من مجال و فرصتی داده شد تا صمیمانه و خالصانه‌ترین ترین احساسات خودم را به تمام اقوام و طوایف بویراحمد تقدیم کنم و باز اعلام می‌کنم که رفتارها ودیدگاه‌های غلط در سطح تصمیم گیری‌های کلان دانشگاه علوم پزشکی و دیدگاههای تبعیض آمیز که گاها با ابزار قومی و فامیلی تیشه به ریشه نظام جمهوری اسلامی و اعتماد مردم زده است سبب ایجاد مشکلات عدیده‌ای در بخش بهداشت و درمان استان شده که نمونه‌های  آن را همه مشاهده نموده‌اند (بعنوان مثال در مقطعی شهرستان گچساران و در پاندمی کرونا رکورد مرگ و میر زد) و در آینده عزیزان دلسوز استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً در عرصه بهداشت و درمان بیشتر به عمق این فجایع بطور مستند آگاه خواهند شد و این غوغا سالاری‌های افراد منتفع را تحصیل کردگان و حق طلبان آن خطه اجازه سوء استفاده نخواهند داد، و ان شاء الله به زودی شاهد نگاه تخصصی و بدور از تبعیض با دیدگاه  علمی و عدالت‌خواهانه در سطح تصمیم گیری‌های دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.»

بیشتر بخوانید: 

بیانیه‌ی «سیدناصر حسینی پور» درباره حواشی صحبت‌هایش در مراسم تجلیل از پرستار پیرامون یزدان‌پناه / آیندگان عمق فجایع را بطور مستند آگاه خواهند شد

انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه؛ یک ماه دیگر می‌رود و صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیگر بی‌مصرف نخواهد بود ( + فیلم )

به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در صحبت‌های حاشیه‌سازش از رفتن پرویز یزدان پناه تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت: فردی فنی، درمانی و تخصصی تا یک ماه دیگر در این جایگاه قرار می‌گیرد. [کلیک کنید.] این حرف‌ها باعث شد تا ذهن‌ها به سمت محمد غلام‌نژاد برود و همین مسئله سبب گردد تا کسانی که احیاناً از آمدن غلام‌نژاد بهره نمی‌برند، اقدام به زدن حرف‌های ناصواب بکنند. بالاخره هر کسی از راه رسید حرفش را به نام انقلابی بودن زد و دیگری را غیرانقلابی خواند. خودش را قدیس دانست و دیگری را متخلف، برای خودش پپسی باز کرد و برای دیگران پرونده سیاه. هر چند هیچ وقت مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد به حرف سیاسیون بها نداده‌اند و راه خودشان را رفته‌اند و تاریخ این را هم مشخص کرده است.
آرمان بیگلری دستیار ویژه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی به تغییر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی واکنش نشان داد و ساعاتی بعد حرفش را تلویحاً پس گرفت. او ابتدا نوشت: «اینجانب به عنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رئیسی دراستان کهگیلویه وبویراحمد، نه بلکه به عنوان قطره‌ای از اقیانوس حامیان سید محرومان با حفظ احترام دکتر غلام نژاد ایشان را هماهنگ با مبانی، گفتمان، رویکرد وعملکرد حاکم در دولت نمی‌دانم و خدایی ناکرده انتصاب ایشان را خیانت به آرمانهای وعده داده شده در ایام انتخابات وعبور از مدیران جهادی وانقلابی در حوزه بهداشت ودرمان استان می‌دانم. از محضر نمایندگان انقلابی استان واستاندار ارزشی استدعا دارم باهمه توان وصد البته باحفظ احترام دکتر غلام نژاد به عنوان پاسداران مرزهای گفتمانی این دولت، مراقب تصمیم سازی در این حوزه راهبردی وحساس که آثار مدیریتی آن روی گوشت وپوست واستخوان مردم مظلوم خواهد نشست باشند و اسباب نگرانی و یا خدایی ناکرده، ناامیدی مردم و جوانان مجاهد حوزه بهداشت، درمان وآموزش پزشکی استان را فراهم نکنند.
 بعد از این صحبت‌ها نوید شفیعی‌نسب که خود را برادر بویراحمدی آرمان بیگلری معرفی می‌کند در یادداشتی کوتاه خطاب به بیگلری نوشت:
عرض سلام و ادب احترام خدمت جناب آرمان بیگلری عزیز.
