تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۴۲۳۲۱
بررسی‌ها نشان می‌دهد

لزوم جهش و تحول کاری و مدیریتی در اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد / تغییرات چه زمان به دستگاه‌های اقتصادی می‌رسد؟

۵۲
۴
لزوم جهش و تحول کاری و مدیریتی در اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد / تغییرات چه زمان به دستگاه‌های اقتصادی می‌رسد؟
کبنا ؛تجربه سال‌های اخیر اقتصاد کشور و تاکیدات مقام  معظم رهبری بویژه در نامگذاری  اقتصادی سال‌ها نشانگر اهمیت مقوله اقتصاد در افق پیش روی کشور است. دشمنان انقلاب و نظام تاکنون حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی و فرهنگی را برای آسیب رساندن به مردم و اصل نظام امتحان کرده‌اند و هر بار با مقاومت مثال زدنی مردم مواجه شده‌اند  و از تحرکات و دسیسه‌های خود تاکنون طرفی نبسته‌اند. آن‌ها بعد از شکست‌های پیاپی این بار  به سراغ اقتصاد و معیشت مردم آمده‌اند تا با تحریم و فشار مردم را در وهله اول نسبت به اصل نظام دلسرد نمایند و در ادامه برنامه‌ها و نقشه‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب را پیاده نمایند.
همین موضوع سبب تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله اقتصاد شده است و همزمان با روی کار آمدن دولت جدید نیز این مهم به عنوان مهم‌ترین هدف و برنامه دولت جدید مطرح و در صد روزی که از عمر دولت گذشته است تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و اصلاح اشتباهات 8 گذشته است. در 8 سال گذشته ضربات جبران ناپذیری بر پیکره سیاسی  و اقتصادی کشور وارد آمد. رئیس جمهور و دولت جدید اما برای بهبود شرایط اقتصادی کشور دو شعار را سرلوحه کار خود قرار دادند؛  گره نزدن اقتصاد کشور به مذاکره  و اراده غربی‌ها و عدم استفاده از بانیان وضع موجود در مدیریت‌های کشور. در مورد اول دولت اصل مذاکره را به عنوان یک راهکار برای رفع تحریم‌ها در کنار خنثی سازی آن رد نکرد و با تدبیر و عقلانیت انقلابی نیز در این مسیر گام بر می‌دارد اما در مورد دوم شاهد یک کندی و کم توجهی نسبت به عملی کردن این شعار و خواست عمومی و البته ضرورت اساسی کشور هستیم. جمعه قبل و در سفر رئیس جمهور  به استان لرستان وی  بار دیگر صریحاً اعلام کرد بانیان وضع موجود در مدیریت‌ها جایگاهی ندارند. ولی با وجود گذشت زمان زیاد حداقل در کهگیلویه و بویراحمد کماکان شاهد حضور و ادامه کار برخی از همان مدیرانی هستیم که باید آنان را در سطح خود عضوی از گروه بانیان وضع موجود دانست.
حوزه اقتصادی فارغ از نوع رابطه مستقیم هر دستگاه با وزارتخانه و سازمان مربوطه در تهران در هماهنگی و ارتباط با معاونت اقتصادی استاندار قرار دارند. بنابراین نقش معاونت اقتصادی استاندار یک نقش کلیدی و برانگیزاننده است که علاوه بر ارتباط با تهران و جذب اعتبار و حمایت باید حضور فعالی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و نظارت و حرکت دادن دستگاه‌های مربوطه داشته باشد. البته به نظر می‌رسد در مورد گزینه معرفی شده برای معاونت اقتصادی استاندار آن گونه که باید یک نیروی اقتصادی و صاحب ایده و برنامه و پر تحرک معرفی نشده است و در مدت حضور احسان عسکری در این معاونت تاکنون هیچ طرح و برنامه‌ای از وی دیده نشده است. اگر قرار بر انفعال در این سطح باشد امید چندانی به بهبود اوضاع در سایر دستگاه‌ها نیز نیست. این معاونت هنوز کوچکترین تغییر مربوط به حوزه کاری خود را در دستگاه‌های مهم مربوطه مدیریت و پیگیری نکرده است و بخشی از انفعال حاکم بر اقتصاد استان و عدم تغییر در این حوزه را باید از همین زاویه دید.
برنامه و بودجه، صنعت، معدن و تجارت، گمرک، بیمه، اقتصاد و دارایی، مالیاتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک‌ها و ... دستگاه‌ها و ادارات حوزه معاونت اقتصادی هستند که از اهمیت و نقش بالا و تاثیرگذاری در اقتصاد و شکوفایی آن برخوردار هستند.  
