تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۴۱۱۶۹
در خطبه‌های نماز جمعه باشت مطرح شد

قدردانی از رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بازداشت مدیرکل

۶
۱
قدردانی از رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بازداشت مدیرکل
کبنا ؛امام جمعه شهرستان باشت گفت: همراه با امام جمعه محترم گچساران و استاندار در جایی نشسته بودیم که استاندار به دلیل وضعیت موجود اشک ریخت و همه آن جمع را منقلب کرد استاندار معتقد بود منابع محدود و مشکلات زیاد است که باید همگی دست در دست هم برای رفع مشکلات مردم اقدام کنیم قطعاً کار کردن برای مردم برکت به همراه خواهد داشت. 
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت گفت: اگر تقوا پیشه کنیم و ایمان داشته باشیم خداوند برکات خودش را نازل می‌کند که برکات آسمان هم باران است و برای بارش آن باید شکرگزاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازداشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 امام جمعه شهرستان باشت به مناسبت‌های مختلف هفته اشاره کرد و گفت: آقای باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرده که تا قبل از 9 آذر آماده‌ایم تا مذاکرات را شروع کنیم اصل مذاکره چیز بدی نیست مذاکره مباح و حلال و جایز است اما آن چیزی که ما تجربه کرده‌ایم متاسفانه دست خالی بودن و پیش شرط‌های طرف مقابل در مذاکره است.
 وی با اشاره به اشتباهات در مذاکرات گذشته گفت: آن‌ها می‌گفتند توافق بد بهتر از توافق نکردن است و امضای جان کری تضمین خواهد بود نتیجه این شد که مردم اکنون چنین دچار سختی و مشقت شده‌اند امیدواریم با عملکرد درست توسط تیم مذاکره کننده مذاکرات به نتیجه برسد. 
این خطیب جمعه ادامه داد: خوشبختانه دیپلمات‌های ما گفته‌اند که مذاکره بدون نتیجه نخواهیم کرد البته مذاکره الزاماتی دارد باید در مذاکره دست پر داشته باشیم با دست خالی نمی‌توان کاری کرد از لحاظ نظامی و اقتصادی باید با دست پر با طرف مقابل بنشینیم و از دولت می‌خواهیم زودتر طرح‌های اقتصادی را ارائه داده و عملیاتی کند تا مردم بیش از این دچار مشکل نباشند.
 امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به دغدغه مسئولان استان برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد: بعد از یادواره ۱۹ آبان همراه با امام جمعه محترم گچساران و استاندار در جایی نشسته بودیم که استاندار به دلیل وضعیت موجود اشک ریخت و همه آن جمع را منقلب کرد استاندار معتقد بود منابع محدود و مشکلات زیاد است که باید همگی دست در دست هم برای رفع مشکلات مردم اقدام کنیم قطعاً کار کردن برای مردم برکت به همراه خواهد داشت. 
وی در ادامه گفت: کشور اگر می‌خواهد به جلو حرکت کند باید نگاه داخلی داشته باشیم و البته مذاکره هم باید در کنار آن باشد باید مسائل فنی هسته‌ای مثل غنی‌سازی پیشرفت کند درصدها باید از سه و نیم و ۵ درصد بالاتر برود کشوری که می‌تواند تا ۱۰۰ درصد هم اورانیوم را غنی سازی کند باید بتوانیم بازدارندگی هسته‌ای داشته باشیم.
 گنجه در ادامه با تشکر از نیروهای نظامی و امنیتی دستگاه قضایی و به خصوص رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس کل مردی باصفا و پای کار و متواضع است که از مواضع ایشان قدردانی می‌کنیم که در دستگیری مدیرکل متخلف اقدام لازم را انجام دادند هر شخص و مدیری اگر تخلف کند باید برخورد شود تا مردم امید بیشتری به نظام داشته باشند.
 وی در ادامه با بیان اینکه حمایت از تولید تنها یک شعار مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به همیشه است یادآور شد: تولیدکنندگان و صنعتگران مرغداران کشاورزان و هر صنفی که پای کار است مورد حمایت قرار می‌گیرد و در هفته یک روز را به حمایت از تولید اختصاص می‌دهم چندین کارخانه را طی روزهای گذشته مورد بررسی قرار دادیم. جوانی ۳۰ تا ۴۰ نیرو را مشغول به کار کرده و تولید خوبی در خوراک دام و طیور راه انداخته است که وظیفه داریم از چنین جوانانی حمایت کنیم.
 گنجه تصریح کرد: از بیواتانول هم که ۲۰۰ نفر را شاغل می‌کند بازدید داشتیم و به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفتیم که در این زمینه حمایت‌های لازم انجام شود و اگر کسی به دنبال تولید است باید موانع از پیش پای آنها برداشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
اگر جلوی بی بند و باری :::بنگاه‌های معاملاتی و گران فروشی اقلام :::: ایستادید سنگ تمام است
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
اگر جلوی بی بند و باری :::بنگاه‌های معاملاتی و گران فروشی اقلام :::: ایستادید سنگ تمام است
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسكر
Iran, Islamic Republic of
درودبرریییس.دادگسنری.استان
ونیروهای.امنیتی.برای
دستگیری.دزدان.لیت.المال.مدیران
دولت.قبل.باید.محاکمه.شوند
مسعود
Iran, Islamic Republic of
استاندار که کار بلد نیست حداقل حرف هم بلد نیست بزند مجبوره گریه کند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نگین تاجی که دست دزدان را داره رو میکنه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1