تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۴۱۰۲۹
در جمع مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاج‌الدینی: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان شدند / بی‌انصافی‌ها نباید مدیران من را بی‌انگیزه کند / شهرام عسکری: تاج‌الدینی موفق‌ترین مدیر است / آذرفر: رئیس سازمان کاربلد و اخلاق‌مدار است

۰
تاج‌الدینی: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان شدند
کبنا ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان و منفعت‌طلبان شدند و با بی‌انصافی محض خدمات جهاد را زیر سؤال می‌برند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، الیاس تاج‌الدینی در جمع مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مظلومیت جهاد گفت: اگر حجم خدمات انجام شده در بخش کشاورزی را ۱۰۰ در نظر بگیریم، حجم اطلاع‌رسانی و گزارش به مردم زیر ۱۰ هست و ما در این حوزه ضعیف هستیم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان و منفعت‌طلبان شدند و با بی‌انصافی محض خدمات جهاد را زیر سؤال می‌برند.
 قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این بی‌انصافی‌ها و کم‌لطفی‌ها نباید مدیران من را بی‌انگیزه کند، تصریح کرد: اگر فقط یک روز دیگر مدیر باشم کارم را جدی انجام می‌دهم و از مدیرانم می‌خواهم بدون توجه به حواشی، به فکر کار و خدمت به مردم باشند.
 وی گفت: "تاج‌الدینی" یک شخص است و هر منتقد رسانه‌ای می‌تواند در مورد او مطلب بنویسد اما وقتی بحث جهاد است و کارهای ماندگاری که در بخش کشاورزی انجام شد دیگر نباید بی‌تعصب باشیم چرا که زحمات و عملکرد همه مدیران و همکاران زیر سؤال می‌رود.
 تاج‌الدینی همچنین تصریح کرد: به شما مدیران می‌گویم که امروز روز اول کاری شماست، با همان انگیزه و شوق کار کنید و برنامه و هدف برای واحد تحت مدیریتتان تعریف کنید.
وی گفت: تا دو هفته دیگر از همه مدیرانم یک برنامه پنج ساله مطابق با اسناد بالادستی می‌خواهم.
تاج‌الدینی با اشاره به برخی حواشی در مورد تغییر و تحولات ادامه داد: حتی اگر قرار باشد فردا هم دیگر رئیس سازمان نباشم و امروز ببینم مدیری کار مردم را انجام نمی‌دهد و با شیطنت دنبال کارشکنی در خدمات جهاد است، عذرش را می‌خواهم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تغییراتی در راه است و در ایام پیش‌رو با برخی جابجایی‌ها و انتصاب‌ها یک روح تازه و انرژی جدید به مجموعه جهاد تزریق خواهیم کرد.

 تاج‌الدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده و تازه‌نفس هستند لذا نیاز است که مثل روز اول پا به پای استاندار و معاون اقتصادی او به پویایی بخش کشاورزی کمک کنیم.
 وی انفعال از یک مدیر جهادی را پذیرفتنی ندانست و اظهار کرد: علاوه بر مدیران ستادی از همه مدیران تابعه نیز می‌خواهم که زیر یک پرچم واحد، با هدف و برنامه مشترک همراه با رصد و پایش به دنبال خدمت واقعی به کشاورزان و بهره‌برداران باشند.
 فض‌الله آذرفر، مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: حقیقتاً کارهای بزرگی در بخش کشاورزی در این دوره انجام شده و بی‌انصافی است اگر این خدمات را نبینیم و یا در برخی رسانه‌ها برعکس جلوه دهیم.
 مدیرکل امور عشایر افزود: جهاد کشاورزی یک مجموعه گسترده با پنج اداره‌کل تابعه است و قطعاً نقایصی هست اما چهره کلی جهاد کشاورزی یک چهره خدوم و مثبت در افکار عمومی است.
 آذرفر تاکید کرد: رئیس سازمان هم کاربلد و اهل کار و هم اخلاق‌مدار و جهادی است و همه ما با جان و دل برای موفقیت جهاد کشاورزی تلاش می‌کنیم.
شهرام عسکری، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی هم در این نشست گفت: با مدیران زیادی کار کردم اما آقای تاج‌الدینی از موفق‌ترین و در عین‌حال بااخلاق‌ترین مدیرانی است که با او کار کردم.
عسکری افزود: باید واقع‌بین باشیم؛ هر جا و در هر مناسبتی جهاد کشاورزی بیشترین و بهترین پروژه‌ها را داشته است.
عطا باقرزاده، معاون توسعه، مدیریت و منابع نیز در این نشست گفت: فقط یک عنوان کاری جهاد کشاورزی از جمله طرح جهش تولید در دیم‌زارها به اندازه عملکرد چندین اداره است اما در بیان عملکرد و اطلاع‌رسانی واقعاً مظلوم است.
 منوچهر محمدی، معاون بهبود تولیدات دامی هم در این نشست به رشد ۳۶ درصدی تولید مرغ در ۹ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: همین یک موفقیت اگر در هر اداره دیگری بود چندین برابر ما روی آن مانور داده می‌شد اما حقیقتاً در حوزه اطلاع‌رسانی نیاز به تقویت داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1