بانک‌ها یکی از شریان‌های اصلی اقتصاد کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و نوع برنامه ریزی و حمایت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و حمایت از صنعت، مشاغل کوچک و بنگاه‌های و زود بازده ارتباط مستقیمی با توسعه و پیشرفت اقتصادی استان دارد و با وجود انتقادات همیشگی به نحوه عملکرد بانک‌ها در این دولت و در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون طرح و راهکار خاص و جدیدی ارائه شده است. برنامه و بودجه  یک سازمان بزرگ و در سطح و جایگاه استاندار است و نقش این سازمان یک نقش بودجه‌ای و اقتصادی در همان سطح است بنابراین نوع برخورد با این دستگاه  در آینده استان و جذب اعتبارات بسیار مهم است. این دستگاه از گذشته تاکنون به واسطه حضور تاجگردون از ابتدای تشکیل آن در استان تاکنون دستگاهی است که در سیطره تاجگردون و تفکر وی بوده است و با وجودی که سال‌ها نزدیک‌ترین نیرو به وی بر مسند آن بود و بعد از نوروزی نیز مدیریت آن به سلحشوری نیروی فارسی‌شان سپرده شد با آمدن شهابی در ظاهر این سلطه کمتر شد ولی شهابی را نیز باید ادامه همان تفکر و نگاه دانست و قطعاً برنامه‌های بودجه‌ای دولت که برای سال‌های آینده از این هفته  کلید زده شدند نیاز به یک مدیر تازه نفس و معتقد به برنامه‌های دولت دارد و آن گونه که استاندار نیز در دانشگاه یاسوج اشاره داشت به واسطه حساسیت و اهمیت آن قرار است این دستگاه به یک نیروی غیر بومی سپرده شود  و با وجود پیگیری و تلاش‌های شهابی برای کمی بیشتر ماندن وی بزودی باید با ساختمان آجری برنامه و بودجه استان خداحافظی کند. در مورد سازمان مهم  صنعت، معدن و تجارت حتی  قبل از شروع دولت جدید انتقادات شدید از عملکرد این سازمان و رها شدن بازار به حال خود و عدم نظارت وجود داشت و در همان زمان نیز انتظار می‌رفت که شاهد تغییر در مدیریت این سازمان باشیم اما با وجود تغییر دولت نیز تاکنون هیچ نشانه‌ای از تغییر دیده نمی‌شود و تنها در یک مورد یک گزینه کاملاً بی ربط و غیر متخصص و بدون هر گونه سابقه برای این سازمان مهم مطرح شد که عمق فاجعه به حدی بود که خیلی زود آن گزینه در نطفه خفه شد. حال باید به انتظار نشست و دید که برنامه شخص استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای این سازمان مهم و تأثیر گذار کدام است آیا باید همچنان شاهد روزمرگی در این دستگاه باشیم.
اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان با سرپرست اداره می‌شود و تکلیف نهایی و قطعی ارمغانی مشخص نیست.
یکی دیگر از دستگاه‌های حساس که همانند برنامه و بودجه همچنان شاهد سیطره تفکر تاجگردونی‌ها بر آن دستگاه هستیم سازمان اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد است که به دلیل ضعف و ناتوانی در مدیریت غضنفر آرام  یک دوره بسیار ضعیف و پر انتقاد را داشته است و استان از جهت رشد اقتصادی در رتبه آخر قرار دارد. افسردگی، عدم انگیزه همکاری در کارکنان و کنار زدن نیروهای توانا و میدان دادن به نیروهای ضعیف از نتایج مدیریت این دوره است. چنین شرایطی را در حوزه خزانه کل این دستگاه به عنوان یکی از معاونت‌ها نیز شاهد هستیم و نکته جالب آن که حالا گفته می‌شود رئیس فعلی خزانه کل استان کهگیلویه و بویراحمد با برخی لابی‌ها در بدر در پی ریاست بر اقتصاد دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و جانشینی آرام است.
آرام و سرکار خانم اسدی نه تنها نیروهای مورد حمایت نماینده سابق گچساران هستند که در همایش معروف تاجگردون در یاسوج در جلسه وی حضور فعال داشتند و عکس آنها و بسیاری دیگر از مدیران تغییر چهره داده این روزها در آن نشست مشخص است. تعلل در تغییر در چنین دستگاه‌هایی جای سؤال دارد و بنظر می‌رسد تردید و تزلزل در تصمیم گیری نهایی سبب فرصت دهی به مدیران سابق شده است تا همچنان شاهد رکود و انفعال در سطح استان باشیم.
