کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

این روزها سیاستمدار معروف گچسارانی کجاست؟

28 آبان 1400 ساعت 17:07

غلامرضا تاجگردون مسئولیت ریاست هیئت مدیره یک شرکت هواپيمايی قدرتمند و تازه تأسیس را عهده دار شده است.


غلامرضا تاجگردون از نمایندگانی که، در دوره مسئولیت‌های خود به عنوان یکی از چهره‌های مهم گشور و استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته می‌شد، و پس از دوره نمایندگی خود نیز همچنان در محافل از او سخن گفته می‌شود و دائما خدمات دوره او، نه فقط توسط مسئولان، بلکه بیشتر توسط مردم به زبان آورده می‌شود.
به گزارش کبنا، تاجگردون این روزها، بیش از گذشته لحظاتی از زندگی شخصی خود را در اینستاگرام به نمایش می گذارد. تاجگردون امروز مثل خیلی از تهرانی ها برای کوهنوردی به توچال رفته بود.



تاجگردون از منتقدان زاکانی شهردار تهران و دیگر افرادی که در رد اعتبارنامه او نقش داشتند توئیت هایی در خصوص این روزهای اصولگرایان نوشته است. تاجگردون از رفتار زاکانی و انتصاب داماد زاکانی با عنوان «پرورویی نجومی» یاد کرده بود و نوشت:



همچنین در روزهای اخیر نیز در خصوص یارانه 110 هزارتومانی و تلاش احمد توکلی برای تصویب این یارانه نیز در توئیتر اظهار نظر کرده و توکلی را «چریک پیر» خوانده است.



غلامرضا تاجگردون مسئولیت ریاست هیئت مدیره یک شرکت هواپيمايی قدرتمند و تازه تأسیس را عهده دار شده است.

به گزارش کبنانیوز، شرکت هواپيمايي رهام که در آخرين روزهاي سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ موافقت اصولي از سازمان هواپيمايي کشوري گرديده بود و در خرداد ماه سال جاري نيز مراحل ثبتي خود را به پايان رسانيده است ، ظاهرا در روزهاي اخير مراحل انعقاد قرارداد يک فروند هواپيماي خود را که از مشخصات آن خبر چنداني در دسترس نيست را به پايان رسانيده است و احتمالا درماه‌هاي آينده بايد منتظر ورود اين هواپيما به کشورمان باشيم .اين شرکت هواپيمايي موافقت اصولي خود را به صورت FULL AOC اخذ کرده است و در صدد است تا ظرف مدت يک ماه آينده ساز و کارهاي مربوط به خريد دومين هواپيماي خود را نيز فراهم نمايد.
این شرکت هواپیمایی خدمات نوین هواپیمایی ارائه می‌دهد.



غلامرضا تاجگردون به مدت ۲ سال به سمت رئیس هیئت مدیره این شرکت منصوب شده است.
یکی از اعضای هیئت مدیره‌ شرکت هواپیمایی مذکور، سعید اکبری به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال و به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال منصوب شده است.
دیگر عضو هیئت مدیره این شرکت، ‌مهدی علی عسگری به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال منصوب شده است.
دیگر عضو هیئت مدیره این شرکت هواپیمایی سیدجواد حسینی به سمت  نایب رئیس هیئت مدیره شرکت به مدت ۲ سال منصوب شده است.
‌حمید غوابش دیگر عضو هیئت مدیره است که به سمت عضو اصلی هیئت مدیره به مدت ۲ سال منصوب شده است.


کد مطلب: 441435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441435/این-روزها-سیاستمدار-معروف-گچسارانی-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1