تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۴۱۴۰۴
آیا سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با مادر شهید برخورد نامناسب داشت؟

خبری که تکذیب شد

۱
۱
خبری که تکذیب شد
کبنا ؛خبری در فضای مجازی منتشر شد که از طرف سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با مادر شهیدی برخورد نامناسب صورت گرفته که این خبر از سوی  یکی از مسئولان بنیاد شهید کشور تکذیب شد و گفت؛ اصلاً همچنین چیزی اتفاق نیفتاده و رسانه‌ها باید در انتشار مطالب دقت لازم را انجام دهند.
 به گزارش کبنا، متن زیر با نام جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر شد که از سوی سهیلا رسالتی مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که در صحنه حضور داشته تکذیب شد. در آن متن آمده بود.
در پی سفر حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران مادر شهید والامقام «شهیده دلی نو» جهت ملاقات با نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد کشور و پیگیری ساخت و ساماندهی گلزار مطهر فرزند شهید خود که هنوز توسط متولی آن که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامی در خصوص ساخت آن صورت نگرفته است به این اداره کل مراجعه می‌کند.
 متاسفانه منوچهر فتاحیان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با رفتاری زننده و با حالت بی‌احترامی با صدای بلند می‌گوید؛ چه کسی ایشان را به اتاق دعوت کرده و بعد خطاب به مادر شهید می‌گوید نباید وقت حاج آقا را بگیرید و موضوع گلزار شهید را بذارید بعداً و ایشان را از اتاق بیرون می‌کند. 
این سخنان آن چنان قلب سوخته مادر شهید را به درد آورد که بشدت شروع به گریه کردن کرده و تنی چند از حاضرین در محل که عموماً از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بودند نیز به خاطر گریه‌های مادر شهید متأثر شدن و با ایشان ابراز همدردی و گریه کرده و به سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معترض شدند.
 حال به نمایندگی جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران می گوییم که توهین به مادران شهیدان خط قرمز ما است و اگر کسی بخواهد به مادر شهید توهین کند، قطع به یقین مقابل او می‌ایستیم.
 چرا فردی باید به بهانه‌های واهی اجازه به خود بدهد که به مادر یک شهید بزرگوار بی‌احترامی و جسارت کند!؟ هر کسی به مادران شهدای ما بی احترامی کند باید پاسخگوی صحبت‌ها و رفتارهای خود باشد.
 مگر رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران چیست جز خدمتگزاری به خاندان معظم شهدا و ایثارگران!؟ 
 چرا خود خادم الشهدا می‌نامید و خلاف آن عمل می‌کنید!؟
 آیا رواست با مادر شهیدی که از مناطق دور افتاده استان جهت پیگیری قبر مطهر فرزند شهید مراجعه می‌کند این گونه رفتار شود؟
 منتظر پیگیری مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این مسأله هستیم.
 باشد که همه رهروی راستین در راه آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا باشیم.
  سهیلا رسالتی مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید کشور و مدیر امور پی‌گیری‌های نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد بدرفتاری با مادر شهید را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.
 رسالتی در این رابطه به فارس گفت: شما رسانه‌ها باید گوش شنوا و چشم بینای جامعه باشید و اخبار و گزارش‌های صحیح را به سمع و نظر مردم برسانید تا تشویش اذهان عمومی صورت نگیرد و جامعه به شما اعتماد کند.
 این مسئول در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: یقیناً چنین حاشیه‌هایی از سوی جامعه بزرگ ایثارگری استان نبوده زیرا جامعه ایثارگری از جمله خانواده شهدا و جانبازان بصیرت بالا و انقلابی داشته و هیچگاه اسیر چنین حواشی نمی‌شوند.
 وی با بیان اینکه در جلسه با خانواده شهید حضور داشتم و سرپرست کنونی بنیاد شهید و سایر اطرافیان بهترین برخورد را با مادر شهید داشتند یادآور شد: مادر شهید خواسته‌های خود را مطرح کرد که یکی از آنها در خصوص ساماندهی گلزار فرزند شهیدش بود و در جلسه قول همکاری به آنها داده شد و سرپرست بنیاد شهید استان نیز با تواضع و برخورد اسلامی و محبت آمیز با مادر شهید برخورد کرد.
 مشاور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در این جلسه معلوم نیست که چنین شایعه و خبر کذبی به چه دلیل و با چه رویکردی منتشر شده اما در این مدتی که در استان حضور داشتیم برخورد نامناسب و دور از شأن جامعه ایثارگری از مسئولان فعلی به خصوص سرپرست بنیاد شهید ندیدیم.
 رسالتی تصریح کرد: کلام دیگر اینکه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که سرپرست بنیاد شهید یک استان در حضور مافوق خود و نماینده ولی فقیه در امور شهدا و ایثارگران با یک مادر شهید برخورد نامناسب داشته باشد که امیدواریم چنین اخبار کذبی از سوی رسانه‌ها منتشر نشود چرا که خانواده شهدا و ایثارگرانشان بالایی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انصافا هرگز در حد و اندازه این پست نبود جناب اقای استاندار مبارک باشد انتخاب مدیرانت با وسواس مادران شهدا مادران معنوی همه ایران است کسی حق اهانت به مادر شهید را ندارد
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1