سایر دستگاه‌ها این حوزه به مانند سایر بخش‌ها نیز شرایط راکد و کم رونقی دارند و متاسفانه کمترین برنامه و تحرک برای تغییر و تحول از سوی مدیریت ارشد استان دیده می‌شود که تداوم این وضع جز خسران منابع ملی و آسیب به اقتصاد و اعتماد عمومی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ای
Iran, Islamic Republic of
در بین این ادارات اقتصاد و دارایی بیش از هر دستگاه دیگری نیاز به تغییر در آن احساس می شود ضعف مدیریت و تفکر تاجگردونی باید در استان وجود نداشته باشد مدیر کل و معاونت هزینه هر دو نیروهای تاجگردون هست .می طلبد استاندار محترم دست به کار شود
Iran, Islamic Republic of
شما بفرما کدام اداره رانت تاجگردونی نیست وبا نیروهای ناکارامد
Iran, Islamic Republic of
من تا الان مدیر خوب وقوی ندیدم همشون بر اساس باند وحزب وپاذتی سر کارن.والا باید داخل حقوقشون شک کنند ک حقشونه یا نه
ای2
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم این مطلب تو فقط به خاطر حسادت به اقای آرام بوده و هست والا مطمءنم خودت دهها به تاجگردون التماس کردی
آدم نباید نمک نشناس باشد
دارایی
Iran, Islamic Republic of
اداره دارایی یک اداره تخصصی بوده و هست و اهل جناح بندی و سیاسی کاری نیست
هر نماینده ای که در مجلس باشد اداره کل دارایی صرفا" بر اساس اهداف عالیه نظام حرکت میکند
مغرضانه فکر نکنیم
کبنا- مسجد امام سجاد
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی خدایی عمل کن
مدیر کل دارایی جلوی خیلی از تخلفات را گرفت و اجازه روال گذشته را نداد
ایشان پاکدست و متخصص هستند دو تا رکن اساسی را دارند
اعتبار
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی عزیز
چقدرارزشمند است که اقای آرام جلوی ادامه تخلفات گذشته را گرفته؟
سزاوار نیست که برای پر کردن تیتر رسانه از هر عنوانی استفده کنید ، اقای آرام خیلی از آلودگی ها را در این اداره پاک کردند
حداقل سه بار بازرسان وزارتخانه اومدند استان و بر پاکدستی و رضایتمندی کامل از ایشان صحه گذاشتند
دارایی جای آدمهای ناپاک نیست
اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یا هر نماینده دیگه قطعا باید دنبال انسان های توانمند باشه البته خیلیا حتی ذیحساب های این اداره تا چند سال پیش به دنبال عکس یادگاری با غلامرضا تاجگردون بودن و بعد از رد اعتبار نامه وضعیت هایی گذاشتن که خیلی جای تعجب داشت و امروز به هر بهایی انسانیت ، شخصیت و دین خود رو زیر پا میزارن فقط به بهای رسیدن به جایگاهی که معلوم نیست خداوند چند ساعت روز یا ماه یا سال به ما وقت زندگی کردن بده . خواستم بگم اون‌که این مطلب رو برا خبرگزاری کبنا تهیه کرده تشنه قدرته نه منتقد تاجگردون . چون هم میترسه سرکار خانم دکتر اسدی مدیر بشه و هم به فکر رسیدن به این جایگاه هستش وگرنه راه انتقاد این جملاتی نیست که شما استفاده کردی
من
Iran, Islamic Republic of
قبول نیست عکسش قدیمی هست .
احمدی
Iran, Islamic Republic of
&&&
مطلب بیش از اینکه یک متن کار کشته و خوب باشد . یک متن پیش پا افتاده است.
یک خبرنگار باید برای این چنین پیشنهاداتی برای تغییر مدیران دلایل و مستندات را ارایه دهد .نه اینکه وضع بازار خراب است ( مگر کل کشور اینگونه نیست) پس مدیر صمت باید عوض شود.
یا اینکه عکس های آقای آرام و خانم اسدی در جلسه تاجگردون بوده پس حالا باید عوض شوند.
یا آقای شهابی ادامه دهنده راه است باید عوض شود.
بنظرم برای نوشتن این متن نیاز است خبرنگار تلاش کند و مستند مطلب بنویسد.