 در مطلبی از طرف جنابعالی خواندم که خود را از مسئولین ستاد جناب آقای رئیسی در استان معرفی کردید و از دغدغه‌های خود در حوزه علوم پزشکی و انتخاب جناب دکتر غلام نژاد افاضه فضل فرمودید.
متأسفانه ما آدم‌های بدبینی هستیم و باور داریم که نگاه‌های قومیتی و منافع شخصی این روزها بر شعارها و آرمان‌های انقلاب پیشی گرفته، و اشخاص خود را پشت شعارهای حمایت از سید محرومین جهت رسیدن به منافع شخصی خود پنهان کرده‌اند و این دغدغه شما شک ما را تیدیل به یقین کرده، لذا درخواست داریم حال که رأی و نظر خود را درمورد جناب دکتر غلام نژاد بیان داشتید، درمورد ماندن یا رفتن جناب دکتر یزدان پناه که یادگار دولت فشل و سراپا شکست گذشته است هم به صراحت بیان دارید. بلکه باور کنیم که شما دغدغه دولت انقلابی و سید محرومین را دارید.
یک نکته هم که از نگاه شما غافل مانده این است که اگر همه استان را فقط بویراحمد حساب کنیم، این بویراحمد فقط یک طایفه نیست که در این چند سال همه پست‌های مهم مدیریتی به آنها واگذار شده است.
شما اگر دغدغه انقلاب و نظام و دولت انقلابی را دارید قلم خود را به سمتی سوق دهید که طابفه گرایی را منسوخ کند که این طابفه گرایی باعث سقوط انقلاب و نظام و بازگشت به عصر حجری می‌گردد که به مراتب بدتر از گذشته‌ای است که اجدادمان از سیاهی و تاریکی‌اش گفته‌اند.
همچنین یکی از کاربران در مطلبی دیگر به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و آورده است که ۹۰ درصد ادارات و سازمان‌ها و ادارات کل و مدیران و معاونین ستادی و استانی طی دو سال گذشته بین موحد و روشنفکر در غیاب نماینده مردم گچساران و باشت در عین بی‌عدالتی تقسیم شده و سهم گچساران را هیچ انگاشته‌اند.
در شرایط کنونی که گچساران می‌خواهد از فرزندان خود در مدیریت‌ها و ادارات کل و دانشگاه‌ها استفاده کند آنهم بر پایه شایسته سالاری یا مسائل قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای را براه می‌اندازند یا می‌گویند فلان گزینه تخصص ندارد و یا می‌گویند انقلابی نیست.
 آخر این چه منطقی است چه مرادنگی و جوانمردی است.
 استان کهگیلویه و بویراحم متعلق به همه مردم استان از ۹ شهرستان و سه حوزه انتخابیه و تمام اقوام و طوایف بوده و مبنا حداقل شایستگی و حداقل اگر بنا بر تقسیم باشد باید پست‌ها و مدیریت‌ها بر اساس اصول انقلاب و نظام حداقل بین سه حوزه انتخابیه به عدالت رفتار گردد. برخی‌ها هزینه انتصاب یک مدیر گچسارانی را آنچنان بالا می‌برند چون همه ابزارها را در انحصار دارند که خدا را خوش نمی‌آید، واقعاً چرا اینهمه به گچساران و باشت ستم می‌شود؟
در ضمن انتصاب استاندار محترم نتیجه تصمیم شخص رئیس جمهور محترم بوده و حق ایشان حداقل وزارت بوده چون بینی و بین الله رزومه و سوابق انقلابی و تحصیلات دکتر احمدزاده از خیلی از وزرای قبلی و فعلی بالاتر است. لذا همانطور که استاندار متعلق به همه استان کهگیلویه و بویراحمد هستند دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها هم متعلق به همه استان است.
لازم است برخی مدیران که سابقه انقلابی در هیچ برحه ای از تاریخ این استان نداشته‌اند و به اسم اصلاحات و رانت دولت تدبیر و امید رئیس شدند و برای بقا و دوام صندلی خویش هر روز به یک نماینده و یا یک جریان سیاسی آویزان می‌گردند بیش از این برای تداوم قدرت و صندلی اصول اخلاقی و اسلامی و سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را همچون مغز مالیخولیائی خویش بهم نریزند.
اما واکنش‌ها به همین خلاصه نشد، یکی دیگر از کاربران در مطلبی خطاب به بیگلری آورد که قرآن ناطق امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام می‌فرمایند؛ «لا یسْتَخِفُّ بالعِلمِ و أهلِهِ إلاّ أحمَقُ جاهِلٌ / کسی، جز احمق نادان، دانش و دانشمندان را خفیف نمی‌شمارد.»
