کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاج‌الدینی: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان شدند

17 آبان 1400 ساعت 20:54

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان و منفعت‌طلبان شدند و با بی‌انصافی محض خدمات جهاد را زیر سؤال می‌برند.


 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان و منفعت‌طلبان شدند و با بی‌انصافی محض خدمات جهاد را زیر سؤال می‌برند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی، الیاس تاج‌الدینی در جمع مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مظلومیت جهاد گفت: اگر حجم خدمات انجام شده در بخش کشاورزی را ۱۰۰ در نظر بگیریم، حجم اطلاع‌رسانی و گزارش به مردم زیر ۱۰ هست و ما در این حوزه ضعیف هستیم.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی رسانه‌ها آلت دست مغرضان و منفعت‌طلبان شدند و با بی‌انصافی محض خدمات جهاد را زیر سؤال می‌برند.
 قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این بی‌انصافی‌ها و کم‌لطفی‌ها نباید مدیران من را بی‌انگیزه کند، تصریح کرد: اگر فقط یک روز دیگر مدیر باشم کارم را جدی انجام می‌دهم و از مدیرانم می‌خواهم بدون توجه به حواشی، به فکر کار و خدمت به مردم باشند.
 وی گفت: "تاج‌الدینی" یک شخص است و هر منتقد رسانه‌ای می‌تواند در مورد او مطلب بنویسد اما وقتی بحث جهاد است و کارهای ماندگاری که در بخش کشاورزی انجام شد دیگر نباید بی‌تعصب باشیم چرا که زحمات و عملکرد همه مدیران و همکاران زیر سؤال می‌رود.
 تاج‌الدینی همچنین تصریح کرد: به شما مدیران می‌گویم که امروز روز اول کاری شماست، با همان انگیزه و شوق کار کنید و برنامه و هدف برای واحد تحت مدیریتتان تعریف کنید.
وی گفت: تا دو هفته دیگر از همه مدیرانم یک برنامه پنج ساله مطابق با اسناد بالادستی می‌خواهم.
تاج‌الدینی با اشاره به برخی حواشی در مورد تغییر و تحولات ادامه داد: حتی اگر قرار باشد فردا هم دیگر رئیس سازمان نباشم و امروز ببینم مدیری کار مردم را انجام نمی‌دهد و با شیطنت دنبال کارشکنی در خدمات جهاد است، عذرش را می‌خواهم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تغییراتی در راه است و در ایام پیش‌رو با برخی جابجایی‌ها و انتصاب‌ها یک روح تازه و انرژی جدید به مجموعه جهاد تزریق خواهیم کرد.

 تاج‌الدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده و تازه‌نفس هستند لذا نیاز است که مثل روز اول پا به پای استاندار و معاون اقتصادی او به پویایی بخش کشاورزی کمک کنیم.
 وی انفعال از یک مدیر جهادی را پذیرفتنی ندانست و اظهار کرد: علاوه بر مدیران ستادی از همه مدیران تابعه نیز می‌خواهم که زیر یک پرچم واحد، با هدف و برنامه مشترک همراه با رصد و پایش به دنبال خدمت واقعی به کشاورزان و بهره‌برداران باشند.
 فض‌الله آذرفر، مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: حقیقتاً کارهای بزرگی در بخش کشاورزی در این دوره انجام شده و بی‌انصافی است اگر این خدمات را نبینیم و یا در برخی رسانه‌ها برعکس جلوه دهیم.
 مدیرکل امور عشایر افزود: جهاد کشاورزی یک مجموعه گسترده با پنج اداره‌کل تابعه است و قطعاً نقایصی هست اما چهره کلی جهاد کشاورزی یک چهره خدوم و مثبت در افکار عمومی است.
 آذرفر تاکید کرد: رئیس سازمان هم کاربلد و اهل کار و هم اخلاق‌مدار و جهادی است و همه ما با جان و دل برای موفقیت جهاد کشاورزی تلاش می‌کنیم.
شهرام عسکری، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی هم در این نشست گفت: با مدیران زیادی کار کردم اما آقای تاج‌الدینی از موفق‌ترین و در عین‌حال بااخلاق‌ترین مدیرانی است که با او کار کردم.
عسکری افزود: باید واقع‌بین باشیم؛ هر جا و در هر مناسبتی جهاد کشاورزی بیشترین و بهترین پروژه‌ها را داشته است.
عطا باقرزاده، معاون توسعه، مدیریت و منابع نیز در این نشست گفت: فقط یک عنوان کاری جهاد کشاورزی از جمله طرح جهش تولید در دیم‌زارها به اندازه عملکرد چندین اداره است اما در بیان عملکرد و اطلاع‌رسانی واقعاً مظلوم است.
 منوچهر محمدی، معاون بهبود تولیدات دامی هم در این نشست به رشد ۳۶ درصدی تولید مرغ در ۹ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: همین یک موفقیت اگر در هر اداره دیگری بود چندین برابر ما روی آن مانور داده می‌شد اما حقیقتاً در حوزه اطلاع‌رسانی نیاز به تقویت داریم.


کد مطلب: 441029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441029/تاج-الدینی-برخی-رسانه-ها-آلت-دست-مغرضان-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1