متن ضعیف و غیر کارشناسی و صرفا یک متن تخریبی است تا یک متن کوبنده خبری
گودی
Germany
اره باید خودت متن بنویسی همه خرابی دارایی از تو و امثال تو هست
تا کسانی امثال شما در این اداره هستند این اداره درست نمی شود
دوست
Iran, Islamic Republic of
یکی از بزرگترین خیانتهای تاجگردون به استان گذاشتن آرام به عنوان مدیر دارایی بودآرام در همه جلسات تاجگردون حضور داشت حتی در زمان انتخابات در گچساران حضور داشته و ادعا می کند که موحد را حمایت می کرده ،حضور ایشان زمان انتخابات در گچساران بزرگترین بی حرمتی به نماینده کنونی حوزه کهگیلویه می باشد وظیفه اقتصاد و دارایی چی هست و یک واحد اقتصادی منفعل دارد حتی نیروهای حوزه اقتصادی را به دیگر حوزه ها انتقال داده است .در طول دوران مدیریت ایشان هیچ کار مثبتی در دارایی انجام نشده .تغییر ایشان از ضروریات هست و می طلبد که در این شرایط بد اقتصادی معاونت اقتصادی استاندار و استاندار تغییرات در حوزه اقتصادی را فرسایشی نکنند ..
Iran, Islamic Republic of
خانم اسدی این جایگاه یعنی معون هزینه براش خیلی خیلی زیاد بود با لابی تاجگردون و کوتاه امدن ارام شد معاون هزینه و حق خیلی از ذیحسابان مجرب من جمله موسوی شیرازی حکیم بدیعی قلم فرسا حسینی پایمال شد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اقتصاد دارایی دستگاهی عملیاتی است که برای رشد برنامه هایش مدیر پاکدست و علمی و بی حاشیه میخواهد آن هم فقط حاج آرام.
غضو
Germany
آقای آرام نه علمی هست و نه تخصص داره اصلا ایشان یک جمله کامل بلد نیست صحبت کنه خودش و اطرافیانش هم اینو می دونن ..
علی
Iran, Islamic Republic of
شما باید مستند صحبت کنید : آرام سه سال دستگاه برتر شده ":کلیه اعتبارات جذب شد: مازد درآمد در سال سه متوالی : جذب اسناد خزانه :تشویق کتبی توسط استاندار ان وقت : انسان پاک دست و سالمی هستند .
Iran, Islamic Republic of
سلام درچه شاخصی برترشده،بعدایشون وشهابی وخانم اسدی هرسه نیروی تاجگردون هسنند
حسین
Iran, Islamic Republic of
حتما باجی از شهابی و آرام خواستی نداده اند مطلب می زنی .
کارمند
Germany
اسم شهابی و آرم نباید کنار هم بیاد شهابی مردی بزرگ و توانمند و متخصص هست مقایسه آرام و شهابی قیاس مع الفارق هست
بی طرف
Germany
کارنامه آرام در دارایی ننگین هست کسی که برای ماندن دست.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقا چکار این مدیران دارید اینها بذارید به درد خودشون باشن اینها همه رفتنی هستن حالا امروز نه فردا ..به قول استاندار آسیاب به نوبت ..ولی خودمون هستیم مدیر دارایی یه نخبه اقتصادی هست که تا سال های سال نظیر نداره خوشتیپ هم هست فقط یه کم نه ،زیاد اصرار داره خودش از تاجگردون جدا کنه و چند صباح دیگری مدیر بمونه.
عادل
Iran, Islamic Republic of
بایدساختمان برنامه وبودجه وساختمان وزارت علوم تخریب شود زیرا با تفکر تاج گردونی ساخته شده است.اصلا بهتر است کلیه ساختمانها که در زمان تاج گردون ساخته شده تخریب گردد تا مطمین شداین تفکر کاملا از بین رفته.
بخت برگشته.....
Romania
تامین اجتماعی استان حیات خلوت ویژه ی تاجگردون است.


به رزومه ی کاری مدیر کل استان و عملکرد ایشان در این چند سال نگاه کنید تا متوجه همه چیز شوید.......
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار،لطفا کارکنان دارایی را از دست آرام و اسدی نجات دهید.