مطلبی توسط آقای بیگلری در فضای مجازی منتشر گردیده است که از سر نژادپرستی و با متر وشاقول حسادت نوشته شده است.
 نخست در عجبم که ایشان که اطلاعی از نخبگان و سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد ندارند چگونه درمورد افراد قضاوت می‌کنند و جایگاه ایشان در سپهر سیاسی استان کجاست؟ که کسی ایشان را نمی‌شناسد!؟ و اگر هم رییس ستادی در دوران انتخابات بوده‌اند، مگر نه این بود که رییس جمهور محترم بارها تاکید کرده‌اند که انتخابات تمام شده و روسای ستاد دیگر وجود خارجی ندارند!
چه کسی از شما نظر خواسته است!! وزن سیاسی شما چقدر است؟ کجا درس خوانده‌اید؟ جایگاه علمی‌تان چیست؟ آیا از سرانجام بردن آبروی مومنان می‌دانید؟ می‌دانید تقوا به ریش و پشم و یقه و خم و راست شدن نیست؟
 از غیر انقلابی بودن افاضات نموده‌اید!
اگر معیار  انقلاب از جنس افرادی است که حاضرند برای منفعت شخصی‌شان دست به هر کاری مانند بر چسب‌های ناروا بزنند، ما از این جنس انقلابی نیستیم و تبری می‌جوییم!
انقلابیگری از نظر ما یعنی ضد نژادپرستی، صداقت، پاکدستی و اهل رعایت اخلاق در چارچوب ارزش‌های نظام اسلامی که همه اینها در فرد مغضوب شما موج می‌زند.
اینگونه رفتار و عملکردها باعث رنجش نخبگان، اخراج نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و محروم کردن مردم از خدماتشان می‌شود و مردم باید برای ملاقات آنها در شهرهای دیگر صف بکشند.
 شما با آبروی یک نفر که نه بلکه یک استان بازی کردید! پزشکی نخبه و بدون رانت رابه هوای نفسانیاتتان برچسب زدید و از روز آخرت نترسیدید و ...
 یادتان باشد این مملکت صاحب دارد و این صداها به هیچ جایی نمی‌رسد و... 
به گزارش کبنا،  ابراهیم طالبی لار هم در مطلبی نوشت: اولاً؛ همگان می‌دانند دکتر غلام نژاد یک روستا زاده، و فرزند یک کشاورز بوده که از روستای شاهبرام با کمترین امکانات و بدون هرگونه سهمیه فقط و فقط باتلاش و کوشش خود به این جایگاه رسیده است. ثانیاً؛ انقلابی و انقلابی‌گری به حرف و فیلم بازی کردن و شعار نیست، به عمل است (مقام معظم رهبری تنها قشری را که در صورت فوت به علت بیماری منحوس کرونا شهید محسوب کرد جامعه پزشکی و پرستاری بود) و دکتر غلام‌نژاد هم متخصص بیماری‌های عفونی است که سه سال تمام در این خط مقدم مبارزه بوده، وقت و تعهد و تخصص خود را خدمت به خلق خدا قرار داده، ثالثاً؛ می‌شود این دوستان معیار انقلابی و یا انقلابی‌گری را احصا کنند؟ اولاً این معیارها قابل احصا نیست، فلان نماینده، و یا فلان ریس جمهور، معیار انقلاب، یا انقلاب گری نیست.
او همچنین در ادامه مطلب خود آورد؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ انقلابی و بسیجی باید آتش به اختیار عمل کند. و معیار یک انقلابی خدمت صادقانه به مردم که این انقلاب؛ همگان می‌دانند، انقلاب محرومین بود در مقابل مستکبران، و افراد متعهد به این ارزش‌ها باید دفاع از نظام، حفظ ارزش‌های نظام و بالاتر از همه اسلام ناب محمدی سر لوحه کار و تخصصشان باشد، این دوستان به صورت واضح بفرمایند؛ دکتر محمد غلام نژاد و یا هر جوان نخبه دیگر کجا برخلاف این ارزش‌ها یا معیارها حرکت کرده‌اند، یا نظام و اسلام را به خطر انداخته‌اند، تا ماهم بدانیم؟ برخی افراد چاپلوس و تملق‌گو این روزها، و افرادی که گفتار و رفتار و عملشان از زمین تا آسمان فاصله دارند به نام گفتمان انقلاب، دکان کاسبی باز کرده‌اند، و همه چیز را به نام خود مصادره، و وحدت و انسجام ملی را با خودی و غیر خودی کردن به خطر می‌اندازند اما دلسوزان انقلاب بدانند، که ایران سرای همه ایرانیان هست، و همه حق حقوق دارند. وحدت جمعی با وجود اختلاف سلیقه حفظ می‌شود و در کنار هم بودن، نه با خودی و غیر خودی کردن و حذف نخبگان و خانه نشین کردن، آن هم نه برای ارزش‌های انقلاب اسلامی، بلکه برای منافع شخصی، یا قومی ...
