کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دیشموک خواستار شد

با مدیران پروازی برخورد شود

5 آذر 1400 ساعت 17:14

امام جمعه دیشموک خواستار برخورد با مدیران پروازی شد و گفت: این مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و از استاندار می‌خواهیم توجه به این مسئله کنند.


امام جمعه دیشموک خواستار برخورد با مدیران پروازی شد و گفت: این مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و از استاندار می‌خواهیم توجه به این مسئله کنند.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در دولت قبل پیرامون مذاکرات هسته‌ای و برجام و تحریم‌های دشمن کارهایی انجام شد اما با روی کار آمدن دولت انقلابی و ایستادن در برابر زیاده خواهی آنها مشخص شد هدفشان مقابله با ایران است و خیلی از کشورها هم به نتیجه رسیدند اجماع بعضی از کشورها علیه ایران به حق نیست.
 وی گفت: تحریم سخیف ایران و چند شهروند توسط دشمنان تاثیری در موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد.
 وی با اشاره به سخنان و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی برخورد با حقوق‌های نجومی که حق مردم و خواسته مردم است گفت: این مورد باید در رأس امور دولت انقلابی قرار بگیرد و در دولت قبل به این مسئله زیاد توجه نشد، جای هیچ توجیهی نیست، باید برخورد شود و نتیجه به گوش مردم برسد.
 وی اذعان داشت بسیج مختص به ایران و کشورهای اسلامی نیست و این تفکر در آفریقا، آمریکا و و اروپا در حال جذب نیرو می‌باشد و یک الگو شد.
 امام جمعه دیشموک گفت: متاسفانه مدیران پروازی که با زد و بند سیاسی و ... مسئولیت گرفتند حاضر نیستند خانواده خود را به بخش بیاورند تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.
 راوند متذکر شد: این مدیران وظیفه دارند در بین مردم باشند و از استاندار می‌خواهیم توجه به این مسئله کنند.
وی گفت: دشمن نمی‌تواند اجماع جهانی علیه ایران اسلامی ایجاد کند زیرا کشورهای دنیا فقط چند کشور غربی نیستند.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به عجز دشمنان در برابر ملت ایران گفت: راه چاره دشمنان رفع تحریم‌های ظالمانه علیه نظام اسلامی است.


کد مطلب: 441729

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441729/مدیران-پروازی-برخورد-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1