قریب چهار است که ما در بدترین شرایط در این اداره خدمت میکنیم.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
به فاطمه زهرا؛ فارغ از هرگونه تعصب می گویم،این بزرگوارن در حد این سازمان نیستند(اقتصاد دارایی)
مبارزه با فساد
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی عزیز عرض سلام
اگه واقعا بحث مبارزه با فساد مالی که تا چند سال قبل در اداره . توی روز روشن علنی شده بود و هرکاری میخواستند انجام میدادند ولیکن اقای ارام با این رویه جنگید و خدا رو شکر موفق هم شدن اهمیت داره پس بی جهت ایشان را تخریب نکیند
صداقت و پاکدستی و تخصص مالی ایشان برای نمایندگان عزیز و استاندار محترم ثابت شده
آدمهایی انگشت شماری توی اداره دارایی هستند که دوست دارند برگردند به دوران قبل و بخور بخور و بیت المال را در کوهها و گشت وگذارها هدر دهند و خوش بگذرونند
اقای آرام جلوی اینها را گرفته و از بیت المال حراست کرده و میکنند سزاوار نیست بی جهت و بدون دلیل اسمشون برای تخریب رسانه ای بشه
ضمنا" خانم اسدی هیچ گونه مشکلی ندارند و نداشتند
اگه لازم باشه طبق صحبت اقای قالبیاف که گفتند سوت و شیپور بزنید و تخافات رو اعلام کنید اینکار را خواهیم کرد
موفق باشید
حق پیروز است
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عسکری لطفا تودیع این افراد بیش از اندازه زمانبر و فرسایشی شده در سریعترین زمان ممکن جانشین و جایگزین را مشخص و معارفه انجام پذیرد تا روح جدیدی در کالبد اقتصادی استان دمیده بشه این افراد هیچ جایگاهی در بین همکاران خود ندارند بعضیشون با استخدام نیروهای شرکتی فقط دارند زمان را می خرند تا چند روزی بیشتر در این مسند باشند لطفا مراحل انجام کار را سرعت دهید تا از این بلاتکلیفی استان رهایی یابد
Iran, Islamic Republic of
با این صحبت کردن و ادبیات که گفتی و از کلمات روزمره ات که میگویی قطعا کسی هستی که با پول دادن به کبنا این مطلب را زدین و این را بدان تا خدا نخواهد برگی از درخت بر زمین نخواهد افتاد پس برو به فکر نان باش که خربزه آب است ای وابسته عدالت
دغدغه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف کسی که این متن را به رشته تحریر در آورد واقعا عالی و سنجیده نوشته شد امیدوارم بقیه مسئولین هم مثل جنابعالی دغدغه استان را داشته باشند تا شاهد شکوفایی و رشد نخبگان استان باشیم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
توقعی که از سایت خبری میره اینه که بر اساس واقعیت خبری رو درج کنه نه بر اساس منفعت شخصی یه عده خاص که در دوره مدیریت آقای کشاورز در دارایی بدون شایستگی و تجربه کافی به پست های مدیریتی منصوب شده بودند و واقعا خود را در آن سطح مدیریتی میدونستن و این باعث خودشیفتگی این عده از کارکنان شده بود . خانم اسدی از نیروهای متعهد و با اخلاق دارایی و بسیار در کارشون مسلط هستن .
Iran, Islamic Republic of
تمام سخنانت درست ولی آخرش درست نیست چرا که خانم اسدی جمعا دوسال ذیحساب نبودند ودر بسیاری از قوانین و مقررات را بلد نیستند اگر اینطور نباشه با پرسشنامه از ذیحسابان این حرف تایید میشه
Iran, Islamic Republic of
اداره کل امور اقتصادی و دارایی از لحاظ اینکه اداره ای است تخصصی شکی در آن نیست و اینکه هر مطلبی در مورد تغیر مدیران عنوان میشه اسم دارایی میاد صرفا و صرفا بر اساس غرض ورزی است چطور این اداره کل در دوران دو استاندار به علت دستیابی به اهداف در قانون بودجه به مدت سه سال واز زمان مدیریت آرام دستگاه برتر شناخته شده آیا خدای ناکرده با پول و رشوه بوده قطعا اینطوری نبوده بلکه مدیریت در رسیدن به این موفقیت تاثیر داشته در طول این سه سال هیات‌های مختلف از وزارت دارایی به علت شکایت‌های بی دلیل یک عده کارمند نما که جمعا به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسند وارد استان شدند و پاک دستی مدیر و مجموعه اثبات شد فقط و فقط هزینه بر اداره بابت ادعای این گونه کارمندان بر اداره تحمیل شد در مورد معاون هزینه هم خود آرام باید نظر بدن که چگونه وارد این پست شدن چرا که افراد مختلفی برای این پست معرفی گردیدند ولی نهایتا ایشان معرفی شدند که اکثر افراد رقیب ذیحسابان با سابقه بالا و مسلط بودند ولی نهایتا ایشان با سابقه کمتر ذیحسابی انتخاب شدند و جناب آقای استاندار شما خودتان در حوزه مالی کار کردین اگر مدیری در حوزه مالی پاکدست باشد فارغ از هر جناحی می‌بایست با توجه به تجربه و تخصص بماند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در خصوص تایید بی انگیزگی کارکنان متاسفانه عزل و نصب های سیاسی بسیاری است که در اداره کل امور اقتثادی و دارایی می باشد که متاسفانه چه بسیار کارکنانی که بدون هیچ سابقه ای در پستی بی ارتباط منصوب شده اند و این سیاسی کاری متاسفانه معاونت اقتصادی دارایی را به مرز تعطیلی و بی انگیزگی کشانده است.