بعد از واکنش‌های متعدد به صحبت‌های آرمان بیگلری دستیارویژه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، بیگلری در پیام دیگری نوشت: «دوستان عزیز استوری بنده خدای نکرده به معنای نفی و کتمان شایستگی‌های فردی جناب دکتر غلام‌نژاد نبود. عده‌ای موج سوار به دنبال تحریک احساسات مردم، القاء وجود تقابل‌های منطقه‌ای و شکاف‌های طایفه‌ای و بهره‌برداری سیاسی از این اختلاف‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستند در حالی که هم جناب دکتر غلام‌نژاد داماد شایسته بویراحمد می‌باشند و حقیر کمترین هم افتخار دامادی باشتی‌های شریف، نجیب و اصیل را دارم و به جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد یکسان عشق می‌ورزیم. عرض بنده معطوف به این قضیه بود که آیا این اتفاق در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین اتفاق است؟



به گزارش کبنا، استان کهگیلویه و بویراحمد در سایه وحدت و همدلی رشد و توسعه پیدا خواهد کرد و مردم، سیاسیون، نخبگان، فرهیختگان و بزرگان نباید به سوء استفاده‌کنندگان و منفعت‌طلبان اجازه دهند که اینگونه وحدت و یکپارچگی استان کهگیلویه و بویراحمد با رفتارهای نادرست زیر سئوال برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرتضی
Iran, Islamic Republic of
ملا آرمان بیگلری اولش خوب درخشیدی و واقعیت را بیان کردی ولی بعدش با عقب نشینی کار را خراب کردی عزیز دل، سعی کن وقتی موضعی گرفتی زود صحنه را خالی نکن. البته واقعا حق غلام نژادنیست با این همه نخبه در دانشگاه علوم پزشکی استان، چهره ایشان را بنگرید و در تراز مدیر انقلابی قضاوت کنید.
حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
.به عنوان یک بویراحمدی افتخار ایکنیم که غلام نژاد دومادمونه
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
/ من ۱۵ سال میشناسم وداماد هدایت خواه بیچاره میکنه گچساران را فقط کافیه ۶ ماه ریاست کنه همه چیز معلوم میشه از ما گفتن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
من نه کاری بهاینکه چه کسی رئیس دانشگاه شود دارم و نه غلام نژاد و یزدان پناه را حشر و نشری .
اما همین اندکی که از مدیریت آقای دکتر غلام نژاد بعنوان معاون پشتببانی دانشگاه اخباری شتیدم ، ایشان اهل این کار نیست و خودش هم قطعا باید چنین مسئولیت بزرگ ، پر دردسر و پر مشغله ای را نپذیرد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
استاندار واقعا همه امیدها رو ناامید کرد.تمام گزینه های انقلابی را وتو کرد.معلوم نیست استاندار نیرویه آقای رئیسیه یا نیرویه حسینی
دردمند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بیگلری کسی که هنوز داره خودشو مسئول ستاد رئیسی معرفی میکنه معلومه دنبال سهم خواهی هستی بابا جان انتخابات تمام شد متاسفانه مردم تا الان چیزی ندیدن و همچنان امیدوار و نگران شما مشاور نماینده بویراحمد هستین و جز اتاق فکر ایشان هستید آیا قریب به ۹۰ درصد انتصابات که از طایفه دایی های حضرتعالی هست انقلابی گرست؟؟ آیا علوم پزشکی بشه علوم طایفه فلان اون وقت راضی میشید ؟؟متاسفم شما رو قبل از انتخابات مجلس ظاهرا خیلی ها به عنوان یه بسیجی قبول داشتن ولی الان نمیدونم قضاوت نمیکنم ولی مردم بهترین قضات هستن سعی نکن خودتون رو انقلابی بدونید و بقیه رو نیاز به هدایت
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای ارمان ریس ستادی شما بخاطر جمع اوری ارا بود خودتم میدونی مناطق پایگاه شما اکثرا رای دادن رضایی دوما نماینده خودت اگه بزارن هرچی اصلاح طلبه پست میده سوما منتظر سورپراز اموزش وپرورش باشین
رضا
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین استاندار تاریخ استان خواهد شد.این که میگفت مدیران انقلابی میزارم.حالا چی شده یه اصلاح طلبو میخاد بزاره الله اعلم.شاید چون هم طایفه ایشه
Iran, Islamic Republic of
اقای رییس ستاد اگه دنبال عدالتی چرا پیرزن رمالی را گاز بهش ندادن اونجا سکوت
Iran, Islamic Republic of
بنظرت اقا بیگلری اقایان ارمغانی -جهانبخش - دلشاد - پناهی - بهور -ووووووووووواینها اصولگرا وانقلابی هستن یکم دقت کن تو نظراتت
مارگون
Romania
بیگلری لشکر تک نفره . واقعا اگه قراره اصلاح طلبان پست بگیرن پس چه فرقی با دولت قبل داره.
