تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۲۳۸۱
در رویداد ملی "بانوی ایران زمین"

عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواره ملی شد

۰
عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده جشنواره ملی شد
کبنا ؛
برگزیدگان بخش مسابقه عکاسی رویداد ملی "بانوی ایران زمین" با محوریت زن در اقوام ایرانی پنج شنبه شب همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار معرفی شدند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (23 آذرماه 1400) بر اساس رای هیات داوران مجموعه عکس داوود ایزد پناه عکاس شهیر هم استانی در بخش مجموعه عکس این جشنواره برگزیده شد.
در این رویداد که از سوی سازمان منطقه ازاد کیش برگزار شد، تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه عکس از ۳۵۰ عکاس، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و ۶۸ قاب (۶۰ تک عکس و هشت مجموعه عکس) برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.
بخش نمایشگاهی آثار این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان کشور گشایش یافت و به مدت یک هفته در محل مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه مندان است.
این نمایشگاه متشکل از آثار حدود  ۵۰ عکاس کشور بوده که محوریت آثار آداب، رسوم و آیین‌های سنتی بانوان در اقوام، انواع پوشش، حجاب و هنرهای دستی بانوان و حس مادرانه در فرهنگ اقوام ایرانی است.
اولین  بخش این رویداد با محوریت زنان ایران با مسابقه عکس زن در قاب نیایش در ماه مبارک رمضان آغاز شد و زن در اقوام ایرانی دومین بخش آن است.
داود ایزدپناه متولد ۱۳۵۴یاسوج،دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه شیراز می باشد.وی از سال ۱۳۹۰ عکاسی را بصورت تجربی آغاز نموده است و تا کنون در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی جوایز بسیاری را به دست اورده است.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1