این معاونت با وجود محدودیت پست سازمانی ولی باز هم این پست ها به کارکنانی از سایر واحد ها واگذار شده است.
مثلا فردی که تا کنون یک روز هم در معاونت اقتصادی سابقه فعالبت نداشته است تحت فشار های سیاسی و بیرون از دستگاه به عنوان رئیس اداره سرمایه گذاری این معاونت منصوب شده است و با این وجود در طول سه سالی که به این پست منصوب شده است یک روز هم در این معاونت حضور پیدا نکرده اند و مدیر هم به خاطر نگرانی های سیاسی بیرون از دستگاه فشاری نمی توانند به این فرد جهت حضور در محل کار وارد نمایند .
یا فرد دیگری که عنوان کارشناس مسئول اقتصادی منصوب شده اند ولی در حوزه اداره خزانه مشغول به فعالیت می باشند.
حال انکه سایر افراد فعال و زحمتکش در حوزه معاونت اقتصادی به خاطر اینکه به نام اینها و به کام افراد سیاسی کار می باشد انگیزه ای برای کار کردن نداریم
Iran, Islamic Republic of
اقتصاو دارایی یه اداره تخصصی هست لطفا سیاسیش نکنید.
ززززز
Iran, Islamic Republic of
باسلام و عرض ادب
هر اداره در راس نیاز ب یک‌مدیر توانمند و همچنین با تدبیر داره
ک متاسفانه/ رو نمیشه باهاش صحبتی کرد و این اداره هرکی ب هرکیه و هیچ موقع نشد بری و کاری انجام بگیره
در اداره کار و تعاون مراجعه میکنی ک جوونم میخواد اشتغال زایی کنم در کنار سرمایه اولیه خودم نیاز ب حمایت دارم و ایشون‌میفرمائین ک‌ برای شهر هیچگونه بودجه ای نمیدن کی تو روستا اشتغال زا شده ک ما بشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عسکری معاونت محترم اقتصادی استانداری اوج نا کارامدی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همین بس که مهمترین بخش ان که معاونت اقتصادی است بیش از یکسال است که معاونت ندارد وبا سرپرستی اداره میشود که اگر دلسوزی در این استان باشد باید از غصه خون گریه کند
محمد
Iran, Islamic Republic of
ضعف و ناکارامدی چیز عجیبی نیست انجا که در یاسوج برا نماینده گچساران همایش برگزار کنی ایل و تبار راپشت سر نماینده کهگیلویه به صف کنی و به نیروهای نماینده بویراحمد پست بدهی تشکیل جلسه با نماینده اسبق بدهی وبخواهی مدیریت کنی انجا از دارایی استان جز نامی باقی نخواهد ماند و این است تفکر / که این چنین استان را روز به روز در عرصه مدیریتی محروم میکند
اکبر
Romania
انچه امروز لازم وضروریست تغییرمدیران ناکارامد درکوتاه ترین زمان ممکن ازانجاییکه سیستم مدیران حاضر براساس توانمندیها وکارامدی پایه گذاری نشده وصرفا براساس تفکر جناحی می باشد به ویژه تفکر تاجگردونی هنوز حاکم است لذا ضروریست که مدیران ناکارامد وبی انگیزه کنار گذاشته شوند تسریع دراین کار خشنودی ورضایت عامه مردم را در پی دارد
حق
Germany
با سلام
بر خلاف نظر سایر دوستان که یکی برای حفظ منافع فردی و دیگری برای احیای منافع خود ، له و علیه مدیر دارائی صحبت کرده اند لزوم تغییر مدیران تاجگردونی از جمله دارایی نه به خاطر حمایت سیاسی از یک فرد می باشد بلکه لزوم آن به این دلیل حس می شود که مشی تاجگردون اینگونه بود که همواره افرادی را برای مدیریت دستگاه ها انتخاب می کردند که یا توانمند و کاملا هم جهت با وی عمل می کرد و یا فرد ضعیف و غیر همسوای را انتخاب می کرد که در حد و اندازه مدیریت نبوده تا مثل موم در دستانش باشد و هر گونه که خواست امورات را کنترل کند و فرد انتخاب شده که به عدم توانایی خود واقف بوده لذا خود را نه مدیر منصوب تاجگردون که مدیر مدیون تاجگردون می دید ، لذا در ازای این لطف بی کران سعی در غلام حلقه به گوش بودن برای تاجگردون می کرد و عملا استقلال مدیریتی خود و دستگاه تحت امر را برای جبران لطف مراد خود فدا می کرد .تاجگردون به مدیر قبلی دارائی گفته بود خدا شاهده تو حداقل در حد و اندازه معاونت وزارتخانه هستی ولی به درد من نمی خوری پس باید بروی.