وحید
Romania
ما دلخوشیم به امثال بیگلری هست که نذاره غیر انقلابی بیاد سر کار. مگه بچه انقلابی تو این استان گیر نمیاد که / بخواد رئیس علوم پزشکی بشه
Romania
بحث اینه که نمایندگان مجلس باید خفه بشن تا دولت مدیران را بگمارد و بعد اگر از عملکرد آنها ناراضی بودند دولت را استیضاح کنند که متاسفانه نمایندگان انتخاب می کنند و بعد هر گندی هم بزنند پشت مدیران محکم می ایستند که دیگه وضعیت دانشگاه علوم پزشکی و دیگر ادارات اینه که مردم مشاهده می کنند
بچه سرزمین شاپور
Iran, Islamic Republic of
سریال دامادها در دولت دامادها حالا حالا ها ادامه دارد
هیچ کاره
Romania
شکم خمه پاره نکنم و دس ای چند گروه که هر کسی سی نفع خوش با چهارتا کلام در هم برهم قلمبه که معلوم نی کوچو یاد گرفتنه فقط و فقط طرف مقابل له ایکنن که خشونه ادم حسابی نشون بین. بابا بخدا کل شماها ۱ درصد مردم استان هم نیستن بذارید مردم زندگیشون را بکنند اصلا نیازی به استاندار و مدیر هم نیست. مگر میخان چه کار کنن.
دو کلمه حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
1- در اینکه یزدانپناه سریعا باید غوض شود کوچکترین تردیدی نباید داشت.{مشکلات اجرایی و مدیریتی و فامیلی و سیاسی کاری و رنگ عوض کردن و باج دادن برای ماندن و توسل به فلان و بهمان نماینده و....}
2- غلام نژاد در حد معاون دانشگاه هم نیست تا چه برسد به ریاست دانشگاه ایشون برای ریاست دفتر یا رئیس یه بیمارستان خوب است.
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر غلام نژاد اصلاح طلب است که عمر دولت دکنر غلام نژاد تمام شد حالا می خواهد در دولت انقلابی پست بگیرد
باوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر حسبنی حودش پایه دولت انقلابی است فکر نکنم دکتر غلام نژاد را قبول داشته باشه خوب هم می داند طرفدار تاجگردون بود
همکار
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس دکتر غلام نژاد را به عنوان اصولگر قبول ندارد ایشان عضو دولت تدبیر امید تست
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر تا دانشگاه دست اصلاح طلبان بیفتد دکتر غلام عزیز ازاون اصلاح طلبان واقعی هستند درود برنیروهای تاج
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر غلام نژاد پزشکی متعهد،متدین وبا شخصیت هست.
مسعود
Romania
به خدا این استاندار به درد یه مدیر میانی هم نمیخوره تا چه برسه وزیر ........