جدای از اینها پاکدستی به دزدی نکردن نیست به این هست که شرایط اقتصادی مردمت را درک کنی و پاداش های قانونی ولی چند ده میلیونی برای خودت پرداخت نکنی.
پس کمی منصف باشید و در نظر دادن فقط خود را نبینید
گرامی
Romania
یکی از دستگاهای حساس ودرحوزه اقتصادی نیاز به تغییرات اساسی دران احساس می شود سازمان امور مالیاتی که چندین سال است تفکر تاجگردونی و نیروهای وابسته به ایشان حاکم است وجز خودشان و وابستگان به خود، هیچ کس وهیچ چیزی را قبول ندارند چندین پست را فقط توسط یک نفر اداره می شود استخدامهابی رویه وانتصابات فقط در اختیار یک نفر است وتعیین کننده است بجای اینکه مدیرکل تصمیم گیرنده باشد متاسفانه. وتنها معاونت توسعه تصمیم گیرنده وهمه کاره است تا کی باید این نابسامانی وبی تدبیری دراین دستگاه حاکم باشد لذا جهت جلوگیری از حق خوریها وبی عدالتی ها وکارشکنی ها تعییرات اساسی لازم وضروریست وتاخیر دراین کار باعث بی اعتمادی به دولت وسوء استفاده بیشتر از وضعیت موجود است .
دارایی
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف هست آرام مدیر دارایی هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
گرد سم خران شما نیز بگذرد
ظلم ظالم پنهان نمیشه دوران شما هم تموم میشه تا کی التماس کنه
خواهشا مطلب کامل انعکاس داده بشه ..ممنون.
قلم فرسا
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم اسدی با مدرک دکترای اقتصاد از اساتید و کارکنان مجرب عرصه اقتصادی می باشند که در این شرایط حاد اقتصادی، استفاده از توانایی های ایشان برگ برنده ایست برای نجات اداره اقتصاد استان. با ذکر این مطلب که موفقیت اقتصاد استان استراتژیک کهگیلویه و بویراحمد بالطبع در روند روبه جلوی نظام اداری کشور در عرصه اقتصاد مثمر ثمر واقع خواهد شد
Germany
هیچ وقت چی نبیش
Germany
تو دیگه حرف نزن
Germany
خدایی خودت بخون ببین چی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی هستی خوب بلدی نقش بازی کنی گردش روزگار امانت نخواهد داد
س
Iran, Islamic Republic of
سلام
عیسی بختیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
خدمت همهٔ مخاطبین عزیز سایت خبری کبنا نیوز
دررابطه با پیشنهاد و‌نگاه مسئولین سایت خبری کبنا نبور ذکر چند نکته را لازم می دانم که تقدیم حضور تان خواهیم کرد.
۱- اداره کل امور اقتصادی و دارایی یک اداره تخصصی می باشد که نباید دست آویز جناح بندی سیاسی شودو متاسفانه کبنا بدنبال جاری کردن و بازکردن پای سیاسیون به یک مجموعه تخصصی می باشد که با این نگاه کبنا مشخص نییت که اگر نکاه کبنا اجرایی شود چه آینده ای در انتظار این اداره کل می باشد.
۲- در حوزه معاونت نظارت مالی که تخصصی ترین بخش در اقتصاد و دارایی می باشد ،همهٔ عزیزان از جمله همین کبنا آگاهی کامل دارند مگر اینکه بخواهند خود را به خواب بزنند که انتصاب معاون نظارت مالی چه فرایندی را باید طی کند ،انتصاب معاون فعلی نظارت مالی استان ((سرکار خانم دکتر اسدی) پس از طی مراحل تخصصی از طریق استان و‌انجام مصاحبه های تخصصی لازم دروزارت اقتصاد و‌دارایی و‌معاونت نظارت مالی و‌خزانه داری کل کشور موفق شدند که اجکام لازم را برای مدیریت این مجموعه گرفتند،
۳-مگر برای تصدی مسئولیت معاونت نظارت مالی استان دانش و‌تخصص که شرط اصلی و لازم می باشد را نباید فرد مذکور داشته باشد ،کدام یک از این ویژگیها رو‌سرکار خانم اسدی ندارد ،تمام مراحل رشد یک کارمند را در مجموعه تخصصی دارایی از کارشناس ،کارشناس مسئول ،معاون اداره،رئیس اداره،معاون ذیحساب و‌ذیحساب و حالاهم معاون مدیرکل را طی نموده اند ،با این وجود نگاه کبنا فقط تخریب و‌جناح بندی سیاسی خواهد بود که لطمه جبران ناپذیری به اقتصاد استان وارد خواهند نمود.
۴-توضیحا” اینکه برای تصدی مسئولیت معاونت
نظارت مالی استان چندین نفر از همکاران که ذیحساب هم بودند به وزارت اقتصاد مهرفی شدند اما پس از بررسی رزومه و‌انجام مصاحبه های تخصصی فقط خانم اسدی شرایط احراز این مسئولیت را داشتند .
۵-میتوانید از کارکنان مجموعه نظارت مالی بپرسید که آیا سرکار خانم اسدی نگاه قومی و قبیله ای و یا نکاه شهرستانی بودن و یا نکاه سیاسی به مردم‌و‌مناطق استان و‌حتی کارکنان دارد،بذارید مجموعه اقتصاد و‌دارایی با آرامش به وظایف و‌موسئولیتهای تخصصی خود در راستایی بهبود منابع و اقتصاد استان بپردازد.
اگر دنبال این موضوع هستید که یک فردی از جناح سیاسی خودتان و‌یا نزدیگان و‌دوستانتان مسئولیت بگیرد،در جای دیگری دنبال این موضوع بروید ،این افراد اگر اینجا مسئولیت بگیرند ،به لحاظ تخصصی بودن مجموعه قطعا موفق نخواهند بود،
۶-اینکه کبنا مطلبی را با نگاه دلسوزانه برای اقتصاد استان و‌کم کردن ذره ای از درد محرومیت مردم فهیم استان گزارش می نماید جای تقدیر و‌تشکر دارد.
۷-اما بیان مطالب مطرح شده ((درررابطه با اقتصاد و‌دارایی )
)از طرف کبنا فقط و‌فقط با نگاه سیاسی و جناح بندی فوق سیاسی مطرح شده و دلسوزانه نیست۸
-بیان فساد امروز در کشور هیچ گونه ترس و واهمه ای ندارد و‌در حوزه دستگاه قضایی انروز این موضوع با ذکر نام مفسد اقتصادی به شفافیت بررسی و به اطلاع عموم مردم می رسد.اگر اگر کبنا فیادی را در حوزه اقتصاد و‌دارایی سراغ دارد باید با مستندات لازم موضوع را به آگاهی مردم عزیز استان برساند که قطعا استقبال گسترده ای از این موضوع خواهد شد،اگر هم با بیان تخریب یک مجموعه مطالب ارائه شده در سایت خود را قرار داده اید باید در دیشگاه خداوند سبحان و‌مردم پاسخگو باشید.
ممنون میشم منتشر نمایید
۱۴۰۰-۹-۲۳
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
جناب خود شما بدون طی کردن مراحلی که گفتین پستت رو گرفتی و حق ماها رو ضایع کردی . کسی دم از این حرفها میزنه که خودش رعایت کرده باشه
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقای آرام مدیری پاک دست و مدبر و و متعهد و مذهبی هستند. ارزش و اعتبار کارمندان را به خوبی می شناسه . اکثنود درصد کارمندان از ایشان راضی هستند . کسانی که دنبال تخریب ایشان هستند کسانی هستند که دست درازی به بیت المال داشتند و توسط مدیر کل دستشان قطع شده است . آقای آرام مصداق نیروی انقلابی است . پس بیایید قدر این مدیر را بدانیم و از تمام ظرفیتشان استفاده کنیم .
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1