Iran, Islamic Republic of
هم بیگلری وزنی نداره که بخواد راجع به متخصصین و دانشگاه ها اظهار نظری بکنه
هم يزدان‌پناه و غلام نژاد در بین جامعه دانشگاهیان وزنی ندارند
انشاالله زودتر یک متخصص خوب را برای ریاست دانشگاه انتخاب کنن
Iran, Islamic Republic of
به امیدخدا بساط ناصر مهدی آرمان تا دوسال دیگه توسط مردم جمع میشه این مدت مردم ازشعار اینها خسته شده اند اینها خودشان همدیگه راقبول ندارن
Iran, Islamic Republic of
به امیدخدا بساط ناصر مهدی آرمان تا دوسال دیگه توسط مردم جمع میشه این مدت مردم ازشعار اینها خسته شده اند اینها خودشان همدیگه راقبول ندارن
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا
شما اول لطف کنید و بعنوان یک رسانه بیطرفانه نظر بدید چرا که کاملا در مطالب و نوشته هاتون جانبدارانه و غیر منطقی دارید از دیار و زادگاهتون باشت و گچساران دفاع میکنید بعد دم از شایسته سالاری هم میزنید.
خود شما بهتر از هر کسی میدونید که دکتر یک اصلاح طلب و تا دیروز نیروی گوش بفرمان تاجگردون بودند حالا اینکه یهو کسی رنگ عوض کنه و قبای اصولگرایی که ذره ای هم در عمل بهش اعتقادی نداره بر تن کنه خود این بدترین توهین به همون مردم باشت و گچساران نیست اصلا بویراحمد پیشکش شما کبنا...؟
چرا گوشتان به دهانی است که از آن نفعی مترتب میشید ولو از آن دهان حرفی به ناحق و ناثواب بیرون بیاد.. نون رو به نرخ روز خوردن رسالت یک رسانه مستقل نیست پس لطفا مدام سنگر عوض نکنید یه روز پشت سر همین/ بقول شما فشل و روز دیگر یار غار سید ناصر، روزی همنشین ستار هدایتخواه هستید و هدایتخواه که مصرفش تمام شد گوشه کُت تاجگردون رو .. واقعا شرم آوره اینگونه سیاست پلید که جز حقارت دستاوردی برایتان نداره.. من دوستانه میگم شما رسانه وزینی بودین اما با سیاستهای غلط دارید به بیراهه میرید و از چشم تیز بین مردم که بهتر از هر سیاستمداری میفهمند می افتید..
اینجا جنگ بر سر غنائم نیست که از نداشت پست برای باشت و گچساران قلم میزنید و ادعا میکنید همه پستها رو دهدشت و بویراحمد تصاحب شده اند حالا چه میشود یک پستی هم سید ناصر به غلام نژاد اصلاح طلب بدهد...!!
اینجا جنگ و جدال بر سر تصاحب غنائم نیست. بحث بر سر شایستگی، یکرنگی و یکرویی و در خط ولایی بودن است و در جهت اهداف دولت وقت حرکت کردن است..
عالی ترین و بالاترین مقام اجرایی استانی در دست فرزند باشت و گچساران است تعجبم این رو هم ناچیز میدونید؟
خب آقای کبنا، جناب سید ناصر، شما استانداری رو به دهدشت و بویراحمد بدید تمامی ادارات استان مال شما...
حاضرید؟ واقعا حاضرید؟
شما که دم از خدا و پیغمبر میزنید اما تمام غمتان سهم خواهی از غنائم جنگی در پستهاست؟

امیدوارم این نقد بر خودتون رو سانسور نکنید
مهتی
Iran, Islamic Republic of
ای قربون زبونت حاجی خدا بیامرزه پدرتو ،بل تا بسوزن و جهنم
مشی
Iran, Islamic Republic of
. ودرد چه ایخره خدا هو
سامان
Iran, Islamic Republic of
حاجی همع رو بچزون پدرت من بهشت خدا اجرت بده من
کهلی
Iran, Islamic Republic of
خدا و غلام نژاد
حسین
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون ناصر حسینی رو چنان بزرگ میکنید گویی تصمیماتش بی نقص و وحی منزل است.. تمام کهگیلویه و بویراحمد اذعان میکنند غلام نژاد مهره و مرید تاجگردون بوده و هست حالا میگید روشنفکر و بیگدلی بدنبال قوم و طایفه گراییه من میخوام بدونم اقای ناصر حسینی دنبال چیه؟ لابد غلام نژاد همولایتی ناصر حسینی و هم طایفه ای ایشون نیست و اونم تامرادیه که با وقاحت به یکی مثل روشنفکر و بیگدلی برچسب قوم گرایی میزنید و بر سینه دیگری مدال پاکدستی و انقلابی گری...
آقای ناصر حسینی، به جدم فاطمه زهرا، اگر تمام مهرهای تاجگردون رو هم در راس بگذاری که از سر ترس و استیصال همین قصد رو هم داری شما دیگه دو سال دیگه رنگ مجلس رو نخواهی دید..
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
1